|
nietmeer
|
@Sto: zwembaden zijn rechthoekig. |
|
nietmeer
|
Een haar in je donut. Maar ik vind het er toch wat apart uitzien, haar los. Haar in een vlecht erom heen ziet er wat minder meh uit. Maar dat kan komen doordat ik gewend ben om donutkapsels helemaal te zien als een knot. Klik.Klik. |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
wortel: je moet begrijpend lezen, ik typ zwem banden niet baden |
|
nietmeer
|
@Sto: oh glurf... Ja, dan klopt het! Alev: ik zie zelden donutkapsels en vind los erbij leuk, maar ik ben zegmaar de minst geschikte persoon op de hele aardbol om advies over uiterlijk te geven |
|
nietmeer
|
|
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Volgens mij werkt dat als een prima (h)airbag als je je hoofd stoot |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
2 Donuts op elkaar misschien dat het dan past? |
|
nietmeer
|
Heb een paar keer mijn achterhoofd tegen de deur geslagen en het werkt inderdaad heel goed als hairbag. Ik zie van die simpele prachtige watervalkapsels, alleen moet je dan krullen maken met een krultang. Ik wil mijn haar niet verkrachten en kapot maken met hitte. |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Alev: ~vloekt op jouw mooie glans~ Je haar is wel een beetje piekig idd, het springt er een beetje uit. Maar verder wel mooi Doe je dit om een speciale reden? |
|
nietmeer
|
Ik wou aan natuurkunde werken, maar mijn samenvattingsschrift is kwijt, dus ging ik met mijn haar spelen. Nu ga ik cacoons maken in mijn haar, want dan krullen je haren ook ofzo. |
|
nietmeer
|
Alev: haar strak vlechten als het nat is. Zo lang mogelijk zo laten.
Tadaa, krullend/golvend haar! |
|
nietmeer
|
Quote Alev: Vind het knap gedaan, zo rijmen en ook nog eens in het Engels. Maar erg zinnig om dat te zeggen is 't niet. Dat is (positieve) feedback, en daar vroeg ik ook om . Dus dat had je best mogen zeggen . |
|
nietmeer
|
Papa Wortel heeft eindelijk een (paarse) hoed! |
|
nietmeer
|
Vailan: Ik zal je vaker complimenteren. Ik heb zelf wanneer ik een tekening post liever kritiek, verbeterpunten. Ik heb nu cocons in mijn haar. I fucking regret this. |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
Wij gaan onder de dekens kruipen en. ........ tja laat maar tot morgen gezellige en welterusten. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
@meeky: Slaap ze @alev: krullenbol |
|
nietmeer
|
Haha, de cocons werken. Ik ga denk ik zaterdag de kapsel doen die ik wil doen. Schrift is nog steeds vermist. @meeky: Slaap fijn. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Waar heb je dat schrift voor het laatst gezien? .. Klinkt een beetje zoals fukitall ben nu met mijn haar bezig bitches |
|
nietmeer
|
Ik had gister nog in mijn schrift gewerkt en in de kast gezet. Mijn twee boeken en werkschrift staan er wel gewoon, dus mijn samenvattingsschrift zou er ook moeten zijn. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Zou op je broertjes kamers gaan zoeken. |
|
nietmeer
|
Ik denk dat het inderdaad gejat is. Op de kaft staat geen naam geschreven en de schrift is bijna leeg. |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
3 minuten en 40 seconden |
|
nietmeer
|
Lamaar hij is kapot...