smileys |
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Dat ben ik met je een Cnc; hebben we nog niet genoeg? er zijn er al zoveel, hebben niewe nog wel toegevoegde waarde of kunnen we ook zonder? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@TheE, als je alleen al kijkt naar hoe vaak die nieuwe smileys gehanteerd worden Haast nooit? Op < wat wil je, stelletje alcoholisten hiero ) na |
|
nietmeer
|
met een muzieksmiley kun je aangeven dat je zingt of zo of lekker deuntje (en dan de muzieksmiley i.p.v deuntje........) en worden we in MSN ook niet overvoerd met smileys die je niet of nooit gebruikt??? mijn keus is........laat het aan de hoge heren over, als hun vinden dat er genoeg zijn vind ik het verder prima, was gewoon een vraag, nee heb ik en ja kan ik krijgen. gebruik ik regelmatig |
|
roelo Erelid
WMRindex: 1.062 OTindex: 546
|
Ik maak even een overzicht van welke van mij weg mogen voor bepaalde anderen: Helemaal niet nodig. Deze kan gewoon vervangen worden door , die is precies hetzelfde. Alleen handig voor alcoholisten onder ons. Heeft ook weinig zin. Die van Loek van een paar pagina's hiervoor is echt goed! mooi tegenstrijdig aan |
|
nietmeer
|
inderdaad...k wacht al een paar weken op antwoord over die muzieksmileys en ik denk met mij Regie ook;) |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik heb mijn antwoord toch gegeven.. Zie vorige pagina na mijn post over het ijsje.. Boeiend dat sommige smiley's voor sommige niet 'leuk' zijn, je hoeft ze toch niet te gebruiken |
|
Regie Erelid
WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Ik kan geen leukere vinden, maar ik blijf mijn best doen voor het muzieknootje |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Waarom gooi je het topic niet gewoon dicht? |
|
Mmore Administrator
|
Waarom wel? Leuke smiley 's zo nu en dan er bij kan geen kwaad als je 't mij vraagt. Waar ik meer van baal is dat sommige schijnbaar vinden dat er teveel zijn.. Ach, sommige moeten altijd ergens over zeuren denk ik. |
|
Ikke Oudgediende
Die mensen gebruiken de extra smileys dan toch lekker niet? |
|
nietmeer
|
Precies, misschien nog een paar aanvullingen, maar laat de oudjes lekker staan |
|
Regie Erelid
WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Ik gebruik nog wel eens hoor, en die smileys bezorgen toch geen last Er is altijd wel 1 persoon die ze gebruikt |
|
Ikke Oudgediende
Is het dan niet handiger om mensen te laten mailen over nieuwe smileys, in plaats van ze hier nutteloos te laten spammen? Lijkt me 'n stuk overzichtelijker... IMHO |
|
nietmeer
|
Just more smiles Mmore, more and more, ten pages of smiles |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Smile and wave boys, smile and wave... (de pinguins in Madagascar) |
|
roelo Erelid
|
Mmore, wanneer wordt die van Loek nou toegevoegd? (wat kan ik zeuren! ) |
|
Mmore Administrator
|
Nooit |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Klik hier voor pagina 3673 van de WMR-Smiley-collectie... |
|
Shinki Erelid
WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
|
|
roelo Erelid
|
heeft een beetje weinig zin... |
|
Igor Erelid
WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
Lelijke smilies hierzo ... Hier staan leuke smilies en de meesten heb ikzelf gemaakt, waaronder 'de dame', 'de jap' en 'de raaf' |
|
Henise Oudgediende
WMRindex: 6.287 OTindex: 6.684
|
Hé die zijn leuk Igor! |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
We hebben nu al zoveel smilies dat ik door de bomen het bos niet meer zie...
Igor: Lelijk? Ach ze zijn in iedergeval bij iedereen bekend. |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Het hoeft voor mij ook geen poppenkast te worden hoor,er zijn er voldoende die bepaalde uitdrukkingen aan geven.De meeste die gebruikt worden staan direct bij de hand,meer is echt niet nodig. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Persoonlijk ben ik ook best content met wat er voorhanden is... |
|