![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
Loek
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/8810.jpg) WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
@FredDFreeloader: nop eigenlijk niet nee Alev: er zijn 3 wmr pagina's op Facebook. Kun je daar dan wel dingen zeggen die een mis gier niet leuk vindt dan? |
|
nietmeer
|
Ik gebruik anders nog steeds messenger ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Ben nooit over gestapt naar dat skype gebeuren, want skype sucks ![:S](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/confused.gif) |
|
FredDFreeloader Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/28778.jpg) WMRindex: 781 OTindex: 1.860
|
@Loek: Ok, doe haar de groeten dan. |
|
nietmeer
|
Ik ken haar niet zo goed, maar doe ook de groetjes van mij er maar bij ![O+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/lovely.gif) |
|
nietmeer
|
Je hebt de app, website en community pagina. Ik praat over de groep zelf. |
|
nietmeer
|
ik ben met skype begonnen toen ik moba's ging spelen ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) zo een 3-4 jaar terug alweer zz |
|
Loek
Oudgediende
|
@FredDFreeloader: ze slaapt nu ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) , Ik zit in de woonkamer whiskey te drinken. Met Google hangouts kan je met meerdere mensen tegelijk chatten |
|
FredDFreeloader Erelid
|
@Loek: Hoeft ook niet persé nu meteen, mag ook morgen hoor. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Ik had vroeger skype, maar dan hebben we het over 6 jaar geleden of iets langer nog, en sinds ik van Voipbuster heb gehoord wil ik niet meer terug naar skype met dat irritante toontje en dat vervelende trage gedoe en ruis door de lijn ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) |
|
nietmeer
|
Je kutn ook gewoon typen in Skype. |
|
Loek
Oudgediende
|
Taz: Ik praat echt nooit meer tegen mijn computer.. Dat is echt zooo 2009 ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) |
|
nietmeer
|
Quote Taz: Ik had vroeger skype, maar dan hebben we het over 6 jaar geleden of iets langer nog, en sinds ik van Voipbuster heb gehoord wil ik niet meer terug naar skype met dat irritante toontje en dat vervelende trage gedoe en ruis door de lijn ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) Gisteravond nog geskyped met een vriend in Canada. Prima verbinding, uitstekende audio & video ![ok](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/thumbsup.gif) Ik gebruik Skype al jarenlang tot tevredenheid. Als je internet voldoende snel is, is Skype een prima communicatiemiddel. |
|
nietmeer
|
Alev: Dat kan ik ook met Voipbuster ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) SamuiAxe: Skype gebruikt mij alleen net even te veel energie. En ik vind hem niet zo gebruiks vriendelijk ![:nee](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/no.gif) |
|
Loek
Oudgediende
|
Waar is iedereen in eens?
-daar dus-
Laatste edit 21-10-2013 01:11 |
|
nietmeer
|
tis 12 over 1 denk dat de meeste nu gaan slapen ![:-O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yawnee.gif) |
|
FredDFreeloader Erelid
|
Tja, ik kan er niet over meepraten, geen verstand van. Dus ik lees maar mee. ![:|](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/neutral.gif) |
|
nietmeer
|
Ik wil nog steeds een staart. Maar wel een eigen staart van je eigen vlees, die je met je eigen spieren bestuurt. |
|
nietmeer
|
Slapen? ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) Wat is dat ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Ik zet nog even een filmpje op, of de tv of de radio ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) |
|
FredDFreeloader Erelid
|
Alev: ik kan je er niet aan helpen schat. ![:(](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/sad.gif) |
|
Loek
Oudgediende
|
Ik denk dat ik ook maar weer richting bed ga. Misschien val ik nu wel in slaap |
|
nietmeer
|
Met je whiskey wel. |
|
nietmeer
|
Alev: Ja dat zal helaas niet gaan meis ![:nee](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/no.gif) En om er nu een aan te laten groeien ik weet niet of dat nu wel zo prettig is als dat het lijkt ![:nee](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/no.gif) |
|
lepeltjes Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/27374.jpg) WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
|
|
nietmeer
|
Quote @Loek: Ik denk dat ik ook maar weer richting bed ga. Misschien val ik nu wel in slaap Gn ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) |
|
nietmeer
|
Jaloers op dat kind. |
|