|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Heeft hij zo een hekel aan je vogels dan? |
|
nietmeer
|
Hij zeikt elke dag over ze, maar wel steeds mee spelen. |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Dat spoort niet echt |
|
nietmeer
|
Ik ga dood. |
|
nietmeer
|
nosphoenix: Letterlijk, figuurlijk, in welke termijn en in welke vorm? |
|
nietmeer
|
Nou zowel letterlijk.. Maar dat voorlopig nog niet. Ik zit een studie uit te kiezen. Maar voor elke dat ik er afstreep komt er wel een nieuwe bij. Zz |
|
nietmeer
|
Keuze genoeg. |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Oy c: |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
Morgen alle
Zo kinderen weer naar school geduwd en zelf nu even een lekkere luie dag.
Ik zeg, boek bijpakken, tablet om hier zo nu en dan te spieken en een kop koffie. Dan beentjes omhoog en ik kom de dag wel door tot de kindjes weer opgehaald moeten worden.
Oja, als ik lange tijd niet reageer. Niet 112 bellen, ben dan in slaap gevallen. |
|
Roxichu Erelid
|
Ik moet gewoon weer van 8 tot half 5 werken Morgen lekker vrij Ben ik wel aan toe... Voel me niet zo lekker :/ |
|
nietmeer
|
Fantastisch! Ik maak een natuurkundeverslag en al mijn meetwaarden leveren iets op dat twee keer zo groot is als zou moeten Laatste edit 21-11-2013 08:41 |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
Een goede werkdag @Roxichu en wat heerlijk voor je een vrije dag morgen en dus ook een lang weekend op goed uit te rusten. |
|
Roxichu Erelid
|
@wortel: Oke? @meeky: Dankje Meeky Jij ook een fijne dag toegewenst! |
|
nietmeer
|
Beetje bang voor mijn afspraak. En hoe kom ik weer terug op school? Ken de weg niet. :< |
|
nietmeer
|
Nu probeert Zusje me ervan de overtuigen dat ik ontbijt moet gaan eten. Op haar getrek aan de deur en al haar opmerkingen antwoord ik "nee" (want ik moet ook nog wat zinnigs doen aan die natuurkunde) Toen werd ze heel verdrietig dat ik niet ging eten en heb ik op alles "ja, ik ben ook gemeen" gezegd. Na tien keer zei ze "Ja, je bent ook gemeen." Oh, antwoord ik. "Maar wel lief." Oh, antwoord ik. "Want je hebt een filmpje opgezet." Oh, antwoord ik. (wanneer dan? denk ik) Oh, zegt ze. @Roxichu: zo voel ik me ook Er zit een sprinkhaan of oorwurm of ander beestje op de computer. @alev: Laatste edit 21-11-2013 08:51 |
|
Roxichu Erelid
|
Waarvoor heb je een afspraak? Heb je wel een mooi excuus om niet naar school te gaan |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Daag |
|
Sto Oudgediende
|
DaagIk klikte maar 1x, heus Laatste edit 21-11-2013 09:21 |
|
Roxichu Erelid
|
Oy @Sto c: Hoe gaat het met u? |
|
Sto Oudgediende
|
@Roxichu: goed, maar alweer toe aan weekend met u? Laatste edit 21-11-2013 09:37 |
|
Roxichu Erelid
|
@Sto: Kan beter, heb het gevoel dat ik ziek aan het worden ben :c Maar ik heb een lekker lang weekend, dus dan kan ik uitrusten |
|
Sto Oudgediende
|
Gewoon niet ziek worden |
|
Roxichu Erelid
|
Ik doe mijn best |
|
nietmeer
|
Goedemorgen |
|
Roxichu Erelid
|
Lol. Er kwam net een mevrouw voor een afspraak met een kindje. Dat meisje wilde chocomelk, dus ik ging dat halen. Stoot ze die chocomelk om, bovenop alle tijdschriften En ik ben trots op mijn stageverslag |
|