smileys |
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Als je iedereen zijn/haar zin moet geven is het einde zoek.Dat gaat nu eenmaal niet. |
|
Igor Erelid
WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
Quote Voogeltje: @Igor: Lelijk? Ach ze zijn in iedergeval bij iedereen bekend. ;) Ach @Voogeltje ... smaken verschillen De meeste smilies van hier zijn standaard phpBB-forum smilies en die vind ik nu eenmaal niet zo mooi. |
|
RonHunter Oud Moderator
Igor, zolang je ze zelf nog gebruikt zijn ze zo lelijk toch niet????? |
|
Igor Erelid
Quote RonHunter: Igor, zolang je ze zelf nog gebruikt zijn ze zo lelijk toch niet????? Ik MOET wel ... overigens heb ik er meerdere ontworpen voor forums. Dit voorbeeld heet wai-ing [een groetende expat] en zijn aziatische deelgenoot, die door het Thaivisa-forum : jap : is genoemd |
|
RonHunter Oud Moderator
Ze zijn allemaal best wel leuk hoor,maar het moet overzichtelijk blijven. Ik heb er op msn ook heel wat extra,maar om dat op een site te doen lijkt me niet verstandig.Dan wordt het een warboel denk ik.Nu gaat het over emo's, straks moeten er overal Edit-buttons komen en ga zo maar door.Bepaalde veranderingen worden heus wel aangebracht als ze nodig blijken te zijn. Maar het is en blijft een suggestie en die mag je altijd maken hier,dat is een voordeel. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ik denk dat de overzichtelijkheid deze site juist toegankelijk houdt, ook voor digibeten als ik. niet te veel aan morrelen dus, als het ff kan, pleez |
|
Igor Erelid
@RonHunter ... ik zeg helemaal niet, dat ze veranderd moeten worden, ik vind het best zo en ik hoop dat Voogeltje niet te erg op zijn tenen getrapt is Het enig is, is dat ik het ontwerp niet zo mooi vind. Deze IS nu eenmaal leuker dan ... |
|
Igor Erelid
Hier < - Click staat een pagina met tips en links voor programma's om zelf smilies te maken |
|
nietmeer
|
@ Igor Prachtig! Ik wou dat ik het ook kon!!! |
|
roelo Erelid
WMRindex: 1.062 OTindex: 546
|
Quote Igor: @RonHunter ... ik zeg helemaal niet, dat ze veranderd moeten worden, ik vind het best zo en ik hoop dat Voogeltje niet te erg op zijn tenen getrapt is Het enig is, is dat ik het ontwerp niet zo mooi vind. Deze IS nu eenmaal leuker dan ... Ik had dit topic ook geopend om aan een boze smiley te komen, en die hebben we nu. Maar suggesties voor andere smileys zijn wel leuk. |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ik mis vind dezewel leuk. |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Is inderdaad leuk |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik ben al twee jaar aan het strijden voor een gaap-smiley |
|
Naaoomii Oudgediende
Hahaha Misschien wordt het dan wel eens tijd |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote Giovanni: Ik mis vind dezewel leuk. Mmore alsjeblieft. |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Quote Giovanni: Ik mis vind dezewel leuk. Ik schoot inderdaad in de lach en het is er een die we vast goed kunnen gebruiken. |
|
Naaoomii Oudgediende
Quote Giovanni: Quote Giovanni: Ik mis vind dezewel leuk. Mmore alsjeblieft. Mmore alsjeblieft. |
|
nietmeer
|
Quote Naaoomii: Quote Giovanni: Quote Giovanni: Ik mis vind dezewel leuk. Mmore alsjeblieft. Mmore alsjeblieft. Alsjeblieft Mmore die is heel leuk |
|
Naaoomii Oudgediende
Goedzo Jersan |
|
nietmeer
|
nog meer reden om die te doen |
|
Naaoomii Oudgediende
Hij is erg praktisch |