smileys |
nietmeer
|
klein kleiner kleinst maar die laatste is leuk regie daar stem ik op als er een muzieknoot komt als smiley |
|
Regie Erelid
WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Ik weet niet of die wel mag, hij is namelijk van MSN gekopieerd... |
|
nietmeer
|
nah als ze een muzieknoot smiley toevoegen dan zien we het wel anders gaan we wel op zoek naar een andere |
|
Regie Erelid
|
Nu moeten we wachten op Mmore.... |
|
nietmeer
|
of op voogeltje maar we zien wel verzoek is ingediend en een muzieknootsmiley zou er best nog wel bijkunnen..........ff code verzinnen........... (M) of is die er al? |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
we moeten er zeven hebben... A t/m G... |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
maar dan heb je een hele notenbalk en die dingen zijn groot ik stem voor de eerste! 1e: 0 met mijn stem erbij is 1 2e: 0 3e: 1 en ik zou het handig vinden als de in >: ) wordt verandert en de in |: ( of |: @ (zonder spaties;)) |
|
nietmeer
|
laten we nu niet teveel veranderen...............ik ben net aan deze codes gewend en ik denk de meesten met mij dan vind ik deze hier onder ook wel leuk muziekgekleurd en is vrij te gebruiken denk ik want heb um ook ooit eens van internet geplukt;) |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
De smileys nu zijn wel goed zo, een nootje erbij zou kunnen, zoiets als op msn is, maar niet dat je een hele notenbalk hebt |
|
nietmeer
|
1 noot is genoeg als ze maar weten wat je bedoelt toch? |
|
pietjevlip Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
Codes blijven hetzelfde |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Codes blijven hetzelfde gelukkig, ik heb al moeite om alles te onthouden |
|
Andreesie Oudgediende
|
Quote Kpuc: Codes blijven hetzelfde redelijk jammer, ik vind : - : zo'n niks zeggende code over de smiley.. snappie? en |: ( wel, met de wenkbrauwen;) maar ja, ik zal er neit verder om zeuren;) het zal niet veranderen |
|
nietmeer
|
|
|
Regie Erelid
|
Ik houd het toch nog op deze |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Die van Regie is het duidelijkste, maar laat de admins maar beslissen.. of maak er een poll van! die hebben we ook al lang niet meer gehad |
|
nietmeer
|
Quote alweerdood: Die van Regie is het duidelijkste, maar laat de admins maar beslissen.. of maak er een poll van! die hebben we ook al lang niet meer gehad we laten het wel over aan de 'hoge' heren daar hangt het toch vanaf of ze hem willen hebben |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Weet er iemand hoe ik een gifanimatie emoticon op de PP kan zetten? Het is mij namelijk niet gelukt. .jpg lukt wel maar gifanimatie niet. Ik heb nl. een leuke fototoestel-gifanimatie en twee gifanimaties van kloppende harten. |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
oef, daar vraag je me wat. Dat kun je het beste even aan Mmore of Voogeltje mailen, dat zijn de techneuten van de site. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
.GIF of gif zou moeten werken.. Geloof ik bijv. http://link.com/plaatjes/plaatje1.gif |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Gif is gevaarlijk... dat willen we toch niet op WMR? |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Doe maar geen gif, al die bewegende avatars, waardeloos. |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote Regie: Ik weet niet of die wel mag, hij is namelijk van MSN gekopieerd... Ze kunnen het toch ook zo maken dat je het niet kan kopiëren? Quote Giovanni: Doe maar geen gif, al die bewegende avatars, waardeloos. En een animated emoticon dan, dat is toch ook een geanimeerd gifje? |
|
Andreesie Oudgediende
|
Quote Giovanni: Doe maar geen gif, al die bewegende avatars, waardeloos. op de pp staat geen avatar |
|