WMR Zomerkamp |
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Kpuc: Zomerkamp, hmm, in Siberië? Betaal jij de reis..?? |
|
nietmeer
|
goed plan tenten of ook andersoortig veluwe lekker centraal mooi en veelzijdig |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
we zullen waarschijnlijk bij tenten uitkomen ja.. daar zijn er genoeg van |
|
nietmeer
|
misschien een of twee huisjes erbij of trekkers hut goedkoop zou graag meegaan tent wordt moelijk
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Kpuc: Zomerkamp, hmm, in Siberië? Zomerkamp in een diepvries! Bent u de warme costa's of de zonnige eilanden ook helemaal zat? Ons zomerkamp komt gegarandeerd niet boven de -30 graden Celsius uit! Boek nu: Zomerkamp "Frostbite" |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Dat is zo, sommige mensen hebben misschien ook meer zin in een hutje ofzo dan in een tent, en de rest kan dan gewoon in een tent slapen |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Dan kunnen we slaapzakken aan elkaar ritsen |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Luna: Dan kunnen we slaapzakken aan elkaar ritsen Hehehe |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Kpuc: Zomerkamp, hmm, in Siberië? Dan kom ik ook |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
stinkvoetbadkamerledenktankwagenziekte |
|
Michaelink Erelid WMRindex: 622 OTindex: 1.051 Wnplts: Dordrecht T S |
oooooohh te gek idee Lijkt me echt gaaf om te gaan |
|
Ikke Oudgediende
Quote Luna: Dan kunnen we slaapzakken aan elkaar ritsen Sommige mensen houden elkaar wel warm |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote Ikke: Quote Luna: Dan kunnen we slaapzakken aan elkaar ritsen Sommige mensen houden elkaar wel warm Dit is toch een goede tip |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Mmore: Quote Kpuc: Zomerkamp, hmm, in Siberië? Dan kom ik ook naar siberië of sowieso wel |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Zoooo ben dr weer ... |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Ikke, noem je nog namen, of is dat al bekend algemeen |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Luna: Quote Ikke: Quote Luna: Dan kunnen we slaapzakken aan elkaar ritsen Sommige mensen houden elkaar wel warm Dit is toch een goede tip Ik blijf sowieso wel warm heb dromer bij me |
|
Mmore Administrator
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Mmore: Quote Kpuc: Zomerkamp, hmm, in Siberië? Dan kom ik ook naar siberië of sowieso wel Naar Sibirië Sowiezo weet ik niet en durf ik ook niet te zeggen.. Regel maar wat dan zeg ik wel of ik kom of niet |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ok, waar is het geplanned? @Luna, kpuc - rondetafelconferentie houden? |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
enn.. zijn we dr nou al uit waar we heen willen dan? |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
|
|
Ikke Oudgediende
Quote my-angel: @Ikke, noem je nog namen, of is dat al bekend algemeen Voor de meesten die zich bij die opmerking aangesproken voelen is 't wel duidelijk Zomerkamp in Siberie is wel 'n goed excuus om eens lekker tegen degene die je leuk vindt aan te kruipen |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Little Queen: enn.. zijn we dr nou al uit waar we heen willen dan? Ik hoor veel mensen over de veluwe |
|
Mmore Administrator
|
Quote Ikke: Quote my-angel: @Ikke, noem je nog namen, of is dat al bekend algemeen Zomerkamp in Siberie is wel 'n goed excuus om eens lekker tegen degene die je leuk vindt aan te kruipen Ik ga er alleen maar heen om olie te jatten uit de oliepijpen die door Rusland lopen |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Ikke: Quote my-angel: @Ikke, noem je nog namen, of is dat al bekend algemeen Voor de meesten die zich bij die opmerking aangesproken voelen is 't wel duidelijk Zomerkamp in Siberie is wel 'n goed excuus om eens lekker tegen degene die je leuk vindt aan te kruipen Ja, maar ish een beetje ver... laten we dan met zn allen naar ijsland gaan, daar zijn tenminste ook nog mineraalbaden enzo |
|