![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
nietmeer
|
Ik speel Pokémon Ruby. ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
nietmeer
|
Is 't leuk? ![O+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/lovely.gif) Iemand zin in zelf ge-eekhoornde stoofperen? ![:jeej](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/pompom.gif) Quote: *stuiterstuiter*
Eenhoorn eenhoorn!
*boink mep sla* Hè, best rpettig om nu op een ander clubje te zitten Laatste edit 08-10-2013 19:58 |
|
nietmeer
|
Ik heb mijn firestarter Vuurkip genoemd. Mij zigzagoon heet Bever. Zij brengt allerlei spullen. Echt handig. |
|
nietmeer
|
wortel: Of dat stoppen met roken lukt? Eerlijkheidshalve moet ik wel bekennen dat ik vandaag nog wel een paar sigaretten gerookt heb (oud pakje op gemaakt, zaten er nog 5 in) Het nieuwe volle pakje aan mijn moeder verkocht, en eenmaal thuis (nu een klein halfuur) de asbak en de aanstekers weggemieterd. En mijn laatste sigaret heb ik om iets over 7enen gerookt, maar ik snak er tot nu toe nog niet naar gesnakt. Ja net heel even toen ik afstapte van de brommer, maar dat was een minuut of minder, en daarna geen behoefte meer gehad. En nu volhouden. Wat me ook wel weer gaat lukken nu de verleidingen weg zijn genomen ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) Vraag het me morgen nog maar een keer, want dan begint de ellende pas echt. (schijnt twee weken moeilijk te zijn, maar daarna kun je wel stellen dat je afgekickt bent. Zeggen ze ![(A)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/hypocrite.gif) ) |
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
@Taz: ![ok](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/thumbsup.gif) ik ben trots op je! Vestig je focus op iets anders voor de komende paar weken ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
nietmeer
|
@Roxichu: Trots moet je pas zijn als ik na twee weken nog steeds geen sigaret heb aangeraakt ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Voor nu is het iig een goede stap in de richting ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Hou ik tevens nog eens wat geld over ook ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Misschien spaar ik dat dan wel op, wat ik anders zou verroken ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Heb je na twee weken toch al gauw (even rekenen 1 pakje á €8,- over twee dagen verspreid, keer 7, want 7*2=14 dagen, dus €8,- x 7= €56,- ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) ) Kun je toch weer een keer van uit eten zeg maar ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
allone Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/30519.jpg) WMRindex: 52.306 OTindex: 94.161
|
Taz: als je zin hebt in een sigaret, wacht tien minuten , en dan is de impuls meestal verdwenen .. |
|
nietmeer
|
Mijn magicarp is al level twaalf. |
|
nietmeer
|
carp carp |
|
nietmeer
|
Taz: '..Het nieuwe volle pakje aan mijn moeder verkocht..'Méén je dat nou? Verkocht? Aan je moeder? Niet gewoon gegeven? Aan je moeder? ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
nietmeer
|
SamuiAxe: nee verkocht, dat wou ze zelf ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) En ik vond het best ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) PS mijn fotoblog is klaar ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Laatste edit 08-10-2013 22:30 |
|
nietmeer
|
Mijn magicarp heet Meneer en hij is leven 19. Hij kan tackle en verslaat elke zigzagoon en poochyena. |
|
nietmeer
|
@Alev: Eh.. watte ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) |
|
nietmeer
|
jaaa.. Goodnight ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Ik ga denk ik Pokémon X halen... Ben toch benieuwd hóé verneukt die is ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) |
|
lepeltjes Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/27374.jpg) WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
|
|
Roxichu Erelid
|
@lepeltjes: Muh. Heb Black And White gespeeld en ik was zwaar teleurgesteld. Heb hoge verwachtingen van X and Y. Maar ik zie nu al een paar punten waar ze de mist in gaan. Mega evolutions. Wat? Why? ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
lepeltjes Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/27374.jpg) WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
@Roxichu: Ah, op die fiets. Alles was vroeger beter ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Het wordt dus een soort van uitgemolken met al die nieuwe versies. |
|
Roxichu Erelid
|
@lepeltjes: Ja inderdaad ![:[](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cry2.gif) Net zoals Final Fantasy... Mensenkinderen wat is dát uitgemolken zeg ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Ach ja. Er zijn altijd nog wel goeie games, gelukkig. |
|
Jannick
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/306.jpg) WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Ewaaaa ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Oy ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) |
|
Jannick
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/306.jpg) WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
fakaaaaaaaa ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Lol? ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Hoe is het met jou dan? |
|
Jannick
Oudgediende
Ja prima ![O+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/lovely.gif) Met jou? |
|
Roxichu Erelid
|
Juah, z'n gangetje hea |
|