![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
nietmeer
|
Het is triest. Je moet eens mijn docente's blik zien als ze mijn spul nakijkt. :< |
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Ja, die afkeurende blikken kunnen je echt de grond in boren :/ |
|
nietmeer
|
't Is niet afkeurend. Ze kijkt heel verdrietig, want ook zij steekt veel tijd in mij. |
|
nietmeer
|
Bij Natuurkunde was er ooit een in mijn klas die leuk wou doen ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Die ging een hete spoel tegen mijn arm aan houden ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Zie je nu niks meer van, maar het deed wel rete zeer ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Ik had ook geen last van formules, lastige sommen en dat soort dingetjes ![:nee](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/no.gif) Talen gingen mij ook nog wel aardig af (vooral Nederlands en Engels) Alleen dat laatste vak wel pas nadat wel van lesboeken waren verandert, want wat ze gebruikten was van voor de oorlog of zo ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) Alleen tekenen dat was nooit zo mijn ding geweest, terwijl ik het wel heel leuk vond om te zien wat anderen allemaal voor mooie dingen maakte ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
nietmeer
|
Wij gebruiken van die spanningsbronkasten. Dan zit er nooit 230V op zo'n spoeltje. Meestal doen ze zo'n 6V of 12V gebruiken. Die dingen raken bij ons niet heet dan.
Voor Engels en Nederlands sta ik net geen negen. De andere vakken sta ik ook zo'n zeven of een acht voor. Alleen natuurkunde is... |
|
benja34 Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40669.jpg) WMRindex: 161 OTindex: 1.832
|
engels vindt ik wel makkelijk, maar ik doe daarom nu cpe (hoger engels) en dat is dan wel weer lastig ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) |
|
nietmeer
|
Mijn zwager die komt uit Ghana, en het Nederlands lukt best, maar Engels gaat toch net een stukje beter ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) Was wel een goede manier om je Engels op en bij te spijkeren ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Gewoon vaak spreken des te beter word het ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
nietmeer
|
Ik ga er trouwens vandoor, ga nog even wat gtst afleveringen terug kijken, en dan naar bed ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
nietmeer
|
Mijn vader klaagt erover. GTST kwam langs, hij "Godverdomme. Die show speelt al sinds ik hier in Nederland kwam." |
|
nietmeer
|
Alev: haha tja dat hoort bij NL net als drop ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
Jannick
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/306.jpg) WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Het hoort helemaal niet bij Nederland. Het hoort bij dat groepje simpeldenkende mensen die zo'n typische kutserie beschouwen als een belangrijk onderdeel van hun dag om zo toch nog een deel van hun leven op te kunnen vrolijken. |
|
Jannick
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/306.jpg) WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Maar da's mijn mening. |
|
nietmeer
|
@Jannick: Ik zei ook niet dat elke Nederlander het kijkt ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) , Maar het is wel onlosmakelijk verbonden bij NL ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Hoe gaat het met jou eigenlijk? Nog steeds aan de slag bij Connexxion? en je wagentje? ![O+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/lovely.gif) |
|
Jannick
Oudgediende
Heb nooit bij Connexxion gewerkt ![:+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/clown.gif) En mijn wagentjeSSS staan stil... ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
en vervolgens was ik even traag ![:$](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/oops.gif) Excuus. Oh ja wacht jij had alleen van die connexxion kleren dat was waar ook ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Wagentjesss nog wel ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Zo zo toe maar ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Ben je monteur geworden of zo? ![O+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/lovely.gif) |
|
nietmeer
|
Vandaag is ook weer interessant. |
|
Roxichu Erelid
|
Ja vertel mij wat. Ik heb me verslapen op een hele belangrijke dag ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) Wat is er vandaag dan?? |
|
nietmeer
|
Helemaal niks. |
|
Roxichu Erelid
|
Dat is idd zeer interessant Geen pokémon meer? Ik ben net begonnen met X... Ziet er veelbelovend uit ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
Supermeid01 Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/23312.jpg) WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Mag ik een knuffel van iemand? ![:$](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/oops.gif) Je krijgt er een warme choco voor terug. ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
allone Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/30519.jpg) WMRindex: 52.306 OTindex: 94.161
|
|
|
Roxichu Erelid
|
|
|
Supermeid01 Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/23312.jpg) WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
@allone: ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Ja maar zoveel chocolade melk heb ik niet! *geeft allone een knuffel en een Disneymok net warme choco* Jeej grouphug! ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) De trein wiebelt. Laatste edit 14-10-2013 13:29 |
|
allone Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/30519.jpg) WMRindex: 52.306 OTindex: 94.161
|
@Supermeid01: dank je ![*)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/loveys.gif) *doet er een toefje slagroom op* jij ook wat, @Roxichu ? hatsjoe Laatste edit 14-10-2013 13:29 |
|
Roxichu Erelid
|
@allone: Ach nu je toch bezig bent Bless you Laatste edit 14-10-2013 13:30 |
|