![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Hoe oud is je laptop?
Idd wat Alev zegt... Maar ook de leeftijd van de laptop heeft ermee te maken. Als je laptop oud is kun je beter een nieuwe kopen dan steeds dingen vervangen, ben je na loop van de tijd duurder uit dan dat je een nieuwe koopt.
Laatste edit 20-10-2013 20:29 |
|
nietmeer
|
@Roxichu: even denken de mijne is nu 5 jaar oud of zo? ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) Hij doet het ook wel zonder stroom, al heb ik hem het liefst de hele dag aan het stroom omdat ik er langer achter zit dan dat de batterij kan volhouden ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) |
|
nietmeer
|
Alev, maar mijn laptop is nogal zwaar, dus die draag ik ook niet zo snel ergens naar toe ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Bovendien doet ie het prima ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Taz: Jezus Meeste Laptops leven maar 4 jaar... Als je hem goed onderhoudt misschien 5.. |
|
nietmeer
|
@Roxichu: dan heeft de mijne zeker geluk ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Ook mijn computer die ik daarvoor had had ik ook al een jaar of 10 voordat ik es een keer aan een laptop ging denken ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) |
|
nietmeer
|
Met een verlengsnoer kun je de snoer onder je bed door doen. |
|
FredDFreeloader Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/28778.jpg) WMRindex: 781 OTindex: 1.860
|
Alev: Maar hij durft niet onder z'n bed te kijken laat staan snoer eronder doen. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Het snoer is ook niet echt te kort, alleen komt het oplaad snoer steeds achter mijn bed langs en dan weer niet en zo ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) (Lekker duidelijk zo allemaal ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) ) Kortom plankje was makkelijker bovendien dat plankje moest er toch komen voor mijn lampje ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
nietmeer
|
@FredDFreeloader: ik heb het daar net allemaal opgeruimd dus de stofbende is weer weg. Bovendien is er nu geen plek om een snoer onder mijn bed door te doen ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
FredDFreeloader Erelid
|
Taz: Dus alle kadavers en zo zijn weer weg. ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
nietmeer
|
@FredDFreeloader: Gefeliciteers trouwens, drie jaar lid. Laatste edit 20-10-2013 20:53 |
|
nietmeer
|
@FredDFreeloader: ja alle lijkenb die over datum waren heb ik nu toch maar weg gedaan ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Heb er geen traantje om gelaten ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
FredDFreeloader Erelid
|
Alev: Thanx ![*)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/loveys.gif) Taz: en het spookte er ook niet? ![(A)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/hypocrite.gif) |
|
nietmeer
|
Neuj nog niet ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Ik denk dat ze er bang waren om dan ontdekt te worden en dan opgezogen te worden door de stofzuiger ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
|
|
FredDFreeloader Erelid
|
|
|
FredDFreeloader Erelid
|
Taz: Ja zou ik ook zijn. ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
nietmeer
|
Minilaptopjes zijn goed ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
nietmeer
|
wortel: daar zie ik niks op ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Ik hou het wel bij mijn 18" laptop ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
nietmeer
|
Taz: Geen idee hoeveel inch dit ding is. Maar het is tilbaar, typt, en indien gewenst kun je er filmpjes op zien. Helaas zijn de nieuwere - met betere batterijen, sneller, beter beeld - toch wat groter (dit is een minder oude) en dus iets minder tilbaar. Ze passen als vrij dunne boeken in je boekenkast ![O+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/lovely.gif) |
|
nietmeer
|
Veel te groot. Kun je net zo goed een computer nemen. Die kun je ook nog helemaal aanpassen voor jezelf. Ik zou een computer nemen met een hele goede grafische kaart en een SSD, met meerdere koelingen.
Maar heb een goede sterke laptop. Draait trots allerlei programma's af en heeft mijn vogels overleefd. |
|
nietmeer
|
Nou ik denk dat deze ook nog wel een jaar of wat mee gaat hoor voordat ik hem in de wilgen hang ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Bovendien moet je op die nieuwe laptops dan eerst dat schijt windows 8 eraf halen, want dat is niet handig op een laptop, en windows 7 erop zetten ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
nietmeer
|
Alev: Jij snapt um. Al is een fullsize computer meeverhuizen na een kamerherinrichting lastiger. En minilaptops zijn best wel goedkoop, ook nice ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Alleen geen CD-rom-vanger, da's stom. Wat is er mis met windows 8? Laatste edit 20-10-2013 21:08 |
|
nietmeer
|
Windows 8 is handig aks je een touch screen hebt. Zag in de Makro een laptop open staan met Windows 8. Ik rende er naar toe en duwde mijn vinger best hard tegen het scherm. Geen touch. :< |
|
nietmeer
|
Alev: maar jij bent ook van die generatie die het zelfs nog op een telefoonschermpje kan lezen ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Dat word mij al te veel gepriegel ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) het lukt wel met moeite, maar dan is het meer om uit te testen of sommige dingen het doen. Niet om er serieus berichtjes mee te gaan schrijven ![:nee](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/no.gif) Daar gebruik ik mijn andere telefoon wel voor (sms) Laptops met touch screen heb ik nog nooit gezien, wel tablets, maar ja daar staan ze dan ook om bekend Laatste edit 20-10-2013 21:11 |
|