Cafe Ochtend glooren |
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Ja lekker... Kan wel een bakkie gebruike om een beetje scherp te blijven voor die geloof discussies... |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
@BlendDoe mij nog maar een bakje koffie hoor Weet wel dat onderdrukken niet altijd goed is, maar als ik de migraine wel door laat komen lig ik twee dagen plat en ben nog twee dagen kwijt om bij te komen, door de energie dat het van je lichaam vraagt. Heb het gelukkig niet zo erg als mijn moeder, die is echt bijna 20 van de 30 dagen medicijnen aan het slikken, ben ook blij, dat ze nu aan het zoeken is om er voor behandeld te worden. Het zit nu eenmaal bij ons in de familie, net als aangezichtspijnen, die ik meestal samen met de migraine heb..... Maar ja, heb er al aardig mee leren leven, wil gewoon niet, dat het mijn leven gaat beheersen, wat het wel gaat doen, als ik mijn medicijnen niet zou gebruiken..... Heb al een keer gehad, dat mijn zoon zei, dat ik zoveel op bed lag.....dat doet echt zeer tot in mijn hart en ziel.... Wil voor hem een moeder zijn, die er voor hem is en niet eentje die zoveel op bed ligt..... |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Hier Hoskeu, een lekker bakkie
*geeft hem een extra grote mok* |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Heb je voor mij ook nog een bakkie? |
|
nietmeer Erelid
|
En mijn bakje koffie nou ???? |
|
nietmeer Erelid
|
Lieve zoon van me, waar ben je nou.....heb nog trek in een lekker bakje koffie..... |
|
Blend Oud Moderator
Sorry, was ff in slaap gevallen *geeft puppy en mama een lekkere bak koffie* *neemt er zelf ook maar eentje voor de zekerheid* |
|
nietmeer Erelid
|
Dank je wel lieverd |
|
puppy Erelid
|
Oh heerlijk Blend... dank je... |
|
Hoskeu Erelid
|
*Hoskeu drinkt snel zijn koffie op, hij was bijna kouwd...* Dat krijg je van al dat gediscusser... "Die niet oplet, moet kouwe koffie drinken" |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Lekker die virtuele koffie. Dooh |
|
Blend Oud Moderator
@Hoskeujongen toch, dat vergeet je toch niet *drinkt langezaam zijn koffie op, heerlijk* -das pas genieten- @tovenaar Ja cker, en je hoeft er niet van naar de wc, dus zuipen!!! |
|
|
Zon halve liter mok koffie elke ochtend |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Tovenaar: Zon halve liter mok koffie elke ochtend *Hoskeu gaat watertanden* Je bedoeld van die echte gezette koffie uit een koffie zet apparaat?? Niet van die smerige blubber uit zo een automaat zoals hier bij mijn baas staat?? Niet waar je een accute maagzweer van krijgt en het is nog niet tezuipen ook?? En dan een halve liter mok... |
|
Blend Oud Moderator
Ja die ja... |
|
|
haha Elke ochtend als je uit bed komt. Doe je je berensloffen aan. En je badjas. En je slentert naar de keuken. Je zet de koffie. En doet de radio aan. Je loopt weer naar de keuken. WOAH! Koffie klaar!(Snel ) Een halve litermok lekkere koffie.. |
|
Blend Oud Moderator
Na het leegdrinken van die mok loop je naar de wc en blijft daar ook een kwartier zitten, wat een vocht... |
|
Hoskeu Erelid
|
@BlendOow ik dacht even dat je de koffie zo sterk zette en je daarom wat anders bedoelde met een kwartier op de wc zitten... |
|
michaeI Senior lid WMRindex: 48 OTindex: 361 Wnplts: Appendixen
|
En door die hoeveelheid caffeine blijf je lekker de hele dag doorstuiteren ... |
|
Blend Oud Moderator
@HoskeuJe nuttigd ook je koffie met mes en vork |
|
puppy Erelid
|
ik zou niet weten hoe ik zonder koffie de dag door moet komen |
|
Blend Oud Moderator
@puppyIdd koffie is naast het toilet de beste uitvinding |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @HoskeuJe nuttigd ook je koffie met mes en vork Dat het zo sterk is dat het direct op je darmen werkt en een kwartierlang "leeg loop"/"blubbert"/"baggert" zegmaar... |
|
Blend Oud Moderator
We zijn weer afgezakt naar het bedenkelijke niveau |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: We zijn weer afgezakt naar het bedenkelijke niveau Sorry... Dat is toevallig 1 van mijn specialiteiten... Mijn miranda zegt dat ook altijd... PA zegt ze dan... Zoals jij het niveu bedenkelijk kan maken... heeej... zo kan ik het niveau bedenkelijk maken eej.... (Sorry ik ga mijn mond weer even houden, als iemand een niveau heeft wat verlaagd moet worden roept die maar... ) |
|