Ideetjesbus |
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Banaal: bij de FAQ staat nog de ouwe opstelling (en de nieuwe vanaf 2010) Gaan we aanpassen straks |
|
|
Mmore Administrator
|
Kpuc: Dat snap ik, maar ik tackel zijn argument dat het nodig is. Hij krijgt geen mailtje in zijn outbox omdat het in het systeem niet gezien wordt als een mailtje. Het zou overdreven lastig zijn om dit wel te realiseren @Relpa: Als er een helpdesk vraag is veranderd de achtergrond van WMR naar geel voor moderators en blauw voor admins. Op deze manier zien we dit meteen |
|
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Alle vertrouwen Joey kreeg wél een rap antwoord van Sjaak en die zou't 'doorspelen dus komt goed |
|
|
Mmore Administrator
|
Staat inderdaad open maar is niet iets wat ik kan afhandelen zoals je weet |
|
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Mmore: beetje meer je best doen joh |
|
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Niet zo flauw doen Roy *IK weet tenslotte wat er gevraagd werd* *boink* |
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Plaatjes welke middels de imgtag worden geplaatst hebben zo'n onnodig kruisje om te sluiten in de rechter bovenhoek. Je kunt t plaatje al sluiten dmv een klik anywhere op de page, dat kruisje is net even teveel want t haalt een klein, maar soms significant, deel van de afbeelding weg |
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Waarom dat kruisje eigenlijk? Als je zonder idd al afbeelding kunt sluiten |
|
|
Kpuc Oudgediende
Dat is om het foolproof te maken Gio Tis alleen jammer dat door dat kruisje net een stukje afbeelding wegvalt. Waarom zeiken over dat kleine stukje? Omdat het vaak bij een comic een deel van de tekst weghaalt |
|
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
misschien een idee om de :W ook te laten werken voor de emoticon , of heeft dit een modtechnische reden dat het niet werkt? |
|
|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
8 O de links niet laten verklooien eerst, misschien? Dan kunnen we daarna naar Sto's shift-plakprobleem Oplossing: pinkje optillen |
|
|
Sto Oudgediende
|
ik weet niet wat voor links jij gebruikt maar de links hebben toch nooit :WWW je gebruikt eigenlijk altijd de www en een spatie dus dat is niet echt het probleem @Traevel mijn pinkprobleem ontstaat omdat ik te snel typ , want : moet je shift gebruiken en dan voordat mijn pink reageert is de W er al |
|
|
ChrisM Erelid
WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
@Sto, spaties kunnen niet in een www. |
|
|
Traevel Oudgediende
@Sto, links met daarin ergens de tekens "8 O" werken niet goed omdat er een smiley van gemaakt wordt. In YouTube-links komt die combinatie wel eens voor. Embedden met tinyurl... zou dat eigenlijk gaan edit: nee dus |
|
|
Sto Oudgediende
|
|
|
|
Little_Midget Junior lid WMRindex: 5 OTindex: 36 Wnplts: Hell S |
Een behoorlijk voorkomend probleem op het forum: de één post sneller dan de ander. Nu, op andere forums bestaat er zoiets als 'xxx heeft al geantwoord' waarbij de post van die persoon dan getoond wordt. Ik weet niet of dat mogelijk zou kunnen zijn op dit forum, maar het zou zeer handig zijn en irritante foutjes die bijvb. vaak voorkomen in het Moppen/Spelletjes gedeelte van het forum tegenhouden. (Waarschijnlijk is dit probleempje al eens vermeld, maar goed, valt te proberen hé. ) |
|
|
Traevel Oudgediende
Kan die "verstuur mail bij nieuwe mail" ietsjes minder strak afgesteld worden? Ik hoorde van Mmore dat die op iets van 10 minuten stond ingesteld, maar ik beantwoordde zojuist, vrijwel direct, een wmr-mailtje en kreeg alsnog een echte mail. Of is het zo dat een mailtje "nieuw" blijft totdat ik 'm geopend én gesloten heb? Dan zouden die 10 minuten namelijk wel kunnen kloppen... edit: weer eentje volgens WMR om 21:09 aangekomen en 2 minuten later kreeg ik een "echt" mailtje binnen... edit 2: of is dat er dan eentje met vertraging? |
|
|
Mmore Administrator
|
Er wordt elke 5 of 10 minuten gecontroleerd op nieuwe emailtjes. Op het moment dat je ze opent wordt deze als "gelezen" gemarkeerd en krijg je dus geen emailtje. Eventueel kan je de mailtjes in je profiel uitschakelen.. |
|
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@Sto: beetje big brother? |
|
|
ChrisM Erelid
WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
Op msn kan je van kleur naar kleur overlopen. [color= red]zo zou dat dan gaan[color= blue] Misschien kan het ook wel ik weet het niet, maar lijkt me leuk |
|
|
Sto Oudgediende
|
@Voogeltje: aantal leden die het lezen si ook al goed hoor, dan weet ik of een topic nog actief is, of dat iedereen in 1x vertrokken uit het topic is maar is geen noodzaak hoor xD |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik dacht aan [bb] code..
ik wil graag meer [bb] code..
[c]center[/c] bijvoorbeeld |
|
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Kpuc: Een paar echte ideeën ertussen uit, en de rest. |
|
|
Kpuc Oudgediende
Misschien is het een idee om al te grove wijzigingen op wmr, zoals die autoupdate, te peilen middels een poll? |
|
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Ideeën opsturen naar de helpdesk AUB. |
|
|