|
nietmeer
|
't Is vervelend om niks te kunnen zeggen en wanneer niemand naar je luistert. Als ze toch niet luisteren, is het verstandiger om inderdaad niks te zeggen. Je kunt niet tot ze door dringen en 't maakt het gedrag erger. |
|
nietmeer
|
Ik draag gewoon een vest hoor Heb een pesthekel aan jassen. Je kan er niet lekker in bewegen. |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Alev: Precies. |
|
nietmeer
|
Ik heb nu zo'n donut in mijn haar gedaan. Geen idee wat ik ervan moet vinden.. |
|
nietmeer
|
Ik moet rijmen op 'star'. Het Engelse woord, welteverstaan. |
|
nietmeer
|
Car! Want grifioenen zijn zó verleden tijd. |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Vailan: discovar! |
|
nietmeer
|
An eclipse of the sun by that giant black star, that is called the Black Moon, just like my car Nee, dat kan ik niet maken. Griffioenen zijn niet verleden tijd. Ze zijn cool, actueel, badass. Overigens gaat dit gedicht niet over The Gryphon, maar over wat anders . Laatste edit 25-11-2013 20:30 Laatste edit 25-11-2013 20:30 |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
Vailan steelguitar
Laatste edit 25-11-2013 20:31 |
|
nietmeer
|
Quote Alev: Car! Want grifioenen zijn zó verleden tijd. Maar je hebt 't gedicht wel gelezen . @meeky: hell no. Laatste edit 25-11-2013 20:31 |
|
meeky Erelid
|
|
nietmeer
|
Had het gedicht gelezen, maar heb verder niks zinnigs te zeggen. |
|
nietmeer
|
Fascinating. Dank je, ik schrijf het op. Alev: je kan zeggen wat je er van vindt . Dat kan in één woord al . Zal ik overigens de 'manuscripten' bewaren? Ik heb The Gryphon nog op papier staan (al is de uiteindelijke versie wel wat anders omdat ik op de pc ook wat gewerkt/bewerkt heb ). Laatste edit 25-11-2013 20:34 |
|
nietmeer
|
Vind het knap gedaan, zo rijmen en ook nog eens in het Engels. Maar erg zinnig om dat te zeggen is 't niet. Zo'n donut voel je echt zitten. Klik.Ziet er ook een beetje meh uit. |
|
nietmeer
|
|
|
meeky Erelid
|
Taz een mooi gedaan vind hem echt muzikaal top |
|
nietmeer
|
Hm, die donut ziet er zo raar uit vanwege het haar dat er onder los hangt. Denk ik. M'n haar is te lang om het allemaal in die donut te krijgen. |
|
Sto Oudgediende
|
Tijd voor een zwemband! Dat is niets anders dan een grote donut |
|
nietmeer
|
@meeky: ja goed he Het kost wat tijd en moeite, maar dan heb je ook wat Alev: waarom doe je je haar in een donut? |
|
nietmeer
|
Alev: ik vind het knotje+los haar echt leuk maar donuts zijn gewoon een beetje meh. @Sto: huh? Laatste edit 25-11-2013 20:44 |
|
Sto Oudgediende
|
wortel: het haar past niet in de gewone donut, dan ga je voor de grotere donut? Logisch toch! |
|
nietmeer
|
Ik heb de losse haren gevlecht en om de donut heen gebonden. Dat vind ik er al wat minder meh uitzien. Maar in mijn hoofd vond ik knotje en los haar ook leuk staan. |
|
nietmeer
|
@Sto: sinds wanneer zijn zwembaden donuts? Alev: ik vind dat op de foto ook |
|
Sto Oudgediende
|
wortel: nou, ze zijn rond, check. Ze hebben een gat in het midden, check. Je kan ze opeten met veel moeite, check. Ik zie het probleem niet? |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Wat is erger een donut in je haar of een haar in je donut? |
|