![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
~luistert weer verder naar het nieuwe Mayday Parade album~ ![:jeej](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/pompom.gif) |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/36785.jpg) WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
*Luistert naar iPod* Haii. ![O+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/lovely.gif) |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Ja, best wel. |
|
nietmeer
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/36785.jpg) WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
@Taz: Hoeist? ![O+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/lovely.gif) |
|
nietmeer
|
Nee, niks leuks gedaan. |
|
nietmeer
|
@DoccieDraaiorgel: Ja goed, ik zit lekker in mijn vel, en die regen heeft daar wonderbaarlijk genoeg bij geholpen ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Jij nog wat leuks gedaan van het weekend? ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Alev: Nog wat onleuke dingen gedaan dan van het weekend ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) (met je vriendje gebeld, er op uit gegan samen etc etc? ![O+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/lovely.gif) |
|
nietmeer
|
Ik heb negen en een half uur gewerkt, waarvan ik anderhalf uur niet uitbetaald krijg. Verder de kamer en kooi goed gepoetst, waarna Nachtgold lekker in mijn bed heeft zitten poepen. Nu huiswerk maken, want dat moet ook gebeuren. Gelukkig geen proefwerken. Mijn vriend zit op dit moment drie dagen vakantie te vieren in Nijmegen met zijn ouders. Ze zijn wat aan het rondhangen, wat ze thuis ook konden doen. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Verder weet je wel de situatie van Tim en mij. |
|
nietmeer
|
Dat is dan ook niet fijn als je werkt en je wordt niet eens uitbetaald ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Waarvoor is dat dan weer dat je die anderhalf uur niet betaald krijgt? Van je pauze of zo? ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) Huiswerk maken is altijd nuttig, had ik meestal geen zin in, tenzij het wiskunde was want dat vond en vind ik nog steeds een heel leuk vak ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Oh ja jouw ouders die liever niet hebben dat je met Tim omgaat ![:S](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/confused.gif) blijft lastig. Je kunt hem sms-en toch? ![O+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/lovely.gif) Zo blijft ie toch een beetje bij je ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) *geeft virtuele knuffel* Zo en nou aan de slag jij ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Een uurtje van mijn pauze, die ik pas kreeg nadat ik zes uur achter elkaar had gewerkt en ik moest opeens een half uur onbetaald door werken. Ik ga nu bij de echte bakker vragen of ze iemand nodig hebben. Tim en ik praten gewoon met elkaar. ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) 't Is niet dat we elkaar maar één uur met elkaar praten. We zien elkaar één uurtje, maar we spreken elkaar vaker. |
|
Roxichu Erelid
|
Ik voel me zo onproductief nu ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Wil je voor mij dan scheikunde maken? Drie paragraven |
|
Roxichu Erelid
|
Ik wil het best doen voor je maar ik denk dat je dan een dikke 1 krijgt ![:{](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cry.gif) |
|
nietmeer
|
Gelukkig wordt niet het huiswerk, maar de proefwerken becijferd... |
|
Roxichu Erelid
|
Dat is wel fijn ja... Toen ik nog op de middelbare zat kreeg ook het huiswerk een cijfer... ![:(](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/sad.gif) |
|
nietmeer
|
Dat is nogal gai, want het in onvoorkomelijk om fouten te maken bij het leren. Je krijgt wel een aantekening van de docent. Heb je het gemaakt, of niet. |
|
nietmeer
|
Alev: Ik ga helemaal niks voor je doen ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Anders leer jij er toch niks van ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) Bovendien scheikunde is een leuk vak ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Lekker alles in de hens steken ![(A)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/hypocrite.gif) ![(6)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/twisted.gif) ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Taz: Leren is iets anders... Ik had geen Hw nodig om te leren. ![:nee](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/no.gif) Taz: Jij hebt een heel ander scheikunde in je hoofd dan ik ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) De formules zijn altijd leuk, dat wel ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Was altijd dol op Economie en Scheikunde, moeilijke formuletjes ontrafelen ![(A)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/hypocrite.gif) |
|
benja34 Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40669.jpg) WMRindex: 161 OTindex: 1.832
|
Taz: was dat maar waar ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) wij mochten lekker een lesuur gaan kijken hoe een vloeistof in een andere vloeistof druppelt en dan wachten tot de kleur veranderd. en dat gaat dus met 1 druppel al, dus je moest het goed in de gaten houden. *zucht* |
|
nietmeer
|
Scheikunde is kaarsvet laten smelten en de temperatuur ervan opmeten... Aan een oplossing zuur en basis toevoegen. Steeds één druppel... Twee oplossingen in een reageerbuis gooien en dan opschrijven dat het troebel wordt en dus niet mengt... Scheikunde is gai. En scheikunde heeft geen moeilijke formules. De enige formules zijn reactievergelijkingen die je kloppend moet maken. Natuurkunde is retelastig. Dat is diehard formules toepassen. Ken je de formule niet? Jammer voor je. @benja34: Ja, dat. Dat is vreselijk irritant, vooral als je al twee andere practica moet gaan doen. Moet je van elke stof één druppeltje toevoegen ##*^$!@@ Laatste edit 13-10-2013 21:53 |
|
nietmeer
|
@Roxichu: Ik heb ook geen moeite met leren, alleen dat Engels op de laatste voortgezet onderwijs (Toen was ik net verhuis, dus andere school) was wel moeilijk ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Nou was die lerares ook een saaie muts, dus dat schiet sowieso al niet op, maar toch al met al heb ik op mijn examen nergens lager gestaan dan een 7 ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Voor wiskunde had ik op 1 tiende punt na voor mijn laatste SO een 10 gehad op mijn eindrapport ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Nu nog steeds trrauma's van ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Economie had ik die laatste twee jaar niet ![:nee](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/no.gif) Vond het wel altijd een heel boeiend vak, ook omdat het grotendeels rekenen was ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Ons Scheikunde lerares die was wel gaaf ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Op beide scholen, iedere keer allerlei proefjes doen enzo ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Maar als je me nu naar allerlei formules gaat vragen dat ben ik het wel even kwijt ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) Moet ik er wel weer even voor gaan zitten ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Ik vond Natuurkunde ook altijd wel leuk... Het was niet moeilijk om formules te onthouden. Het was voor mij geen kwestie van snappen, het was een kwestie van gewoon onthouden en doen ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Taz: Mijn lievelingsvakken zijn Engels, Economie, en boekhouden... Ook allemaal formules Laatste edit 13-10-2013 22:00 |
|
nietmeer
|
Onthouden en geldt hier niet. Je hebt een formule en je moet zelf kijken hoe je daarmee uitkomt. Soms moet je twee formules samen gaan voegen. De oplossing is nieuw, moet je helemaal zelf op komen. Dan denk je de oplossing te hebben, ben je pas bij de eerste stap... Gelukkig wordt het aantal punten getoond die je kunt verdienen. Dat zijn vaak de hoeveelheid stappen die je moet nemen.
Ik heb de hele vakantie op natuurkunde gestudeerd, maak altijd mijn huiswerk, maak samenvattingen en doe altijd mijn best. En alsnog onvoldoendes. Da's frustrerend. |
|
Roxichu Erelid
|
Alev: Dat snap ik, en jij hebt natuurlijk een heel ander niveau dan ik heb gehad. Maar het is wel mooi dat je niet opgeeft! ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|