|
nietmeer
|
*glorious hair* |
|
nietmeer
|
Fabulous |
|
WortelKwadraat Erelid
WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
Taz: hehe, zeker met een bus van 12 meter |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Hmm... Ik denk dat sommige mensen dan gekwetst zijn, omdat ik hun religie voor aap zet c: Ik houd gewoon mijn lange haar. En als dat straks niet meer mag, sluit me dan maar op. |
|
nietmeer
|
Ik heb het koud. |
|
nietmeer
|
*gooit soep over alev heen* Astu |
|
nietmeer
|
|
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: hehe , had laatst zelfs de 13 m mee door gouda |
|
nietmeer
|
|
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: viel wel mee hoor, knalde er net zo makkelijk mee door heen als met een 10 m of 12m bus |
|
nietmeer
|
Dankje, nosphoenix. Straks twee uur wiskunde. Heb je daar ook wat voor? |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: het scheelt maar een meter, dus dan is dat niet heel verwonderlijk |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: nou , geloof me ,met sommige bochten maakt die meter echt wel uit hoor, iets meer manoeuvreren. en uitzwaai is anders |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: ik geloof je gelijk Het scheelt wel dat je met de bus voor de wielen zit, dus zijn bochten nemen daarmee net wat makkelijker dan met een vrachtwagen met aanhanger Daarmee moest ik toen afrijden in Bussum En dat is ook al niet echt een hele lekkere plek om af te rijden |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: klopt inderdaad. die vooroverbouw is ideaal. Alleen de achteroverbouw is een punt van extra aandacht, maar goed dat went wel . |
|
nietmeer
|
|
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Taz: that movieeee! Ik ben vrolijk vandaag |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
heey chico's en chica's hoe is het hier? |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: toen ie in de bios draaide, was ik er zelfs twee keer heen geweest, omdat ik hem zo mooi vond, en nog steeds vind En nu ben ik echt weg |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Taz: have fun |
|
Roxichu Erelid
|
Psh. Dat is mijn lievelingsfilm. 'Remember, remember the fifth of November, Gunpowder, Treason, and Plot. I don't see a reason, why Gunpowder, Treason, Should ever be forgot.' Bam, zo uit mijn hoofd. Love that movie so much omg V Daarna Never Ending Story Daarna Taran en de Toverketel. En oy btw. Laatste edit 21-11-2013 12:55 |
|
nietmeer
|
Klasgenoot trok aan mijn haar met zijn vieze schoen. Had toen zijn potlood gegeven aan een jongen. Doe dacht dat het van mij was en brak het door midden. Interessant. En we beginnen midden in een hoofdstuk die we aan het begin van het jaar hebben laten zitten voor andere hoofdstukken. |
|
Roxichu Erelid
|
Gadver waarom zitten ze aan jou haar met hun poepschoenen. Werd ie boos toen z'n potlood gebroken was? Niet doordenken :/ |
|
nietmeer
|
Hij was verdrietig, totdat ik zei dat hij nu twee potloden heeft. |
|
Roxichu Erelid
|
Haha dat is wel zo.
'Always look on the bright side of life.' ~Fluit~ |
|