Ideetjesbus |
Judywesl Erelid
WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
ik weet niet of het al eens eerder is geopperd maar als ik iemand wil toevoegen als vriend vind ik het ook wel handig om er een reden bij te vertellen nu stuur ik er meestal een mail achteraan ofzo, maar is het niet mogelijk om een kans te krijgen om het uit te leggen in de toevoeging? |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Afbeeldingen welke plaatsbaar zijn met img, die hebben als je ze aanklikt, rechtsbovenin een sluitkruis.. Rechts onderin zie je dan Press X to close. Dat kruisje rechtsbovenin pikt eigenlijk net een stukje van de afbeelding in, terwijl je de afbeelding zonder kruisje ook kunt sluiten. Is t misschien een idee, en mogelijkheid, dat het sluitwerk aan de X in Press X to close wordt gemonteerd? |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
Kpuc, je kan natuurlijk ook ergens lukraak naast de afbeelding klikken dan gaat ie ook weg (wel even opletten dat je dan niet op een hyperlink kilkt maar toch) |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Dáár gaat't niet om Wilco Kruisje blokkeert een deel van de tekst *Heb me ook al vraag afgevraagd waar dat 'dubbelop-gedoe' goed voor was brat* ? *boink* |
|
Kpuc Oudgediende
Brat, dat zit standaard ingebakken, kan Voogel ook niks aan doen. Hooguit met iets gesleutel aan dat stukje |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Waarom staat er bij een gesloten topic altijd: Reacties zijn op dit moment niet mogelijk? Een andere keer weer wel? Is dit misschien een idee? Reacties zijn hier niet meer mogelijk. Klik hier om verder te gaan met dit topic bv |
|
Relpa Oudgediende
Altijd mogelijk dat een Topic 'her-opent' wordt toch Gio ? *Al schiet me zo één twee drie geen voorbeeld te binnen* |
|
Lamp Erelid
WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Op de artikeltjes pagina een knop waarmee je negatief nieuws eruit kan filteren. Dan kun je zelf bepalen wanneer je positief en wanneer je negatief nieuws gaat lezen. |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Knopje / optie om je account te verwijderen. Lijkt me een logisch iets om aan te bieden, aangezien er mensen zijn die hun lidmaatschap op willen zeggen lid worden kan, waarom dan niet je lidmaatschap op kunnen zeggen? |
|
ChrisM Erelid
WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
Ik zou het wel leuk vinden als je op de polls reacties kan maken, zoals nu de poll valentijn, kunnen best wat reacties op komen. |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
gebande_banaan: Dan is het geen Poll meer maar verandert het in een topic |
|
RonHunter Oud Moderator
@Dionos: Met zo'n knop kun je telkens van naam veranderen en dat werkt verwarrend, vandaar dat we dit niet snel zullen invoeren. |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Een knop om Moderators te helpen hun dubbelposten tegen te gaan? |
|
RonHunter Oud Moderator
Yann: je zult het artikel eerst helemaal moeten lezen alvorens te kunnen oordelen, bovendien om nu een knop voor te installeren terwijl je zelf al kunt beslissen wat je wil lezen lijkt me onnodig. |
|
Relpa Oudgediende
Het viel me op dat ik wel een melding krijg in m'n 'Out-box' als ik een bericht op iemands PP heb achtergelaten maar dat zoiets ontbreekt voor bv berichten/vragen achtergelaten bij de Help-desk Terwijl het soms best handig zou kunnen zijn om een 'kopie' te hebben als er een keer geen antwoord zou komen *Niet dat dat me ooit overkomen is maar toch* Weet niet of dit ooit eerder ter sprake is gekomen |
|
je zus Senior lid
WMRindex: 45 OTindex: 1.544
|
broer begrijp ik dat jouw bedrijf Media Voogel er mee is gestopt? 2002-2009 zie ik staan
|
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
als je niet weet waarlinks onder je profielinfo |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote je zus: broer begrijp ik dat jouw bedrijf Media Voogel er mee is gestopt? 2002-2009 zie ik staan
Geupdate. @Relpa: Het is niet mogelijk dat er geen reactie komt - het systeem blijft ons "lastigvallen" tot er iemand antwoord |
|
Kpuc Oudgediende
Djoowie, als je dan toch bezig bent, fiks die gruwelijke vaudt van Klik hier om nieuwe topic te openen! eens |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Zo beter dan?
|
|
Kpuc Oudgediende
You earned a big meal at any Inburgeringsking you like |
|
Relpa Oudgediende