|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
O dat programma met Gordon, kijk zo nu en dan en moet er om lachen maar minder voor de dochter of zoon dat ze zo'n moeder hebben. |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
@meeky: idd ja die gordon is ook echt zo gek als een deur! |
|
nietmeer
|
@meeky: als ik zo'n moeder had, dan had ik haar tegen elk bod verkocht |
|
Loek Oudgediende
|
@Taz: ik had er zelfs geld bij gegeven |
|
meeky Erelid
|
Enkeltje marktplaats |
|
Loek Oudgediende
|
zoiets ja ff afwassen |
|
meeky Erelid
|
Doe ik een loempia in de oven @Loek |
|
nietmeer
|
Zo blog en poll zijn af Gefeliciteerd @meeky: met je overwinning |
|
meeky Erelid
|
Dank jullie wel allemaal een hele eer voor een nieuweling van maar drie dragen oud. |
|
nietmeer
|
@meeky: Ja je was zelfs met alletwee de blogs genomineerd, dus dat zegt wel genoeg lijkt mij Doe je goed Ik ga nog even tv kijken, en daarna op zoek naar die dvd's van Narnia. Nu heb ik tenminste nog even zin om te zoeken Misschien keek ik er gisteravond wel gewoon overheen Laatste edit 20-11-2013 21:27 |
|
meeky Erelid
|
Ik ga ook tv kijken of eigenlijk kijk al tv.
Een gezellige avond gezellige mensen. |
|
Loek Oudgediende
|
Ik sluit ook af laters |
|
nietmeer
|
Ik heb ze gevonden Keek er gister idd gewoon overheen Ik ga ze nu kijken, veel plezier iedereen |
|
nietmeer
|
Ik zie nu waarom Jeagermeister in de avond zo piepend ademt. Heel zijn neusdop zat onder snot, dus heb dat schoon gemaakt. Eén van zijn neusgaten heeft een vliesje van snot, met een klein gaatje in het midden. Ik krijg dat niet schoon. |
|
nietmeer
|
Taz: wij hebben de hele naniaserie als boek in eht nederlands met plaatjes in kleur en in het engels zonder, en nog driekwart van de serie los in het nederlands met zwart-wit plaatjes. Béétje overdone Eén of twee van de films ook... Laatste edit 20-11-2013 22:00 |
|
nietmeer
|
klik hierHet kopje alle aanbieders maar gepakt Zat maaar bij 1 aanbieder zz.. Hier schiet ik niks mee op. Ben nu weer terug naar de middelbare school waar ik N&T had gekozen met als keuzevak economie Laatste edit 20-11-2013 22:41 |
|
nietmeer
|
nosphoenix: ik snap jou niet |
|
nietmeer
|
Financiële richting of Natuurkundige? zz |
|
nietmeer
|
Met een wattenstaafje Jeagermeisters neus toch schoon gekregen. |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
@Alev: Hij is al best een tijdje verkouden, tocht het soms? |
|
nietmeer
|
In mijn kamer tocht het niet. Vooral niet bij de kooi. Die staat wat hoger. Ik heb gemerkt dat mijn vader in de avond mijn raam helemaal open doet. Dan wordt 't koud, ja... Ik loop zelf ook steeds met een snotneus rond. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Kan die geen ander raam opendoen? |
|
nietmeer
|
Hij doet expres mijn raam open vanwege de vogels.. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Dan maar hopen dat je broertje zijn kattenbak niet verschoont dan gaat zeker zijn raam open. |
|
nietmeer
|
Mijn kamer stinkt niet eens. Echt waar. |
|