WMR Zomerkamp |
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Wegens onverwacht enthousiasme in het Cafe, is er nu een topicje over een mogelijk WMR zomerkamp. Hierbij gaat het er vooral om of er genoeg animo is (ook onder de mods natuurlijk) en waar dit gehouden kan worden. En! natuurlijk, wat er dan gedaan wordt enzo |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Veluwe.. |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Zomerkamp? Toe maar |
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Ik vind het een heel goed idee, ik denk alleen wel dat dan de leden die zich opgeven ook een bijdrage moeten betalen, zodat het voogeltje niet zo heel veel kost en dat het toch door kan gaan |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Plaatsen: Veluewe - makkelijk te bereiken Eilanden - moeilijker te bereiken Zo duidelijk |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Jaajaa WMR Kamp... lijkt me echt heel erg leuk om dit te gaan doen met de WMR leden ... een weekje met zn alle gezellig lol maken, BBQen en nog veel meer |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Plaats : Cote d'Azur .. De veluwe is goed .. Of aan het ijsselmeer ergens . Al denk ik niet dat dit gaat gebeuren. |
|
Little Queen Oudgediende
|
@ My angel ooit van een auto gehoord duhuuuh ik ga echt niet met al mijn spullen in de trein zitten |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Pluppel: Plaats : Cote d'Azur .. De veluwe is goed .. Of aan het ijsselmeer ergens . Al denk ik niet dat dit gaat gebeuren. Ligt eraan, als de mods er voor te porren zijn, en een gedeelte van de Wmr club ook. als iedereen een kleine bijdrage levert zou het in principe wel kunnen toch? |
|
Little Queen Oudgediende
|
Het ijselmeer is wel mooi om eventueel op te gaan zeilen enzo (niet dat ik dat kan maar toch) |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote ikky: Ik vind het een heel goed idee, ik denk alleen wel dat dan de leden die zich opgeven ook een bijdrage moeten betalen, zodat het voogeltje niet zo heel veel kost en dat het toch door kan gaan Jaah, dat hoort wel, vind ik hoor.. Je moet er wel wat voor doen.. En je moet ook zeker weten wie er komen zodat je 'n schatting kan gaan maken hoeveel het kost |
|
my-angel Oudgediende
@LQ, een deel van de mensen zal wel moeten, afhankelijk van wat je meeneemt, kan het echt wel hoor . CnC, een bijdrage moet wel |
|
ikky Oudgediende
|
Ik denk dat het wel kan inderdaad als iedereen die zich opgeeft een kleine bijdrage geeft.. En ik wil ook best wel helpen met de organisatie als dat nodig zou zijn |
|
my-angel Oudgediende
Quote ikky: En ik wil ook best wel helpen met de organisatie als dat nodig zou zijn Ik ook wel |
|
ikky Oudgediende
|
@DreamerTje, inderdaad, bij de bowling zijn er soms mensen die zich eerst opgeven en dan een paar dagen van te voren zeggen dat ze opeens niet meer kunnen enzo. Dat moet hierbij eigenlijk niet gebeuren, de aanmeldingen moeten eerder definitief gemaakt worden |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
MijnKampfvuur maken.. Broekverbranding.. want het regende..
|
|
DreamerTje Oudgediende
Jaah, daarom! Dat moet dan niet kunnen, je moet echt zeker weten wie er komen en 'n beetje 'n goeie datum prikken..!! Hier komt nog 'n goeie organistatie te staan..
Ik wil ook wel in de organistatie, maar ik denk beter dat de modjes t kunnen regelen |
|
ikky Oudgediende
|
Ik meld me aan ! Maar als de mods het te veel werk vinden ofzo denk ik dat een aantal leden best wel willen helpen met organiseren |
|
my-angel Oudgediende
afhankelijk van de datum ga ik waarschijnlijk ook wel mee |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Wie neemt wat mee?
ik neem wel een blikopener mee...
|
|
DreamerTje Oudgediende
Jaah, eigenlijk zouden we dan 'n soort van vergadering moeten houden ofzo Maar eerst moet je weten wie er komt, waar je heen wilt, wat het allemaal gaat kosten enzo.. |
|
my-angel Oudgediende
LUcifers |
|
ikky Oudgediende
|
@Dreamer, ja dat is waar, maar in principe is het volgens mij wel uitvoerbaar, als er niet ál te veel leden komen, en als iedereen gewoon een redelijke bijdrage doet |
|
DreamerTje Oudgediende
@ikky, jaa soort van gemiddelde.. Voogeltje dan wel het meeste bijdragen samen met de modjes, en dan de rest delen door zoveel mensen dat dan betalen ofzo.. Maar dan moet je niet naar zo'n duur resort ofzo.. Als het maar klein en gezellig is, dan vind ik het al best |
|
ikky Oudgediende
|
@Dreamer, ja ik hoop eigenlijk wel dat voogeltje nog genoeg geld hiervoor heeft Maar ik wil ook best wel wat extra bijdragen hoor(of tenminste, mijn stiefvader ) Ik vind dit echt een leuk idee, lijkt me heel erg gezellig |
|