![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
nietmeer
|
nosphoenix: heb je het wel eens geprobeerd? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Dan ben je een parasiet. |
|
nietmeer
|
of een kannibaal ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
nietmeer
|
Dan moet je haar ook opeten. |
|
nietmeer
|
Daar heb ik geen zin in ![:nee](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/no.gif) Maar hoe kwam die honing nou in je haar want dat verhaal was mij even ontgaan ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) |
|
nietmeer
|
Nou, erm. Kijk. Nachtgold en Jeagermeister zijn een metalband begonnen. Nachtgold zit constant tegen alles aan te rammen en te drummen. Jeagermeister zingt en grunt. Het enige wat miste was een gitarist. Dus ik pakte hun knaagblokje en pakte wat stro. Stro plakte ik vast met honing.
Maar de sukkels hadden alle stro eraf gerukt, dus riep ik "Dan geen gitarist!" Ik wou het blokje wegzetten, dus bukte ik om het op te pakken. Mijn haren zijn mijn billen voorbij gegroeid, dus 't is best wel lang. Het heeft zijn eigen wil. Mijn haar ging dus naar de vloer toe en raakte het blokje. Op de blokje zat honing. Dus honing in mijn haar. |
|
Jannick
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/306.jpg) WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Hoi mensen ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) |
|
nietmeer
|
Wist je dat je je haren moet kammen met een borstel van 100% echt haar? |
|
nietmeer
|
Aha ok ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Lekkere plaagbeesten ook ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) Een beetje jouw haar onder smeren ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Ik ben nu toch wel erg benieuwd hoe dat er uit ziet hoor jouw haar ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Het klinkt mij iig als muziek in de oren dat je zulk lang haar kan hebben ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Mij lukt het meestal niet ![:nee](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/no.gif) Maar ja goed ik ben dan ook geen meid die de haren laat groeien ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) Al ben ik nu wel van plan om mijn haren wat verder te laten groeien dan normaal, en ze niet voortijdig af te knippen ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Het zal nu zon 6cm lang zijn of zo, maar goed duurt dus nog wel even voordat het bij mij eenmaal stijl gaat zitten ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) (ziet er nu meestal niet uit als ik het niet kam ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) ) Laatste edit 20-10-2013 23:23 |
|
nietmeer
|
Alev: ik borstel nooit, ik kam alleen maar ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) Maar nee dat wist ik niet ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Waarvoor is dat eigenlijk? ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) |
|
Mamsie Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/25537.jpg) WMRindex: 46.372 OTindex: 96.456
|
Alev: Ik heb daar gewoon een kam voor, van plastic, makkelijk schoon te houden. Vind ik ook wel belangrijk. Wat is het voordeel van echt haar en wat voor haar moet dat dan zijn?
Toen ik nog een jong meisje was borstelde ik mijn haar ook. En vét dat het werd! Daar ben ik dus snel mee gestopt.
Laatste edit 20-10-2013 23:27 |
|
nietmeer
|
Ik heb geen idee. Ik heb een borstel met metalen tanden. Dat is het enige wat door mijn haren komt. Ik heb nooit last van droog of vet haar. Gewoon twee keer per week met shampoo wassen en elke dag lekker kammen. Het klit alleen enorm snel. Heb het net gekamd en dan gooi je je haar weer naar achter. Wéér vol met klitten. ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) Maar wanneer ik gekamd heb, heb ik een hele cavia aan losgekomen haar. Met een echte haren borstel zou je dat dus niet hebben. Lijkt me sterk, aangezien dat veel meer tanden heeft. En of dat door mijn haar komt? Ben bang van niet en dan wil ik daar geen tientje voor uitgeven. |
|
FredDFreeloader Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/28778.jpg) WMRindex: 781 OTindex: 1.860
|
@Taz: Alev heeft haar haar voorbij haar billen laten groeien en dat lukt jou natuurlijk niet maar waarom geen baard voorbij je ballen laten groeien? ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) p.s Zou weles een foto van haar willen zien. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
@FredDFreeloader: Ik dacht even dat je zei dat 'ie zijn balhaar moest laten groeien. ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) Ik ga eens kijken of een kapper mij een pony wil knippen. De vorige kapper wilde dat niet doen, maar ben ook blij dat ze dat niet heeft gedaan. Hoe ze mijn zusje heeft geknipt... Haha. ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) Héél misschien dat er dan een foto komt. |
|
FredDFreeloader Erelid
|
Alev: Dat kan ie altijd nog als die sik niks wordt. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Ben benieuwd naar de foto. Laatste edit 20-10-2013 23:35 |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Ik wou dat mijn haar nog langer kon worden. Maar helaas. In je DNA is bepaald hoe lang je haar kan worden en dit is schijnbaar mijn toppunt. |
|
FredDFreeloader Erelid
|
Taz: grapjas ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
FredDFreeloader Erelid
|
Alev: Wist ik niet maar klinkt wel logisch eigenlijk ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Maar nog langer is toch alleen maar onpraktisch? Laatste edit 20-10-2013 23:43 |
|
nietmeer
|
@FredDFreeloader: Je kent me toch ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Alev: maar het haar dat groeit toch gewoon heel langzaam door? @Naaoomii had vroeger (een paar jaar geleden) ook ontzettend lang haar ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Dat zag er schitterend uit ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
nietmeer
|
Bijna alles is in jouw DNA bepaald. Als het kon zou ik langer haar nemen, een lichtere kleur ogen en een lange staart. |
|
nietmeer
|
Haar groeit en groeit en groeit, totdat het zijn toppunt heeft bereikt. Dan blijft 'ie op dat punt hangen en slijt 'ie af. Daarom moet je het ook knippen. Dan groeit 'ie weer door, maar dat komt ook omdat er een stuk mist. |
|
FredDFreeloader Erelid
|
Alev: Je kan je haar evengoed toch in een staart doen? ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
nietmeer
|
Maar ik kan met mijn haar niet kwispelen of thee vasthouden. ![:{](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cry.gif) |
|
FredDFreeloader Erelid
|
Alev: Ow zo ene staart. ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|