![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Ik heb begin dit jaar mijn haren in een schuine bob geknipt... Ik heb nog nooit zoveel spijt gehad... Mijn haar was ook best lang, boven mijn billen ong... Nu is het over mijn schouders gegroeid weer ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
Loek
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/8810.jpg) WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
Alev, dan kan het in de klit komen met je konthaar als je aan het douchen bent @Roxichu: nice, ik hou echt van lang haar, maar moet er wel goed verzorgd uitzien ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) haar van mijn vrouw komt nu ook tot aan haar kont ![O+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/lovely.gif) |
|
allone Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/30519.jpg) WMRindex: 52.294 OTindex: 94.140
|
ik had ook ooit zo lang haar.. maar omdat mijn haar ook extreem dik is, was het eigenlijk best zwaar: ik ben zo blij en opgelucht dat ik het er eindelijk afgeknipt heb (zelf gedaan, want kappers doen toch nooit zoals je het wilt) @Roxichu: .. maar gelukkig groeit het weer Laatste edit 21-10-2013 10:44 |
|
nietmeer
|
Klitten met mijn bilhaar? Hoe? ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) Ik zal vast wel een donsje hebben zoals iedereen. Maar echt haar? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Zo, mijn vader heeft wel echt haar. Over zijn hele rug. En dan moet ik hem masseren met tijgerbalsem. Fucking ranzig is dat. |
|
Roxichu Erelid
|
@Loek: Uiteraard verzorg ik het goed. Vind het mooi als het glanst.. Maar niet zo'n doffige vetglans... Ik was mijn haar om de dag @allone: Ik heb ook dik haar, maar niet echt last van het gewicht. Ik moet binnenkort wel weer een keer naar de kapper om de puntjes bij te laten knippen...Dan groeit het weer wat beter |
|
Loek
Oudgediende
|
Alev: gewoon hars op zijn rug smeren ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
allone Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/30519.jpg) WMRindex: 52.294 OTindex: 94.140
|
@Roxichu: misschien was ik gewoon snel geirriteerd omdat ik sowieso snel hoofdpijn heb.. iig ben ik blij dat het er af is laat je het nu weer zo lang groeien, en ja, zonder puntjes ziet het er ook netter uit Quote @Loek: Alev: gewoon hars op zijn rug smeren ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) waarom moet jij dat dan ook doen, Alev Laatste edit 21-10-2013 10:50 |
|
nietmeer
|
Omdat mijn massages een beetje de pijn verlicht.
Ik kom alleen met een borstel met metalen tanden door mijn haar. Maar dan heb ik een cavia van haar dat losgekomen is. Ik las dat he met 100% echt haar niet kammen. Maar gaat dat dan wel door mijn haar? Ben bang van niet.
Verder zie ik niet echt gespleten punten. If ik herken ze gewoon niet. |
|
Roxichu Erelid
|
Ik borstel met een houten exemplaar. Mijn haar pluist heel veel,en wordt snel statisch. (Zeker met herfst en winterweer) en hout geleid niet dus valt het mee... Alev: Zoveel haarverlies? ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Dan moet je wel heel erg veel klitten in je haar hebben... |
|
allone Oudgediende
|
Alev: ik gebruik altijd een houten kam.. is zachter.. maar dan wel één waarbij de tanden ver uit elkaar staan ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) werk je met kammen 'van onder naar boven? @Roxichu: ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) tegelijk Laatste edit 21-10-2013 11:01 |
|
Roxichu Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Fuck ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Het zijn een stelletje randdebielen daar op het werk ![:@](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/frown2.gif) Ik lees net namelijk via de interne mail dienst ding, dat ik over een week uit dienst ben, maar ik heb geen officiele brief gekregen ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Oei! Balen :C |
|
nietmeer
|
Ja best wel, dus ik ga maar eens hard aan de slag om gauw een andere baan te krijgen, liefst vandaag nog dan morgen, want dit is niet echt heel lekker zo ![:S](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/confused.gif) |
|
allone Oudgediende
|
|
|
Loek
Oudgediende
|
Taz: gezellig ik ben ook werkeloos ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) wij hebben een bamboo kam ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Alief is ineens weg Laatste edit 21-10-2013 11:22 |
|
Roxichu Erelid
|
@Loek: Zo gezellig lijkt me dat niet, werkloos zijn ![:nee](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/no.gif) Alev is denk ik druk met haar haren kammen ![(A)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/hypocrite.gif) |
|
Loek
Oudgediende
|
@Roxichu: wel want dan zit ik niet niet de hele tijd alleen ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
nietmeer
|
@allone: ja over een week dan. Dus deze week nog wel, maar na de 31e niet meer @Loek: Werkeloos zijn is klote, en je verdient nog minder ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) |
|
Loek
Oudgediende
|
Taz: ach praat mij er niet van.. mijn hele werk houd op met bestaan... ik ben nu het kantoor aan het leegruimen ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) echt fucking raar.. ik heb zojuist vrienden gemaakt Laatste edit 21-10-2013 11:31 |
|
Roxichu Erelid
|
@Loek: Dat is idd wel vreemd ja ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) En nu, hoe ga je verder? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Lekker werkloos zijn? Het lijkt wel of je het erg vindt dat je vrienden gemaakt hebt Laatste edit 21-10-2013 11:32 |
|
nietmeer
|
Ik was mijn haren kammen, maar nu zitten mijn vogels vast in mijn haar. Volgens mij heeft er eentje een poepje achter gelaten. ![:(](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/sad.gif) Ik ga een pony laten knippen, dam is het ook minder kamwerk en ziet je haar er ook wat verzorgder uit. Ik had in Turkije Elidir gekocht, maar dat kan ik hier niet vinden. Het wad een fijne creme. Zorgde ervoor dat mijn haar niet zo klitte. |
|
nietmeer
|
@Loek: met wie heb je vrienden gemaakt? ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) Misschien dat ik dan nu eens tijd heb om wat voor mezelf te beginnen, maar dat idee moet nog helemaal uitgedokterd worden. En navraag doen etc etc. |
|
Loek
Oudgediende
|
@Roxichu: proberen aan werk te komen en uitkering trekken.. het komt niet zo vaak voor dat ik vrienden maak ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Alev: Gebruik je conditioner? Dat kan je haar ook wat verzachten... Taz: "met wie heb je vrienden gemaakt" ![(A)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/hypocrite.gif) Waar wil je dan aan gaan beginnen? Heb je misschien nog een secretaresse nodig? Laatste edit 21-10-2013 11:38 |
|