Cafe Ochtend glooren |
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@BlendAls je de volgende dag nog ziek bent, kan je het op de kruidenbitter afschuiven dat je je slecht voelt... |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Precies Hier spreekt iemand met ervaring heb ik zo'n vermoeden |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Kpuc Vergeet de twee paracetamol niet erin te doen, werkt het nog beter |
|
Waarder Senior lid WMRindex: 207 OTindex: 79 Wnplts: Heerhugowa
|
ik wil slapen |
|
Hoskeu Erelid
|
@Lessien Pardon Dat heet toch drank misbruik?? Paracetamol er in doen, ik neem aan dat je dat door zijn mix wil doen... Drank is niet gemaakt om paracetamol in optelossen.. Paracetamol is toch voor mensen die de volgende dat de gevolgen van hun daden (overmatig drank gebruik) niet durven dragen?? |
|
nietmeer
|
Lessien. Geen paracetaknol voor de deze, lekker puur natuur en uitzweten die bende |
|
Blend Oud Moderator
Mensen is het jullie nooit geleer: geen medicijnen en drank!!
Dus weg met die paracetamol |
|
nietmeer Erelid
|
@HoskeuEen warme grog bestaat uit, heet water, sap van een halve citroen, cognac, suiker of honing en twee paracetamol.....dit zo heet mogelijk opdrinken, je bed in duiken en de volgende dag voel je je een heeeeel stuk beter..... |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Quote Hoskeu: Lessien Pardon Dat heet toch drank misbruik?? Paracetamol er in doen, ik neem aan dat je dat door zijn mix wil doen... Drank is niet gemaakt om paracetamol in optelossen.. Paracetamol is toch voor mensen die de volgende dat de gevolgen van hun daden (overmatig drank gebruik) niet durven dragen?? Ik neem heel af en toe een paracetemol. In principe ben ik ertegen. Er zijn uitzonderingen. Dat als ik barstende hoofdpijn heb en ik moet nog een hele dag. Dan neem ik er wel ene. Zon bruistablet in water. Ik had gister ook hele erge hoofdpijn. Ik had er bijna een genomen maar heb besloten toch gene te nemen.. Als je dat te vaak doet werkt het niet eens meer, moet je meer gaan slikken etc. En het is ook niet helemaal gezond om je pijn te stollen denk ik. |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Waarder: ik wil slapen ik ook |
|
nietmeer Erelid
|
@Tovenaar Als ik hoofdpijn voel opkomen, neem ik een paracetamol of als het hard op komt een brufen bruispoeder.....als het opkomt moet ik wel wat innemen, anders eindigt het bij mij met een migraineaanval . Heb er de laatste tijd gelukkig even geen gehad, maar neem ongeveer twee keer per week wel een paracetamol of poeder in om het tegen te houden |
|
Hoskeu Erelid
|
Lessien Oow... Dat spul van jouw ken ik niet... klinkt op zich wel goed ... Zonder die paracetamol dan ... Wat gebeurt er als je daar mee morst?? Heb je een gat in je tafelkleed of niet?? |
|
nietmeer Erelid
|
@HoskeuNee hoor, is nog een recept van mijn oma, voor als je echt snip verkouden bent en je daardoor echt brak voelt. Werkt echt super..... |
|
nietmeer
|
Brufen 1200, goed spul man |
|
nietmeer Erelid
|
Kpuc Ik heb brufen 600 mg bruispoeders, maar voel me daarna net een zombie.....omdat ik het niet veel meer gebruik, reageer ik er schijnbaar erg goed op Mijn man zegt wel eens...."niet verkeerd hoor, op kosten van het ziekenfonds stoned zijn" |
|
Blend Oud Moderator
kpuc Dat is toch zo'n paardenmiddel?
It could kill a horse |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote LessienElensar: Kpuc Ik heb brufen 600 mg bruispoeders, maar voel me daarna net een zombie.....omdat ik het niet veel meer gebruik, reageer ik er schijnbaar erg goed op Mijn man zegt wel eens...."niet verkeerd hoor, op kosten van het ziekenfonds stoned zijn" doe mij er ook een |
|
Hoskeu Erelid
|
@Tovernaar Tsjah... Als het niet anders kan moet je wat!! Als je daar echt flink last van hebt wil je wel jah!! Quote Tovenaar: ... moet je meer gaan slikken ... Zeg ik tegen mijn vriendin ook wel eens maar dan wil ze niet luisteren... (Sorry... wel weer erg flauw voor de vroege morgen ) |
|
Blend Oud Moderator
@HoskeuZou ook jammer zijn als ze voor die handelingen immuum wordt |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
@Hoskeu.. Duuuude! @LessienElensar: Ik heb zelf geen medische dingetjes (Gelukkig!). Dus ik kan er niet over meepraten. Wordt dat je aangeraden door de doktor? Want het lijkt me toch wel slecht als je dat vaak inneemt. Iig, dat zegt mijn gevoel me. |
|
nietmeer
|
Quote Blend: kpuc Dat is toch zo'n paardenmiddel? It could kill a horse A horse is horse off course, unless it is the famous Mr. Ed |
|
Blend Oud Moderator
kpuc Nou, die kan je er ook mee omleggen, maar hij kan tenminste nog tegen je zeggen dat het niet goed is |
|
nietmeer Erelid
|
Tovenaar
Als ik het niet inneem, dan ligt ik ongeveer twee maal per week twee dagen plat met migraine en dan moet ik daarbij nog migraine medicijnen gebruiken, die helemaal super zwaar zijn. Op aanraden van de neuroloog heb ik die brufen gekregen en moet ik die gebruiken, als ik zeker weet, dat ik het daarmee tegen hou, als ik weet, dat dat op dat moment niet gaat lukken, moet ik migraine medicijnen innemen en op bed gaan liggen. Aangezien ik ook nog een zoon heb en niet twee keer per week, twee dagen op bed wil liggen, neem ik die brufen twee keer per week in. Het houd de migraine tegen en daar gaat het op dat moment voor mij om. Heb gelukkig de laatste tijd wat minder brufen nodig, maar heb ik een drukke tijd, veel spanning of stress, dan heb ik het meer nodig, aangezien de spanning of stress mijn migraine ook opwekt. |
|
Blend Oud Moderator
@lessien Dan is eht wel begrijpelijk dat je het doet Maar sta er wel bij stil dat onderdrukken van iets niet goed is, daarmee haal je het niet weg. Maak je het soms alleen maar erger van. Maar ik weet dat je niet zoveel keus hebt. **ontopic** Koffie? iemand? |
|