Ideetjesbus |
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Is het mogelijk voor leden om aan te kunnen vinken welke verjaardagen en jubi je wel wil zien? Ik zie altijd zo'n lange lijst bij beiden, dat ik gewoon soms namen niet zie door gebruikers die zich voor 1 berichtje registreren, en verder niets doen.. Kort gezegd: Kan het mogelijk zijn dat je kiest welke leden je wel ziet in de verjaardag en jubi lijst? Edit: @Relpa: Ik heb zoiets ook al ingediend van de zomer als het goed is, maar dan niet specifiek Sinterklaas, maar ik heb er nooit meer iets van gehoord van Mmore.. |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
@Kameleon: lijkt me overbodig, niemand heeft er last van. Je kunt beide lijsten ok wegklikken als het je irriteert |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Ron, maar ik vind het ook weer zo lullig als ik iemand niet feliciteer omdat de naam niet opvalt door die andere namen, die toch geen z*k doen met hun acc.. |
|
RonHunter Oud Moderator
Die andere namen kun je gewoon negeren Kammie |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Quote RonHunter: Die andere namen kun je gewoon negeren Kammie Zoals Kam al zegt: je ziet mensen die je wilt feliciteren soms over het hoofd door de veelheid van namen. En dat is jammer. |
|
RonHunter Oud Moderator
Het is niet onoverzichtelijk vind ik. Kwestie van goed lezen |
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
@Ron Hunter, ik vergeet wel eens te kijken op die lijst, kan er niet iemand voor mij kijken dan |
|
nietmeer
|
Ik kijk soms weleens bij die namen hoe lang ze niet meer actief zijn. Heel veel "leden" zijn dan vaak langer dan een jaar niet meer actief. Kan daar misschien een grens worden ingesteld? |
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
Misschien kunnen we de leden die al een jaar niet aanwezig zijn geweest op een feestelijke manier uitzwaaien en verwijderen krijgen ze een mailtje dat als ze ooit weer zin hebben om lid te worden dat ze dan weer welkom zijn. |
|
SamenFelix Erelid
WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
Misschien een 'gast account', en dat als je # reacties heb geplaatst met zo'n account dat je er geen gebruik meer kan maken (soort van ban dus). en dat je daarna een account aan moet maken om meer reacties te kunnen plaatsen. scheelt een hoop leden die even een reactie willen plaatsen en nooit meer terug komen |
|
Tontje Erelid
WMRindex: 1.232 OTindex: 1.130
|
Ehm gewoon na een half jaar inactief geweest te zijn een mailtje sturen naar zijn aangegeven mail adress dat zijn account verwijderd wordt als hij na een bepaalde tijd nog steeds inactief is? |
|
Tontje Erelid
WMRindex: 1.232 OTindex: 1.130
|
@Luna: Wat wilc0 aanwijst kom ik redelijk vaak tegen op het internet en andere forums dat je geen nickname kan aanmaken zonder nummers toe te voegen omdat antieke(en waarschijnlijk inactieve) acounts alle gewone nicknames in beslag nemen. |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Mischien een ideetje voor de beelden sectie, dat er een bepaald limiet is aan videos die je erop gooit in 1 keer, want nu staan er 10 van heraux en 6 ofzo van roy6 dan gaat de diversiteit een beetje weg mijn hele youtubefavouriten ertussen gooien vind ik ook zoiets |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Mail markeren als gelezen, kan daar bij toeval ook eentje bij van markeren als ongelezen? |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Kpuc: zeurpiet |
|
Kpuc Oudgediende
Voogeltje, zeg nu zelf, wat is handiger Een gelezen mail die je nog niet hebt beantwoord maar nog wel wilt antwoorden markeren als ongelezen of een ongelezen mail als gelezen markeren? |
|
Kpuc Oudgediende
Links en smiles, ze verwippen de link |
|
glaasje Erelid
WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
ik wil graag een edit knopje voor bij de reacties van een artikel kan dat??? |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
NSFW-knop |
|
Kpuc Oudgediende
Mmore, naast url? |
|
Kpuc Oudgediende
Die NSFW-knop, die kun je dan t best naast url doen, of hoe wou je m inbouwen? OF zoals nu die driehoek van ongepast?? |
|
BonVivant Erelid
WMRindex: 1.733 OTindex: 2.274 S |
Ik weet niet of dit al eens gevraagd is, maar bij deze dan; kunnen er ook offtopic tags in het rijtje van: bold, italic etc. worden opgenomen? Scheelt een hoop typewerk. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@BonVivant: Ga ik eens naar kijken, ik wil de lijst sowieso wat compacter gaan maken... |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
@Voogeltje: Misschien kan er een meer verwijzing bij? |
|