hr
jaargang -23 - laatste artikel 24-11 08:00 - 75421 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek

1 2 3 4 .... 63 64 65 [66] 67 68 69 152 153 154 155

Discussie over Geert

12-12-09 08:44:09
Kpuc
Oudgediende

WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Is dat zo? Ik vind zelf dat als je een vinger krijgt dat je die moet koesteren en niet afbijten tot op de pols. Dat terzijde natuurlijk want zo denk ik persoonlijk. Ik blijf erbij dat je angst hebt, soms terecht, meestal ongegrond.

12-12-09 10:09:42
Invisible
Oudgediende

WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
We zullen zien. Ik hoop met jou dat jij het wedje wint, maar geloof er niets van gezien de ontwikkelingen die iedereen kan zien.

12-12-09 10:11:54
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
Als wilders gewoon een serieuze politicus was geweest, dan had ik nog wel willen overwegen om hem te steunen. wat ik vervelend aan hem vind, is het feit dat hij het blijkbaar nodig vind om domme dingen te zeggen. belasting op hoofddoekjes, dat slaat helemaal nergens op.

verder ben ik het wel eens met het feit dat de mensen die hier komen zich ook aan moeten passen aan ONZE normen en waarden, die van Nederland.

12-12-09 10:39:33
Kpuc
Oudgediende

S
Haalbaar? Of is het weer een geniale kronkel in een zieke geest?

12-12-09 10:48:27
Relpa
Oudgediende

WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S
Dacht altijd dat een 'verdachte' niet als getuige gehoord kan/mag worden 8O 8-)

Misschien bewn ik abuis maar mij klinkt't op drie manieren krom in de oren ;|

12-12-09 10:50:42
Kpuc
Oudgediende

S
Tja, natuurlijk is de ganse Islam net als Mohammed B. Zo ken ik er nog wel meer, zo kan dus iedere katholieke priester als koorknaapverkrachter worden gezien, tuurlijk Geert, ga zo door en maak je nog belachelijker dan je al bent _O_

12-12-09 10:56:06
Relpa
Oudgediende

WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S
Laten we dan ook gelijk al die voetbal-fans die op dat strand bezig waren het land uit schoppen brat 8)

*Daar hadden ze gewoon een peleton mariniers op los moeten laten* :|

Maar dáár hoor ik Greetje (nog) niet over :nee *(

12-12-09 10:57:53
Kpuc
Oudgediende

S
Nee Relpa, eerst de Moslim eruit en dan eigen volk pas aanpakken. Heerlijk die vrijheid, gehh..

12-12-09 11:29:39
pietjevlip
Oudgediende

WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
@Relpa: in de zaak tegen de heer W. is de heer B. niet de verdachte... 't is een beetje vaag in het artikel dat Kpuc linkte, maar het gaat om het proces tegen Wilders. ;)

@algemeen: als we dan toch met terrorisme bezig zijn, laten we dan ook die eco-terroristen even goed aanpakken... die hebben ook al moorden op de naam staan.

12-12-09 11:31:13
Kpuc
Oudgediende

S
Ik denk niet dat justitie hem toestaat de bak te verlaten, de kans op ontsnapping is te groot, zeker nu Wilders dit in het nieuws heeft gebracht :S

De Vegan Streaker en dat soort lui Pietje? Ook aanpakken, en niet al te zachtzinnig 8O

12-12-09 11:35:05
pietjevlip
Oudgediende

Nee Kpuc, ik doel meer op die gasten die industriële sabotage plegen omdat ze het welzijn van diertjes belangrijker achten dan een paar mensenlevens. Van anderen natuurlijk, hun eigen levens moeten ze lekker zelf weten, zolang ze de geestelijke gezondheid van werknemers met rust laten... en dan is er nog de zaak Fortuyn...

Mishandeling van dieren is fout, daar niet van... maar is een kwartier doodsnood voor een antilope een nette manier van doden? En weet je wie dat doen? Dieren. Ga je mee zeehondjes knuppelen? :)

12-12-09 11:43:40
Kpuc
Oudgediende

S
Pietje, dat bedoel ik net zo ;) Het vrijlaten van pelsdieren, het bedreigen van werknemers in die industrie, een regelrechte misdaad, die beestjes kunnen zich echt niet goed redden in de grote boze buitenwereld :S

Dieren doden om te eten, mensen kunnen zich tegenwoordig goed zonder bont redden, dat is een groot verschil ;)

12-12-09 11:46:27
pietjevlip
Oudgediende

Ja, maar alle goede warme alternatieven zijn synthetisch en oeioeioei, dat zorgt voor vervuiling en dan gaan er diertjes dood... Er blijven gebieden waar mensen (al duizenden jaren) wonen waar bont een eerste levensbehoefte is.

En als er door knuppelen (1 goede mep en 't is over, beestje voelt dan niks) minder beschadigingen aan het bont komen dan hoeven er dus minder dood... klinkt heel logisch :ja

Geert, opletten, nieuwe groep om je aandacht op te richten :O tijd voor een vegatax :P

12-12-09 11:47:08
nietmeer
Kpuc: als je dan toch een beest slacht voor voedsel, is t huidje mooi meegnomen, maar pelsdieren kunnen ook geen vlees leveren...

12-12-09 11:48:02
Kpuc
Oudgediende

S
Pak dan een volwassen dier, dan heeft de soort wat meer kans om te overleven en heeft de industrie een groter stuk bont. Maar neen, het vachtje van een jong dier is mooier :S

12-12-09 20:27:00
Invisible
Oudgediende

Naast Mohamed B zullen er ook radicale imams uit eigen en vooral buitenland opgeroepen worden als getuigen. Dit om te bewijzen dat Wilders niet opruit of oproept tot haat, maar enkel constateert wat iedereen kan zien maar niet wil zien.

Volgende incident

Halal op een RK school. Als een moslim zo nodig zijn kind op een RK school wil doen, dan moet hij de gebruiken daar accepteren. Bidden, bijbelonderwijs en kerstviering zoals dat hier hoort. Als er dan bij wijze vvan gunst halal vlees komt voor de moslims, oke, maar om nu dat domweg voor iedereen te verplichten levert Wilders opnieuw stemmen op.

13-12-09 03:12:45
heraux
Oudgediende

WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
bij wijze van gunst?

we hebben varkensvlees, koe, kalf, kip, kuiken, paard, eend.
Wat is mis met halal?

13-12-09 10:28:47
Invisible
Oudgediende

er is niets mis met halal op zich.

Wat wel mis is is dat een RK school overgaat tot het voor iedereen verplichten van aanpassen aan een groep die eigenlijk niet eens op die school thuishoort.

Als je als protestant, Lutheraan, boedhist, hindu of moslim toch op een RK school gaat, dan moet je niet eisen dat ze vervolgens zaken aan jou gaan aanpassen.

En omdat dit land dagelijks dergelijke incidenten heeft waarbij er wordt aangepast en het altijd dezelfde groep is aan wie wordt aangepast, krijgen steeds meer mensen hier zwaar aversie tegen en Wilders dus meer stemmen.

13-12-09 10:32:01
Kpuc
Oudgediende

S

13-12-09 12:42:29
Invisible
Oudgediende

De school is ten halve gekeerd ipv ten hele gedwaald, zoals mn in de politiek gewoonte is.

Keurig.

13-12-09 19:21:06
alweerdood
winnaar PW 06

WMRindex: 852
OTindex: 5.796
Wat is er 'dwaling' aan het aanbieden van halalvlees?

Snapt hier niemand de denkwijze van het schoolbestuur?

Men weet dat er moslimkinderen op de school zitten en dat die alleen halalvlees mogen eten. Bestuur besluit vervolgens om dan maar alleen halalvlees in te kopen omdat dat in grote aantallen nou eenmaal goedkoper is. Who gives a shit? Vlees is vlees, en als een paar mensen dat op een bepaalde manier bereidt willen hebben en het maakt voor de rest geen flikker uit dan kun je het toch gewoon doen?Mensen gunnen elkaar het licht in de ogen niet.. Waarom wordt een schoolbestuur bedreigt als het een vreedzame oplossing biedt voor iets wat niet eens een probleem is. Het wordt tot probleem gemaakt door de bekrompen mensen die iedereen die ook maar een beetje anders denkt het liefst meteen wil laten executeren.

Wat een ongelofelijke schijtsamenleving is dit toch..

13-12-09 19:26:09
Kpuc
Oudgediende

S
Alweerdood, reken erop dat je je nu tot de Moslimknuffelaars hebt verlaagd ;) Mijn mening, je had het niet beter kunnen verwoorden, bekrompenheid, zieligheid, bitterheid en angst voeren de boventoon bij sommige reacties hier. En let wel, ook ik zal wel eens een niet al te handige opmerking plaatsen, ik ben ook maar mens, en daar schaam ik me voor, nog harder als dat ik me schaam om Nederlander te zijn in deze asociale samenleving :(

13-12-09 19:36:19
alweerdood
winnaar PW 06

WMRindex: 852
OTindex: 5.796
Quote Kpuc:
Alweerdood, reken erop dat je je nu tot de Moslimknuffelaars hebt verlaagd ;) Mijn mening, je had het niet beter kunnen verwoorden, bekrompenheid, zieligheid, bitterheid en angst voeren de boventoon bij sommige reacties hier. En let wel, ook ik zal wel eens een niet al te handige opmerking plaatsen, ik ben ook maar mens, en daar schaam ik me voor, nog harder als dat ik me schaam om Nederlander te zijn in deze asociale samenleving :(
Haha, zeker geen moslimknuffelaar. Ik probeer alleen het laatste restje goedheid in de mens te zoeken, wordt alleen wel steeds moeilijker.. En ik heb het niet eens speciaal over de moslims.
Mensen die wel eens wat anders proberen dan alleen alcohol, zie het topic "wat voor soort drugs heb jij al eens gedaan?". Ook daar nog veel teveel mensen die simpelweg zeggen dat drugs slecht zijn, je kapot maken en dat alles maar verboden moet worden.

Of kijk naar Rusland, emo's zijn verboden daar.
Of homohaters.

"ik kijk door de ogen van een toeschouwer, luister met de oren van een luisteraar en leer van iedere waarneming die door andere als waarheid wordt beschouwd."
En soms, dan reageer ik wel eens.

13-12-09 21:54:33
Kpuc
Oudgediende

S
Leef, en laat leven, als het even kan, doe dat samen, ongeacht je religie, geaardheid of wat ook.

14-12-09 10:05:35
Invisible
Oudgediende

Jullie snappen beiden het punt niet. Het gaat hier om een RK school. Allereerst kan je je dan afvragen wat een moslim kind daar te zoeken heeft. Maar als je er dan toch voor kiest je kind daarop te doen, moet je ook accepteren wat er de heersende moraal is.

Als ik naast een vliegveld ga wonen en vervolgens ga procederen tegen het lawaai, is het dan rechtvaardig dat dat vliegveld in moet binden?

Als ik een moskee bezoek ga ik toch ook niet eisen dat ik een kaarsje voor maria kan branden? Het zou leuk zijn als gunst, maar om meteen alle bezoekers dan ook te verplichten een kaars te branden....

De essentie is dat mensen het eeuwige toegeven meer dan zat zijn en er daarom over vallen en daarom op Wilders stemmen. Laat die ander eens gewoon accepteren dat het hier anders gaat of vertrekken.

Als je dat niet ziet, net zo min als de politici dat zien, zal je nooit het geval Wilders effectief kunnen aanpakken. Want wat je ook roept of doet, mensen zien binnen no time weer iets "van ons" wat opgegeven wordt doordat er tegemoet gekomen moet worden aan alweer die ....

Verdraagzaamheid en respect moet wederzijds zijn, geen éénrichtingsverkeer. En voor inmiddels bijna 2 miljoen mensen is het dat wel en daarom kiezen ze voor Wilders.

Kan je verderfelijk vinden, maar zo ligt het wel.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 63 64 65 [66] 67 68 69 152 153 154 155

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven