|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
@Sto: Als het kinderen waren, waren die óók heel dom hoor. Dubbelpost... :/ Laatste edit 25-11-2013 11:57 |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Gelukkig is het op volgende pagina, dan valt het niet zo op.
En de kinderen waren ook dom, maar die kunnen geen etiketten lezen, en glycolen (wat in rookvloeistof zit) zijn vrij zoet |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
Zucht kinderen, het waren gelukkig maar lego nokjes van zoon lief die mee gewassen werden. Komen vast uit zijn broekzakken. Lego blokjes liggen nu te drogen in de zon en de was in de droger en een nieuwe was in de wasmachine nu zonder blokjes. Of er moeten blokjes in de gekleurde sokken van de kindeten zitten. zit weer hardop te kletsen hahahaha sorry wel eens last van. |
|
Sto Oudgediende
|
Ach, het is niet dat we wat beters te doen hebben hier . Gelukkig kan lego alles hebben |
|
Roxichu Erelid
|
@Sto: Kinderen kunnen wel lezen. Kleuters en peuters niet. Als ze gewoon naar school gaan kunnen kinderen iig wel lezen Laatste edit 25-11-2013 12:52 |
|
meeky Erelid
|
@Roxichu mee eens kinderen na hun kleuter tijd kunnen lezen en peuters en kleuters niet. Alles wat maar zoet reukt denk een peuter of kleuter gauw aan limonade. Ook de kleur kan hun trekken. Wij hebben alles wat gevaarlijk is aan vloeistoffen in de bijkeuken staan in een afgesloten kast, zelfs de schoonmaak spullen. |
|
Sto Oudgediende
|
Heel verstandig . Heb mijn zwijgen verbroken tijdens de lunch, anders word het asociaal . Was wel even lekker, sinds ik wakker was 5 uur niet gepraat |
|
nietmeer
|
De klas heeft een spel bedacht en geeft iedereen een rol. Robin (een vervelend meisje) is Nibor, de vikingenzwijnenaanvoerder. (Dus een man) en ik ben Vela, zijn seksgodin. Ik neuk niet in het rond en ben echt niet extreem aantrekkelijk ofzo. |
|
Roxichu Erelid
|
@Sto: Jij praat ook veel op zo'n dag... Pas maar op dat je je stem niet kwijtraakt Alev: Ik zie jou ook helemaal niet als iemand die zwijnen woest aantrekkelijk vindt... Maar je bent wel een knappe jongedame hoor Laatste edit 25-11-2013 13:08 |
|
Sto Oudgediende
|
Ach, ik ben in mijn hele leven nog nooit mijn stem kwijt geweest Alev: vikings hadden andere idealen, misschien voldoe je daar wel aan |
|
nietmeer
|
Maar ik heb helemaal geen uitgebreid seksleven. Ik heb de eigenschappen van een seksgodin niet. En áls ik die had, kunnen zij dat niet weten |
|
Sto Oudgediende
|
Mogelijk over-analyseer je het |
|
Roxichu Erelid
|
Alev: Sommige mensen houden van onervaren meisjes... |
|
nietmeer
|
Maar maar |
|
nietmeer
|
Er zit een mongool tafelvoetbal te spelen. Hij lacht nog hoger dan een klein meisje en gedraagt zich strontvervelend met zijn geschreeuw. |
|
Sto Oudgediende
|
Stom |
|
nietmeer
|
Hij is eindelijk opgerot. Ik heb hoofdpijn gekregen. |
|
meeky Erelid
|
Alev sterkte ermee Bijna de was klaar, lego blokjes ook bijna droog. Ons huisje is weer lekker fris en schoon, zo komt AH de boodschappen brengen. Ja het is maandag en ben een beetje lui |
|
nietmeer
|
Zozo, hoef je het huis niet uit. Waarom dragen meisjes leggings alsof het broeken zijn? |
|
Roxichu Erelid
|
Ja echt he. Dikke cameltoes. Gadver Trek gewoon een broek aan, of doe een rok of jurk over je legging heen. |
|
meeky Erelid
|
Alev helaas wel zo het huis uit want moet zo de kinderen ophalen van school
Tja omdat misschien sommige meisjes ook vrouwen denken dat ze een goed figuur om een legging te dragen. Zo kunnen ze pronken met hun mooie figuur.
Bij ons dragen we alleen leggings onder onze broek of onder een driekwarts broek. Een ding is zeker, een legging is geen broek! |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
*Eet een boterham met kaas* Goeiemiddag iedereen! Ik zit in de trein |
|
Roxichu Erelid
|
Dat doet me denken aan een quote. 'Skinny girls think they're chubby, Chubby girls think they're fat, And fat girls think they should wear leggings' Brrr |
|
Roxichu Erelid
|
|
|
meeky Erelid
|
|
|