![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
nietmeer
|
Ik doe alles altijd nóg kleiner. Vind het veel fijner. Neemt minder ruimte in beslag. Kleine letters in combinatie met een donker scherm, en je bent van alle pottenkijkers af.
Ik heb honing in mijn haar, dus ik ga douchen. |
|
allone Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/30519.jpg) WMRindex: 52.294 OTindex: 94.142
|
ho ning in je haar ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) |
|
nietmeer
|
hoe krijg je nu weer honing in je haar ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Washandje helpt nu niet zeker he? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Tot straks ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) |
|
nietmeer
|
Taz: Wij hadden een transformer tablet. Da's een tablet die je in een toetsenbord klikte en dan had je iets dat niet te onderscheiden was van de oudste kleinste minilaptop. Helaas deden de accentjes op dat toetsenbord het niet ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) |
|
nietmeer
|
@wortel: Dat is dan wel weer onhandig ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) Waardoor kwam dat dan dat die accentjes het niet deden? ![O+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/lovely.gif) |
|
nietmeer
|
No idea.
Er zaten veel knoppen ook niet op.
Dan moest je het schermtoetsenbord erbij halen. En touchscreentypen is flut.
Laatste edit 20-10-2013 21:40 |
|
FredDFreeloader Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/28778.jpg) WMRindex: 781 OTindex: 1.860
|
Misschien waren ze de Shiftknop vergeten? |
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Acer ftw. |
|
nietmeer
|
Whats wrong with Acer? ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) |
|
FredDFreeloader Erelid
|
wat is ftw? |
|
nietmeer
|
For the win. Ik heb het ook even gegoogled hoor ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Acer is awesome* Ftw = For The Win.... Rofl lmao. ![(6)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/twisted.gif) |
|
nietmeer
|
die zijn wel algemeen bekend.
Laatste edit 20-10-2013 21:57 |
|
FredDFreeloader Erelid
|
Ok, I see. ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) |
|
nietmeer
|
lmao betekent zoiets als: Ik lach zo hard dat ik er aambeien van krijg ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) |
|
nietmeer
|
k3k |
|
Roxichu Erelid
|
Ttyl. Smh... Meh, doe laatste tijd niet meer zo aan afkortingen.
Taz: UH? Ik wil niet weten hoe jij lacht...
Lmao = Laughing My Ass Off |
|
nietmeer
|
Acer en Asus waren gai bij mij. Ik heb nu MEDION en MEDION is prachtig. Mijn MEDION tablet werkt uitstekend. Het is alleen een beetje simpel. Zou graag eentje willen die drukgevoelig is, maar dan ben je meteen driehonderd euro kwijt. hurhur.
Ik had voor de vogels wat gedaan met honing. Ik ging dat voor ze verplaatsen en daar kwam mijn haar op. Dus honing erin.
Maar da's nu allemaal weg. |
|
nietmeer
|
@Roxichu: Quote: Lmao = Laughing My Ass Off Aambeien zitten meestal ook aan de buitenkant ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Ik heb ook een acer, en hij werkt goed ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
nietmeer
|
mijn kast is van medion.. Tho er zit niks meer origineels in... |
|
nietmeer
|
|
|
Roxichu Erelid
|
Ik ga zo ff iets anders doen. Hoofdpijn van dat gecomputer ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Goed idee, ik ga ook even wat tv kijken of zo ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Tot morgen ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) ![*)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/loveys.gif) |
|
allone Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/30519.jpg) WMRindex: 52.294 OTindex: 94.142
|
Taz: ftw = de wereld is leuk, en ik ben leuker ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
nietmeer
|
Quote @allone: Taz: ftw = de wereld is leuk, en ik ben leuker ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Tis alleen jammer dat we niet op jou kunnen leven ![:(](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/sad.gif) |
|