![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
nietmeer
|
en nieuwe ruiten kopen? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Steek er nog eentje op Taz. |
|
nietmeer
|
nosphoenix: zo erg was het nou ook weer niet @Roxichu: nee dat helpt ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Taz: Jah,het helpt nergens voor. waarom rook je dan? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
@Roxichu: goeie vraag, ik probeer ook wel te stoppen, maar eh.. ![:$](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/oops.gif) Lukt alleen nog niet zo goed. |
|
Roxichu Erelid
|
Taz: Pfffffffffffffffft. Waar een wil is is een weg. ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
nietmeer
|
Mijn vader rookt al sinds zijn elfde en hij mindert met roken. |
|
nietmeer
|
Stop maar niet hoor! Is goed voor de economie ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Mijn stiefoma had longkanker, en op haar sterfbed nam ze alsnog een sigaretje. Sommige mensen leren het gewoon nooit af ![:nee](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/no.gif) |
|
nietmeer
|
@Roxichu: Mijn schoonvader idem. Terwijl hij op zijn sterfbed lag vroeg hij zich af of hij nog een sigaretje kon roken. Maar natuurlijk! We hebben de ramen opengezet, de deur geblokkeerd, (was in ziekenhuis), en de man een sigaret gegeven, dat maakte immers toch niet meer uit, evenmin als het nog wat uitmaakte voor je stiefoma Laatste edit 07-10-2013 22:48 |
|
Roxichu Erelid
|
SamuiAxe: dat is waar. Het kwaad is toch al geschied. Die ene laatste sigaret maakt dan ook niet meer uit. |
|
nietmeer
|
Sommige mensen worden er oud mee, en sommigen hebben de pech dat ze die vreselijke ziekte krijgen. *gaat vanaf morgen (lees nu) serieuze pogingen doen* Ik ga slapen, want ik ben bek en bekaf Trusten allemaal ![*)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/loveys.gif) ![*)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/loveys.gif) ![*)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/loveys.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Taz: Beloofd? ![(A)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/hypocrite.gif) Welterusten ![*)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/loveys.gif) ![*)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/loveys.gif) |
|
nietmeer
|
|
|
omabep Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/32723.jpg) WMRindex: 10.946 OTindex: 3.187
|
SamuiAxe: en @Roxichu: Daarom vind ik ook dat dit moet kunnen in een ziekenhuis. Maak er een kamertje voor vrij. Als iemand op sterven ligt moet deze niet gestraft worden door de maatschappelijke zogenaamde correctheid van Stivoro. Tenslotte stoppen ze toch binnen korte tijd. |
|
nietmeer
|
Hé, ga met ons mee, als je dat wilt. Dan hoor je bij ons, bij ons. Winx, pak elkaar bij de hand. Probeer de krachten te voelen van een nieuw avontuur. |
|
lepeltjes Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/27374.jpg) WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
zit je weer Dora te kijken? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Goede morgen allemaal @omabep: Ik had het niet beter kunnen zeggen ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
Toasty Senior lid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/17203.jpg) WMRindex: 514 OTindex: 580
|
Middag!! |
|
Roxichu Erelid
|
Ik mag alweer bijna naar huis ![:jeej](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/pompom.gif) |
|
nietmeer
|
Nou, dit was nuttig. |
|
Roxichu Erelid
|
Wat bedoel je? |
|
nietmeer
|
Deze dag. |
|
Luna
Moderator
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/670.jpg) WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik had hele nuttige dag. Heel de dag Dexter gekeken ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Taz: en, lukt het al? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|