|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
Gezellig Taz |
|
nietmeer
|
Het was Voogeltje die een mailtje stuurde, gelukkig maar één, en niet 5 |
|
meeky Erelid
|
Taz Keek even naar mijn mail inbox, 81 mailtjes eb heb dus weer wat te lezen. |
|
nietmeer
|
@meeky: Ik zou de mijne eens moeten opschonen, want ik heb er nu meer dan 300 in mijn inbox |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
@meeky: je bent een blogger, zondag maar een een middagje er voor uittrekken! Fijn hoor, gezellig |
|
nietmeer
|
Wil iedereen nog even op mijn laatste blog klik hier kijken? Niet voor mezelf, maar meer voor wat leuke ideeën en misschien dat er iemand is die weet hoe het nu met deze en gene gaat |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
nietmeer
|
@Relpa: Ja Henise was een schatje Onze nachtzuster uit Assen, als ik het mij niet vergis Ik heb alleen maar verhalen gehoord van RonHee, en of ze ook echt waar zijn?.. Ik weet het niet. Maar jammer is het wel dat er dus een groot aantal leden mee gestopt is, en verder niets meer laten horen of wat dan ook. En ik vraag me ook af waarom ze dan gestopt zijn. Is het de sfeer, of is het druk met werk, of wat dan ook? |
|
Relpa Oudgediende
Taz, er is een leven naast WMR en sommige mensen moeten écht werken voor hun brood... ik ben er zo één *En ik ben er best trots op dat m'n baas me nog steeds graag ziet komen en als ik ooit weer in de ziektewet kom dán zal ik ws weer meer op WMR te vinden zijn* Op't werk (en zowieso meestal ) heb ik meestal het geluid van m'n mobieltje uitstaan Laatste edit 22-11-2013 23:55 |
|
nietmeer
|
@Relpa: Dat weet ik ook wel, en daar is op zich ook niks mis mee Want als ik werk dan ben ik er ook een groot gedeelte van de dag niet, maar toch heb ik altijd wel ergens even een plekkie wanneer ik hier langs kan komen Ook in het weekend, als ik er niet ben, probeer ik toch vaak nog wel even online te komen Je hoeft de deur niet plat te lopen, maar zo af en toe eens je gezicht weer laten zien, en een berichtje achterlaten lijkt mij toch niet zoveel gevraagd toch? |
|
Relpa Oudgediende
Ik ben volgens mij bijna een jaar weggeweest en't is dat Joke (a.k.a. Zuwe) me terug riep.. anders was dit gesprek niet gevoerd Het ga je goed kerel *boink* |
|
nietmeer
|
WMR is geen verplichting.
Nachtgold heeft Jeagermeister gedumpt en is een eigen band begonnen. |
|
nietmeer
|
ik denk dat het ook heel goed is om de sfeer hier goed te houden , dus een taak voor o a de modjes , maar ook de leden zelf om ervoor te zorgen dat mensen elkaar niet half afmaken
dat mag in het gewone leven niet en zou hier ook in de kiem gesmoord moeten worden soms
ruzies in de blogs kan men beter verhuizen naar de priveberichten zodat anderen daar niet van hoeven mee te "genieten " Ik weet dat dit al heel wat ( zonder namen te noemen )leuke leden heeft weggejaagd.
misschien dit even copypasten naar je blog ? |
|
nietmeer
|
@Relpa: Ik heb je toen ook wel gemist, en gelukkig maar dat Zuwe je weer terug gehaald heeft Alev: maar dat is met alles in het leven. @Ronnymij: goede tekst, ik zal het er gelijk even bij zetten |
|
Zuwe Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
@Zuwe: En ik niet zonder beide |
|
Zuwe Oudgediende
|
Taz: Mooi zo, beiden vrienden dus! Maar nu ga ik echt slapen, portje is schoon-op Slaap lekker en ms tot morgen weer |
|
nietmeer
|
@Zuwe: Tot morgen en slaap lekker |
|
Zuwe Oudgediende
|
Taz: Danke! |
|
nietmeer
|
Er zijn wel degelijk verplichtingen in het leven. WMR is daar geen van. |
|
meeky Erelid
|
Morgen alle Vroeg uit het bedje gerold tegen 6:00, kon niet zoals altijd niet meer slapen. Beneden een lekkere stevige bak koffie gezet die ik nu in mijn eentje op drink. Gelukkig hoor voetstappen boven, niet de sint en zijn pieten maar de kinderen. Jullie zijn vast uitslapers Fijn weekend Laatste edit 23-11-2013 08:44 |
|
Relpa Oudgediende
|
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
@meeky: oh wat leuk, jullie vieren vast ook sinterklaas dit jaar. Ik moest onderhand ook maar eens mijn warme, knusse bedje verlaten. Ik moet vandaag werken van 11 tot half 3, daarna neem ik de trein van 14:37 en ga ik de stad in. Ik moet een aantal dingen kopen voor een opdracht voor school. En morgen ga ik samen met mijn zus naar mijn vader toe dus dat wordt denk ik wel gezellig Mijn vader kan heel lekker koken. Hij maakt verrukkelijke andijviestamppot en spaghetti bolognese. *kwijl* Laatste edit 23-11-2013 09:24 |
|
meeky Erelid
|
@Supermeid01 werkse vandaag. En ja de kinderen hebben en wij hebben al het nodige Sinterklaasvieringen gehad en pepernoten pffff. Het enigste werken voor mij is zo de kinderen naar Scouting brengen en dan gaan ik met mijn man de stad in. Of we blijven plakken met een kop koffie en gezellug kletsen met de andere leiding dan wel oyders. |
|
nietmeer
|
Nachtgold is bij me in bed gekropen. |
|