|
nietmeer
|
Quote Alev: Cola is goedkoper. Een fles wijn kan goedkoper zijn dan een fles coca cola |
|
nietmeer
|
Aldi heeft ook gewoon cola. |
|
nietmeer
|
De aldi is een beetje ver weg.. zz |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
|
|
nietmeer
|
Lange week gehad? |
|
Delenn Oudgediende
nosphoenix: lange week valt wel mee, lange dag gister 16 uurs dienst |
|
nietmeer
|
Zelfs de spar heeft hier supergoedkope frisdrank... Blikjes dan wel.
!@*$&#*!)!rekenmachine&!*$#@(!)
Laatste edit 12-10-2013 19:37 |
|
nietmeer
|
Quote @Delenn: nosphoenix: lange week valt wel mee, lange dag gister 16 uurs dienst 16 uur.. Kan je je dan nog wel concentreren? |
|
Delenn Oudgediende
nosphoenix: ja hoor,geen probleem. Naar huis rijden, dat was wel iets problematischer |
|
nietmeer
|
kan me er wel iets bij voorstellen ja.. Waarom moest je zolang werken? |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Hola. |
|
nietmeer
|
Nee, allee-hop |
|
Delenn Oudgediende
nosphoenix: dagdienst en daarna avonddienst van iemand overgenomen die graag naar een bruiloft wilde. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
wortel: wut? |
|
nietmeer
|
Hmm Toch zou ik persoonlijk geen arts/dokter voor me zien die al 12 uur achter elkaar gewerkt heeft Laatste edit 12-10-2013 20:15 |
|
Delenn Oudgediende
nosphoenix: met een beetje pech tref je een arts die na een 24 uurs dienst nog dagdienst op de poli heeft In m'n 16e uur was ik nog heel wakker hoor. Zolang je bezig blijft gaat het goed, als het even rustig is, dán stort je in |
|
nietmeer
|
@DoccieDraaiorgel: hola -> allee-hop Mijn soort associaties Wut? is dus best een goede samenvatting |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
wortel: haha, lol. Dus. Hoeist hier? |
|
nietmeer
|
Dokters hebben het maar druk.. Ik vind het knap Ik zou het niet kunnen haha. |
|
nietmeer
|
@DoccieDraaiorgel: Toeterig. Een halve muur verderop (Dat ding houdt geen geluid tegen) speelt er een hoorn. En met jou? *Klimt onder vloer* Stoffig hier, maar minder stoffig dan bij de bar. Hé, Alev's Pokébal-iets is weg! *Stoft bar af* Wat wil je drinken? Laatste edit 12-10-2013 20:21 |
|
Delenn Oudgediende
nosphoenix: ik dacht ook dat ik het niet zou kunnen je groeit erin als co-assistent ga je langzaam meer uren draaien tot je arts bent |
|
nietmeer
|
das waar je raakt er aan gewent.. Maar dan nog 16 uur is veel. En in mijn ogen teveel Ik ga iig geen dokter worden. |
|
Emmo Stamgast
WMRindex: 68.257 OTindex: 28.605
|
@Delenn: nosphoenix: In mijn vak (zeevaart) is het wettelijk maximum voor 24/7 veertien uur per dag. In incidentele gevallen mogen we daar overheen, maar dat mag beslist niet structureel zijn. IMHO is 14 uur per dag al flink belastend. Na een weekje loop je echt op je tandvlees (= structurele oververmoeidheid) |
|
nietmeer
|
Goedenavond allemaal *hangt bord op* Gratis drank van het huis |
|
nietmeer
|
|
|