WMR Zomerkamp |
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@ikky, vaak zijn de kosten ook nog wel terug te dringen door bijvoorbeeld dingen mee te laten nemen uit bevriende winkels enzo |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Jaah, ik vind het ook super.. Maar het ligt wel aan de opkomst van andere leden en mods.. Hoe meer leden, hoe minder geld je moet betalen |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Dreamer, het is niet zo dat voogeltje het gros moet betalen, stel dat het hele gebeuren pp 30 euro kost dan moet minstens 20 euro van diegene komen denk ik. |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: @Dreamer, het is niet zo dat voogeltje het gros moet betalen, stel dat het hele gebeuren pp 30 euro kost dan moet minstens 20 euro van diegene komen denk ik. Dat bedoel ik ook niet hoor, maar wel dat de modjes enzo 'n iets wat grotere bijdrage leveren om het leuk te houden voor de leden.. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ok, waar wanneer hoe wie en wat? |
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@my-angel, ja das waar, ik hoop wel dat dit idee uitvoerbaar is @DreamerTje, ik denk wel dat de meest actieve leden dit een leuk idee vinden hoor @CnC, ja dat vind ik ook, misschien wel 25 euro als het 30 euri per persoon zou kosten |
|
my-angel Oudgediende
Mensen, ik denk dat we eerst een indicatie moeten hebben hoeveel mensen er mee willen.. het lijkt me verstandig als we één persoon aanwijzen die dat bijhoud |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Zullen we, voordat we allerlei wilde fantasien over 't kamp gaan ontwikkelen eerst eens peilen wat Voogeltje ervan vindt? Ik vind 't 'n leuk idee hoor Anders gaan we met z'n allen hier in Limburg op 'n akker kamperen (daar hebben we er hier toch genoeg van ) |
|
DreamerTje Oudgediende
@heraux, het is nog maar 'n voorstel.. Er is nog helemaal niks zeker |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote heraux: ok, waar wanneer hoe wie en wat? Daar is deze topic dus ook voor, kom eens met een leuk idee Stemmen gaan op voor de veluwe |
|
ikky Oudgediende
|
@Ikke, ja dat kan ook als dat af te huren valt @my-angel, ja maar we moeten eerst denk ik de mening van een modje hebben |
|
my-angel Oudgediende
@Ikke, of hier in ruurlo @ikky, ja denk het ook. Wie neemt er contact op met voogeltje ? (direct contact lijkt mij hier verstandiger gezien de omvang ) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
KPUC, MMMMMORE Hiero |
|
DreamerTje Oudgediende
MMORE IS ONLINE!! Kom maar op met die mening |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
LUUUNNNAAAAA |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hallooooooooo xxx |
|
ikky Oudgediende
|
Luna, wat vind je van onze ideeen?? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
hey schat |
|
my-angel Oudgediende
Hey luna |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik heb wel zin in een zomerkamp |
|
nietmeer
|
Zomerkamp, hmm, in Siberië? |
|
my-angel Oudgediende
Owke, LUNA wil wel mee doen KnuffeL |
|
ikky Oudgediende
|
Quote Luna: Ik heb wel zin in een zomerkamp al 1 modje die ervoor is |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Kpuc: Zomerkamp, hmm, in Siberië? ik dacht eigenlijk aan chili |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Cee-N-Cee: Quote heraux: ok, waar wanneer hoe wie en wat? Daar is deze topic dus ook voor, kom eens met een leuk idee Stemmen gaan op voor de veluwe of allemaal zitten in de Burger King op HoogKath Centraal U of Eindhoven.. ook lekker centraal.. |
|