|
nietmeer
|
Misschien moet ik kauwen voordat ik doorslik. |
|
nietmeer
|
Goed idee, ik zet de radio erbij aan Werkt sowieso lekkerder |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@Alev: ligt eraan wat je eet, voor yoghurt met suiker hoeft dat niet. Met boterhammen is kauwen wel aan te raden |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Quote @Sto: Sociaal is overrated Mijn moeder noemt mij asociaal. Ik noem mezelf antisociaal. Ta Alev: Pas op dat je niet stikt |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
Taz zekers lekkerde werken met de radio aan, lekker hard want heb toch geen buren behalve een paar koeien. @Sto door de yoghurt wordt de boterham zacht maar om nu beide tegelijk te eten, tja hangt af wat er op het brood zit. Broodje yoghurt met suiker is best lekker, vraag maar aan onze zoon. Laatste edit 25-11-2013 11:10 |
|
Sto Oudgediende
|
Yoghurt hoor niet op een broodje |
|
Roxichu Erelid
|
Ik lust geen yoghurt sinds ik weet dat het schimmel is. |
|
Sto Oudgediende
|
@Roxichu: dan lust je dus ook geen paddenstoelen en sojasaus? |
|
meeky Erelid
|
@Sto daar was onze zoon ook achter gekomen Heeft er twee uur over gedaan. Tja wat je hier op het brood smeert moet je opeten. Net als toen ie zijn boterham in de bruine bonnensoep deed., terwijl we hadden gezegd dat het niet lekker was en wel bij de erwtensoep kon. Maar tja niet luisteren |
|
Roxichu Erelid
|
Dat juist wel, paddestoelen lust ik zelfs rauw.... Maar Yoghurt is zo glibberig en heeft een rare smaak. brr. Sojasaus lust ik ook erg graag, lekker zout. Gewoon Yoghurt... blergh |
|
Sto Oudgediende
|
Een echte wetenschapper, niet zomaar uitgaan van hypotheses, maar het echt fundamenteel testen! @Roxichu: en geen brood, salami, zuurkool, etc Dan ben je een beetje een hypocriet wat schimmels betreft . Laatste edit 25-11-2013 11:16 |
|
meeky Erelid
|
Tja lekker hoor yoghurt met aardbeien of peer mmmmm |
|
Roxichu Erelid
|
@Sto: Ja ja ja. Ik lust gewoon geen Yoghurt. De smaak doet mij teveel denken aan schimmel. Salami lust ik ook niet, maar de rest lust ik gewoon allemaal. Dan ben ik maar hypocriet |
|
Sto Oudgediende
|
Yoghurt is niet je ding, niet de schimmels de schuld geven! |
|
Roxichu Erelid
|
Oh maar nee! Ik houd van schimmels, ze stoppen verschillende infecties Dáár is yoghurt dan wel weer goed voor |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Roxichu: mee eens - yoghurt heeft een rare smaak. Kwark is veel lekkerder. |
|
Roxichu Erelid
|
|
|
meeky Erelid
|
Volgens mij heeft iemand iets niet uit een zak gehaald, er komt toch een tikkend geluid uit de wasmachine Of het is de wasmachine die op ontploffen staat |
|
Roxichu Erelid
|
@meeky: Altijd fijn. Als het kleingeld is, is het nog niet zo heel erg. Maar zakdoekjes Mijn broertje had een keer zakdoekjes in zijn zak. Héél de was zat onder de pluisjes. En wie mocht dat gaan opruimen :c |
|
Sto Oudgediende
|
Je broertje hoop ik toch . |
|
Roxichu Erelid
|
Nee, die was er toen niet op het moment dat de was klaar was x'D |
|
Sto Oudgediende
|
Had hij goed gepland |
|
Roxichu Erelid
|
Ja inderdaad ja Ik helaas wat minder |
|
Sto Oudgediende
|
Quote nu.nl: Afgelopen jaar kwam er een opvallend aantal meldingen van mensen die per ongeluk vloeistof voor rookmachines hadden opgedronken. Ik hoop dat het kinderen waren, anders zijn het hele domme volwassenen |
|
Roxichu Erelid
|
@Sto: Als het kinderen waren, waren die óók heel dom hoor. |
|