blog |
KhunAxe Oudgediende
WMRindex: 7.842 OTindex: 3.189
|
@venzje: Maar als je die dingen die je zojuist heb opgenoemd nu eens snel maakt, is het dan ook fastfood? |
|
venzje Oudgediende
WMRindex: 22.620 OTindex: 7.915
|
|
|
KhunAxe Oudgediende
|
|
|
venzje Oudgediende
|
|
|
KhunAxe Oudgediende
|
@venzje: Nee, jij hebt de primeur.. Wat een idioten zeg |
|
venzje Oudgediende
|
|
|
KhunAxe Oudgediende
|
@venzje: Is mooi om te zien hoor! Dit is wat mij betreft een leuke behendigheidssport |
|
venzje Oudgediende
|
@KhunAxe: Het lijkt me typisch iets voor mijn zoon. Die heeft altijd dit soort dingen gedaan met skates, met zachte balletjes, met longboards of gewoon met alleen zijn lijf ( parkour). |
|
KhunAxe Oudgediende
|
@venzje: Hacky Sack dus Hier spelen de Thai vaak voetvolley, ook heel apart en volgens mij vreselijk moeilijk om te leren Ik heb met name op Samui met enige regelmaat wedstrijden gekeken, zijn ook acrobaten hoor! Thai Foot- or kickvolleyParkours is enorm populair geworden nadat een Frans team hun kunnen in een James Bond film mochten displayen. . Laatste edit 01-05-2020 10:39 |
|
venzje Oudgediende
|
@KhunAxe: Ik vond toevallig vorige week nog een ouwe hacky sack in een doos. Eens kijken of ik hem er nog een plezier mee kan doen. Takraw is inderdaad ook erg acrobatisch. Maar net als ik is mijn zoon geen liefhebber van teamsporten. |
|
KhunAxe Oudgediende
|
@venzje: Ik ook niet, een van de redenen dat M.A. mijn favoriete sport is. De ballen die met takraw gebruikt worden zijn erg licht zodat je ze een flinke snelheid kunt geven zonder dat je jezelf blesseert. Het lijkt op gevlochten plastic. afbeelding |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.012 OTindex: 93.488
|
WMR: In Moskou overgoot een jonge monnik in spe zichzelf met benzine en stak zichzelf in brand nadat hij hoorde dat hij t coronavirus had. Hij bezweek aan zijn verwondingen. Wat bezielt zo iemand?! Tijdens de paasweek zijn veel leden van de orthodoxe kerk besmet geraakt. Fanatieke gelovigen en en mensen van radicale stromingen gaan tegen alle voorzichtsmaatregelen in |
|
KhunAxe Oudgediende
|
@allone: Is niet de eerste keer dat een monnik dit doet. Lijkt me een vreselijke manier van doodgaan.. Met die relifanaten heb ik geen compassie, idioten.. |
|
allone Oudgediende
|
@KhunAxe: ja. Dom. Waanzin... Medelijden heb ik wel. Met mensen die hun verstand kwijt zijn. |
|
KhunAxe Oudgediende
|
@allone: Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen mensen die een of andere religie aanhangen hoor, ze doen maar, vrijheid, blijheid enzo... Maar als mensen zichzelf uit naam van hun geloof mutileren of doden dan heb ik daar geen medelijden mee. |
|
allone Oudgediende
|
@KhunAxe: ik heb geen idee of deze man het voor zijn geloof deed. Waarom hij het deed werd nergens gezegd. Maar om verbranding te verkiezen boven corona is behoorlijk raar. |
|
KhunAxe Oudgediende
|
@allone: Een beetje miscommunicatie denk ik. ik bedoelde in deze niet de monnik, ik denk niet dat hij het uit religieuze overwegingen heeft gedaan. Ik had het meer over malloten die b.v. met 'slangen dansen' in kerken en waarbij er zo af en toe een gebeten wordt en doodgaat. Daar heb ik dus geen compassie mee. Ik las enkele maanden geleden dat zo'n 'pastor' de pijp uit ging tijdens een gebedsdienst waarbij men slangen vereert. hij werd gebeten en stierf. slechts een paar maanden later overkwam zijn zoon, de nieuwe 'pastor' hetzelfde. Of die malloten die zichzelf geselen, dat soort dingen, niet deze monnik, ik denk dat hij bang was om lang te moeten lijden, hoewel jezelf verbranden bij mij in de top drie staat van hoe ik niet wil gaan |
|
allone Oudgediende
|
@KhunAxe: ah. Ja. idd Helemaal mee eens. |
|
KhunAxe Oudgediende
|
Deze puzzel bestaat uit 'slechts' 215 stukjes en stelt een gebroken glasplaat voor. Ondanks de relatief weinig stukken denk ik dat dit een vreselijk lastige puzzel is. @Mamsie, iets voor jou? afbeelding |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.269 OTindex: 96.117
|
@KhunAxe: Misschien.... Het is natuurlijk géén Jan van Haasteren en al helemáál geen Wasgij. Laatste edit 05-05-2020 16:05 |
|
KhunAxe Oudgediende
|
@Mamsie: Die namen zeggen mij natuurlijk niets, maar ik denk toch dat je jezelf verkijkt op de moeilijkheidsgraad van deze puzzel. Je hebt totaal geen aanknopingspunten, behalve de vormen. Ga der maar aanstaan |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.269 OTindex: 96.117
|
@KhunAxe: is het een échte puzzel of een online? |
|
KhunAxe Oudgediende
|
|
|
KhunAxe Oudgediende
|
Zo!! Moet je dit hier zien! Geen masker, geen handschoenen en zit overal met der poten aan! Walgelijk! afbeelding |
|
KhunAxe Oudgediende
|
|
|