|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
weer terug Even een bak koffie, jullie ook Zoonlief zit aan zijn huiswerk en dochterlief zit tja van alles en nog wat te doen. Zo eten koken, macaronie mmmm. |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Ik ga fietsen |
|
meeky Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Ik heb een gat in mijn wang. Straks kan ik alleen zachte dingen eten. Zal wel eens een keer kwark proberen. |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
wang is goed doorbloed, geneest ook snel weer. En anders eet je maar aan de goede kant van je mond |
|
meeky Erelid
|
Alev, anders heel veel soep of babyvoeding Hoezo heb je een gat in je wang, heb ik iets gemist. |
|
Sto Oudgediende
|
@meeky: als je paginaatje terugleest zie je dat ze op haar wang gebeten heeft |
|
nietmeer
|
Ik ging een broodje eten en heb nu mijn wang open gekauwd, in plaats van op het broodje te kauwen. |
|
Sto Oudgediende
|
Je hebt wel goed doorgebeten dan |
|
meeky Erelid
|
Alev au dat doet even zeer en zal wel inderdaad even goed gebloed hebben. |
|
nietmeer
|
Ik kauw graag hard. |
|
meeky Erelid
|
Alev als onze kinderen het doen zal ik zegen, er is genoeg ruimte ernaast |
|
meeky Erelid
|
wij gaan eten, eet smakelijk allemaal en tot later. |
|
Roxichu Erelid
|
Lol. Mijn moeder. Zo'n lachwekkend kind. Ik kom thuis en doe mijn jas aan de trapleuning. Dat mag eigenlijk niet. Mijn moeder ziet het, roept boos dat ik dat niet mag doen, gooit mijn jas op de grond. (Maar we moeten wel met respect met Háár spullen omgaan!) En wat doet ze, ze hangt haar eigen jas aan de trapleuning Dus ik gooi hem op de grond. En wat denk ik wel niet. Brutaal nest dat ik ben. Dus ik zeg dat zij dat ook altijd met mijn jas doet. Ja, maar zij is moeder en ik ben kind. Mensen zijn gelijken, mam, die moet je ook als gelijke behandelen. Of ik m'n mond wil houden want ik weet er niks van. Ik ga stuk hier |
|
nietmeer
|
Als ik mijn jas aan de trapleuning hang, jat m'n buurvrouw 'm. |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Roxichu: zeg maar tegen haar: Goed voirbeeld doet goed volgen. |
|
Roxichu Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Als ik mijn jas aan de trapleuning hang.. Wacht ik draag geen jassen |
|
nietmeer
|
Oh, jij bent dus één van dat soort jochies. |
|
nietmeer
|
Goeieavond |
|
Roxichu Erelid
|
Alev: Is dat zo erg dan? |
|
nietmeer
|
Dan zit je te rillen en te zeuren over hoe koud het is, fietst er zo'n joch je voorbij in z'n T-shirt. Hallo. En ik ben mijn natuurkunde samenvattingsschrift kwijt. :< |
|
nietmeer
|
nosphoenix: dan verklaart Zus Wortel je voor gek. Mij lijkt het een beetje koud, maar als jij er happy van wordt... |
|
meeky Erelid
|
@Roxichu leuk en goed gedaan, tja je hebt wel een beetje gelijk maar soms is het beter om even niets te zegen, Goedeavond alle Alev dat is even minder |
|
Roxichu Erelid
|
@meeky: Ik weet wel beter. Gewoon netjes mijn mond houden. |
|