|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
Taz zekers rustig Leuk galgje, lang geleden alweer dat ik het gespeeld heb. Een keertje kunnen we spelen Kreeg met een telefoontje van een moeder waarvan haar zoon per ongeluk mijn zoons jas had aangetrokken (zie een paar bladzijde terug waar ik het vertelde). Ja vond het al zo vreemd dat de jas zo krap zat en ik de rits er niet van open kreeg. Thu Net een paar seconde erna nog een keer telefoon van een moeder waarvan haar dochter mijn zoons scoutinguniform per ongeluk had aangetrokken en mee genomen. Gelukkig als weer terecht, mijn zoon had de jas aan van die ene jongen en uniform van het meisje. |
|
nietmeer
|
@meeky: iedereen had dus de kleren van een ander kind aan Gelukkig maar dat nu weer alles geregeld is, want niets is zo vervelend als met de verkeerde kleren rondlopen. Vroeger zat ik ook op scouting in heemstede Erg leuke tijd gehad. Ze zaten op de weg naar Linneaushof in de bossen. En daar hebben we ook regelmatig levend stratego gespeeld Vooral het kamperen vond ik erg leuk, behalve de eerste keer, want toen lag ik 's avonds alleen maar te krabben Bleek hooikoorts te hebben (is nu gelukkig weer voorbij, dankzij goede genezingsmiddelen) Maar ja de volgende dag kon ik dus gelijk naar huis Ik zat onder de rode plekken Ik ga denk ik es een filmpje opzetten, ben er morgen wel weer Ciao Laatste edit 23-11-2013 22:04 |
|
meeky Erelid
|
Tja Taz als sommige nu eens goed kijken wat ze pakken en aantreken. Ook hun naam erin zetten zoals wij gedaan hebben. Je weet niet hoe vaak uniformen worden verwisselt op de groep, ach kan mij er niet druk om maken. Al vind ik het ston dat het jongetje en de moeder gewoon niet zagen dat hij zich in de jas moest wurmen om de rits dicht te krijgen. Tja, mouw uit einde aan bijna tot mijn oksels, krappe jas zal ik geen verkeerde jas hebben hahahaha. Ja, de groep van onze kinderen hebben geen bo s in de buurt maar wel groot grasveld. Ze gaan vaak naar een bos in de buurt en daar wordt de opkomst dan ook van het begin gehouden. Kampeten vind mijn zoon ook altihd het leukst, onze gaat volgend voor eerst met de bevers een weekje. |
|
meeky Erelid
|
Wens jullie alemaal welterusten die nog aanwezig zijn. Wij gaan ons bed in, de wijnfles is leeg Tot straks |
|
nietmeer
|
Goeiemorgen Dat was een slapeloze nacht zz |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Ik ga denk ik maar eens mn nest uit. |
|
meeky Erelid
|
Goedemorgen allemaal Even neuzen oo WMR, terwijl de geur van verse broodjes door het huis verspreid, de eieren opstaan, koffie doorloopt en onze zoon alle beleg op tafel zet. Lijkt op een zondag zoals we altijd hebben Een goede en fijne zondag |
|
nietmeer
|
Hele fijne kooi heb ik nu. Nu is echt de hele kooi schoon. Kamer is ook schoon en de vogels zijn gedouchet. Volgende week voor de zekerheid weer behandelen tegen luchtpijpmijt. |
|
meeky Erelid
|
Net mijn blog over de ruimte die achter het houten deurtje bevindt in onze kelder. Was spannend, nu een wel verdiend kop koffie. De kindeten zojn buiten aan het spelen want de zon schijnt hier |
|
nietmeer
|
't Was een gangetje? Gaan jullie de muur breken? |
|
nietmeer
|
Hallo |
|
meeky Erelid
|
Ja een gangetje weer uit kwam in een grote ruimte.
We weten nog steeds niet wat we gaan doen, het mooiste is een wijn en voorraad ruimte. Maar dan moeten we het gangetje naar een loop gang maken en eventueel een ingang maken aan de tuin kant. Maar tja dat kost geld. ....... |
|
meeky Erelid
|
Hallo wortel |
|
nietmeer
|
|
|
meeky Erelid
|
wortel een kop koffie |
|
nietmeer
|
@meeky: die lust ik niet Liever citroenwater |
|
meeky Erelid
|
wortel wortel geen citroenwater maar wel leidingwater en een citroen |
|
nietmeer
|
@meeky: dat bedoel ik, gewoon kraanwater met citroensap |
|
meeky Erelid
|
hahahaha ben echt blond |
|
nietmeer
|
@meeky: Als je haar lang is mag je dan iig hoofdengel zijn in de kerstmusical weet ik veel, misschien verkopen supermarkten ook wel flesjes citroenwater... Laatste edit 24-11-2013 14:09 |
|
nietmeer
|
Dan ben ik hoofdengel. Ik heb de ventilator ontstoft en nog steeds werkt Photoshop vreselijk traag. Ik ga straks kijken of het aan mijn laptop ligt, of gewoon aan Photoshop zelf. |
|
nietmeer
|
Alev: meeky heeft blond haar. Volgens de musicalmeneer moeten engelen blond zijn Maar ik vind dat donker haar precies even engelig is Als hoofdengel mag je bij een kudde kleintjes (de kleuterklassen van de engelenschool) voorop lopen met een ster bij de engelendans Engeltjes moeten 't ook leren, immers. Dus je bent dan een soort engelen-kleuterjuf. Ik ben gebombardeerd tot liedjesschrijvende engel, dus ik moet het liedje waar jullie dan op gaan dansen schrijven. Die kleintjes hebben ook niet allemaal blond haar en maar twee van de muziekengelen hebben lang haar, dus ik snap niet waarom de hoofdengel wel lang blond haar moeten hebben... |
|
nietmeer
|
Ik ben niet blond. Mijn haar is donker bruin met een goude glans. Is dat ook engel genoeg? |
|
meeky Erelid
|
wortel zal best kunnen, zal morgen kijken in de supermarkt. Alev denk toch aan je Photoshop, of dat er een virusscanner of ander zwaar programma op de achtergrond draait. Maak mijn pc zo nu en dan schoon met het prgramma ccleaner, helpt ook veel Laatste edit 24-11-2013 14:20 |
|
nietmeer
|
Alev: ík vind het tientallen malen engeliger dan wat er op mijn hoofd groeit. Maar ik weet niet of onze Vos dat met me eens is... Hij zei nl dat als je lang blond haar had, je zowiezo hoofdengel kon worden, maar in deze musical zitten heel veel engelen dus ik denk dat je dat ook wel kunt als donkerharige engel Ik geloof dat het best leuk is om engelen-kleuterjuf te zijn En de kleuterengeltjes vinden het ook fantastisch. Ik geloof alleen dat tegenwoordig de kleuters wel zingen maar niets engeligs doen, en dat het engelendansje tegenwoordig voor de kinderen van zes, zeven jaar is. |
|