![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Hai ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) |
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Oy ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) |
|
nietmeer
|
ola señor ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) ¿Cómo estás? ![O+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/lovely.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Kijk es aan. Frankje spreekt spaans! Muy bueno |
|
nietmeer
|
No hablo espanol |
|
Emmo Stamgast
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/24469.jpg) WMRindex: 68.257 OTindex: 28.605
|
¡Solamente pocas palabres, si! |
|
nietmeer
|
Me gusta? ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) |
|
Emmo Stamgast
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/24469.jpg) WMRindex: 68.257 OTindex: 28.605
|
nosphoenix: Es o es ¿Me gusto? no estas mujer, mi amigo... ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Yo te quiero.... Het enige Spaans dat ik ken. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
@Roxichu: beetje maar hoor ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) De lerares was het grootste deel van het jaar ziek ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) Ik weet alleen dat nog en dat een balpen een baligravo was ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Dus de rest zou ik moeten vertalen met een vertaal programmaatje ![:$](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/oops.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Taz: Ik heb nooit Spaans gehad... ![:nee](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/no.gif) Ook al wilde ik het wel heel graag. Wel Engels, Frans en Duits. Ik ken alleen van die standaard Spaanse zinnetjes en woordjes. |
|
nietmeer
|
Ik mocht geen Spaans doen van de school, ook al had ik al Latijn en Frans gedaan. Dus Spaans zou geen probleem moeten zijn. |
|
nietmeer
|
ik kreeg verplicht spaans zz |
|
lepeltjes Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/27374.jpg) WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
kent iemand het nummer wat begint met Me gustas .....libre en dan zo een geluid van een varkensblaas over een pot gespannen met een stok erin? (ja, lekker vaag maar meer weet ik even niet) ![:$](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/oops.gif) |
|
botte bijl Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/10088.jpg) WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
weet iemand of je iets hebt aan die gratis online-cursussen Spaans? ik ga eind november met mijn moeder naar Benidorm, vandaar.... |
|
nietmeer
|
Ik heb geen idee waar je over praat ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Alev: Dat is balen D: Waarom mocht dat niet?
Laatste edit 10-10-2013 23:00 |
|
nietmeer
|
@Roxichu: Het enige Spaans wat ik kreeg was toen ik een jaar op het ROC van Amsterdam Airport zat. Een of andere opleiding te volgen tot een of andere manager, maar na een jaar had ik het snel gezien en dacht ik dat is niks voor mij ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) En toen ben ik vrachtwagen chauffeur geworden, want daarvoor was ik net te jong (17 toen ik die opleiding in Hoofddorp volgde 1 jaar, en ik was 18 toen ik de opleiding tot vrachtwagenchauffeur ging doen ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) ) |
|
lepeltjes Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/27374.jpg) WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Daar was ik al bang voor ![:(](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/sad.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Taz: Haha grappig! ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) Een man die hier in de wijk woont heet ook Frank, en is ook vrachtwagen chauffeur ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Ik pas altijd op z'n kinderen als hij een weekend weg moet en zijn vrouw moet werken ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Maar nu doe je geen vrachtwagen meer toch? Taxi is wel iets heel anders... Waarom ben je gestopt met vrachtwagen rijden? ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) ? |
|
nietmeer
|
Doet mijn broer ook. Jaartje wat volgen en dan weer stoppen, om wat anders te gaan volgen. Erm, "volgen". Want hij gaat er niet naartoe ofzo. |
|
nietmeer
|
Opleiding volgen is mainstream
Laatste edit 10-10-2013 23:08 |
|
Roxichu Erelid
|
Tegenwoordig is stoppen en hoppen toch meer mainstream dan één opleiding blijven volgen...
|
|
nietmeer
|
Ik volg mijn opleidingen ook niet echt... in 2 jaar ben ik 3 keer veranderd |
|