![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Quote @Loek: @Roxichu: het komt niet zo vaak voor dat ik vrienden maak ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) Dan is het toch helemaal niet zo erg? |
|
nietmeer
|
@Roxichu: Oh ok ik dacht al met wie moet Loek nou vrienden maken zijn lijst staat toch al vol ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) Missvien iets als boodschappen bezorger voor oudere mensen en ik heb nog geen idee of ik daar een secreet Secretaresse bij kan gebruiken ![:nee](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/no.gif) Maar bedankt voor het aanbod Laatste edit 21-10-2013 11:41 |
|
Loek
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/8810.jpg) WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
alle dames: mijn vrouw gebruikt deze klik hierdaar wordt je haar echt zoooo zacht van ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Taz, ga je dingen secreet versturen Laatste edit 21-10-2013 11:42 |
|
nietmeer
|
@Loek: Nee ik ga een secreet versturen ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) Dat is heel wat anders ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
@Loek: Mijn hoofdhuid kan dat niet aan ![:nee](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/no.gif) Taz: Niet om de pret te bederven maar meestal bezorgen supermarkten aan huis tegenwoordig... |
|
nietmeer
|
@Roxichu: alleen voor sommige supermarkten moet je internet hebben ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) Zoals ik al zei moet er nog een hoop uitgezocht worden daarvoor ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Ben ondertussen aanb het bellen met de concurent |
|
Loek
Oudgediende
|
Taz: wat voor werk doe je eigenlijk? |
|
Roxichu Erelid
|
Taz: Je kan toch ook naar een supermarkt bellen voor een bestelling ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) ("Ik wil 3 pakken melk, 4 pakken yogi, 4 bananen, een zak aardappelen, sinasappels, 6 kratten bier, 5 pakken koekjes, een halfje tijgerbrood"... En dat alles in 2 seconden vertellen ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) ) |
|
nietmeer
|
Ja, doei. 35 euro. ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Mijn haar is zacht, glanst en ruikt altijd lekker. Het klit alleen alsof ie tering heeft. Die Elidor crème zorgde er voor dat er niet geklit werd. |
|
nietmeer
|
@Loek: nu als taxichauffeur voor ouderen en mensen met een beperking. Daarvoor was ik jarenlang vrachtwagenchauffeur ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) |
|
Loek
Oudgediende
|
Taz: ik ben getrouwd, geld dat ook als een beperking ![(a)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/hypocrite.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Alev: Het is echt balen dat je dat niet in NL krijgt dan :c Ik ben even lunchen Laatste edit 21-10-2013 11:56 |
|
Loek
Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
@Loek: ik zie het meer als verrijking ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) Dus nee helaas geld het bniet voor jou of je moet kreupel geslagen worden door je vrouw ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
|
|
Loek
Oudgediende
|
the silence of the mid-day hours... |
|
nietmeer
|
Ik ga boodschappen doen, en eens naar het UWV toe ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) Tot straks ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) |
|
Loek
Oudgediende
|
Taz: laters ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) inmiddels iemand al weer teruggekomen van de lunch? |
|
nietmeer
|
Nou, ik ga maar eens mijn ontslag indienen en een afspraak maken bij de tandarts. |
|
Roxichu Erelid
|
@Loek: Wij hebben altijd lunch van 12:00-12:30 Dus ik ben er weer ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
Loek
Oudgediende
|
Alev: succes er mee ik ga mijn muziek vereniging maar eens opzeggen @Roxichu: lekker gegeten? |
|
Roxichu Erelid
|
@Loek: Yup. Boterhammetje met kaas ![(A)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/hypocrite.gif) |
|
Loek
Oudgediende
|
|
|
Roxichu Erelid
|
@Loek: Inderdaad! ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Ga jij iets spannends eten voor de lunch dan? |
|
Loek
Oudgediende
|
heb net mijn boterhammetjes op. 6 stuks met rouwe ham, tongeworst en uhn een leverachtig iets ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|