|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
Alle, wij gaan eten. Lekker gekookte aardappelen, snijboontjes en erbij een varkenshaasje mmm. Eet smakelijk en tot later |
|
nietmeer
|
Dood aan aardappels |
|
nietmeer
|
nosphoenix: Waarom? |
|
nietmeer
|
Laat de aardappelen met rust |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Alev, heb ik nét gedaan Shoarmaschotel laten komen en Jammie... de friet ben ik niet aan toegekokmen, vlees was té lekker |
|
nietmeer
|
Quote Vailan: nosphoenix: Waarom? Ik krijg ze 6 dagen per week. En ik mag ze niet weigeren. En als ik wat voor mezelf kook / al avond heb gegeten wordt het alsnog opgeschept. Dus daarom dood aan aardappels ben ze spuugzat. |
|
nietmeer
|
@Relpa: Wanneer ga je ze eten? nosphoenix: Arm kindje toch |
|
nietmeer
|
Ik kan de voedselwaren industrie in gaan en alles er aan doen om te bewijzen dat de aardappel giftig is voor mensen. (zowel rauw/gebakken/gekookt/gefrituurd/gepoft/alles) Zodat nooit meer iemand ze hoeft te eten.
|
|
Relpa Oudgediende
Alev, zal volgende keer een 'schotel' zonder friet proberen te bestellen maar ik twijfel of dat ooit begrepen zal worden |
|
nietmeer
|
Gewoon zeggen "geen patat". Lijkt me niet zo lastig om te begrijpen. |
|
nietmeer
|
Kijken of 't hier ook werkt.
ASCII trollface!
Never mind.
Laatste edit 23-11-2013 18:56
|
|
nietmeer
|
Hier werken erg weinig tekens. Je kunt niet eens een apostrof in een titel zetten. |
|
Relpa Oudgediende
Vailan, hoelang kijk je hier nou al tegen het tekstveld aan ? Mét z'n voorbeelden eronder doorstrepen werk hier al jaren Alev, ze vinden't al lastig dat ik geen groente bij m'n schoteltje wil |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
@Relpa: Groente moét! Dan gaat het lastig worden |
|
Relpa Oudgediende
@Zuwe, moeke lust dat spul wel dus daar geen probleem maar als ik't voor mezelf bestelde heb ik geprobeerd groente achter te houden en dát ging vaak fout |
|
meeky Erelid
|
Weer terug Ja wij eten alles en we lusten aardappel behalve orgineel in al zo vormen lekker. Gepofd, gekookt, gebakken, patat - schijfjes, aardappel purree etc. mmm lekker. |
|
nietmeer
|
Als je groente lust, wat is het probleem? Ik eet alles wat ik op mijn bord krijg als ik wat bestel. Ook groentes. Behalve als ze zo'n rare dressing hebben. Krijg ik een gekke bek van. |
|
meeky Erelid
|
Alev, dat vind ik ook altijd zo als ik we uit eten en dan een bord krijgen met van die rare dressing erop. Nee, vroeg een keer er niet bij te doen en extra kom groente. Zo diegene die ons bediende keek ons aan of we gek waren. |
|
nietmeer
|
Ik vind een rare dressing juist leuk. |
|
meeky Erelid
|
nosphoenix ieder zijn smaak.
|
|
Relpa Oudgediende
@meeky, gelukig wel edit: ik denk dat nosphoenix een geintje maakte en meer doelde op vrouwenkleding Laatste edit 23-11-2013 20:22 |
|
meeky Erelid
|
@Relpa hahaha tja vast Pfff kreeg net een lekkere natte knuffel van zoonlief die net onder de douche kwam, dank je wel. Nu aan een capuchino en een stuk van mij kersenvlaai, nu journaal straks. ........... tja we zien wel. |
|
nietmeer
|
Is er hier nog iemand aanwezig, of ligt iedereen al op een oor? *begint cafe op te ruimen* |
|
meeky Erelid
|
|
|
nietmeer
|
@meeky: joepie Het is rustig vandaag hier in het cafe Net ook maar weer eens het galgje topic geopend, dus als je zin hebt, dan kunnen we dat wel weer eens gaan spelen |
|