![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
allone Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/30519.jpg) WMRindex: 52.294 OTindex: 94.140
|
@Roxichu: en dan krijg je van @Sto later een betere verse ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) maar je kunt hem lezen, toch ?! |
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Jawel, maar dat kan ik op werk niet maken Moet ondertussen ook werken he ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
allone Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/30519.jpg) WMRindex: 52.294 OTindex: 94.140
|
|
|
Roxichu Erelid
|
Uhu Ik ben er wel achter gekomen dat dit werk voor mij te simpel is... Maak dingen snel af....Ik heb véél te veel tijd over ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Ga na deze opleiding toch maar wat pittigers doen ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) Manager... Klinkt dat niet cool? ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
Sto Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/4225.jpg) WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Ligt eraan waarvan je manager wil worden ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Van de McDonalds ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) Nee weet ik nog niet... Ik weet niet eens zeker of ik dat wel wil gaan doen. We zien wel |
|
nietmeer
|
Nou, ontslag ingediend. Marthijn keek van "Aw mannnn :< ", hehe. Agenda spul van de tandarts deed het niet, dus morgen weer langs. En ik weet in welke dierenwinkel ik never nooit ga werken. ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Veel geleerd vandaag. ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Weet je al waar je nu wél wil gaan werken? ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) Moet je naar de tandarts voor controle, of heb je iets aan je gebit? |
|
nietmeer
|
Ik ben al twee jaar niet naar een tandarts geweest, dus een controle leek me wel handig.
Ik heb ergens een seniorenzorgcomplex gezien, dus daar ga ik morgen even langs. |
|
nietmeer
|
Ik zal eens vragen of ze niet her en der nog secretaresses nodig hebben ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Want op de een of andere vage reden worden er hier in de buurt wel veel secretaressen functies aangeboden ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) Ach en misschien is het ook wel eens tijd om weer een carrière switch te maken ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Hmm eens even zien wat ben ik nog niet geweest... ![(A)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/hypocrite.gif) |
|
Sto Oudgediende
|
Oude mensen wassen ftw |
|
nietmeer
|
Ik was zelfs de balzak van een tachtig jarige mocht dat nodig zijn. |
|
Sto Oudgediende
|
Zet dat op je cv en je hebt een baan! ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
Little Queen
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/5971.jpg) WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hallo ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
Sto Oudgediende
|
Hallo kleine koningin |
|
Little Queen
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/5971.jpg) WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Is er iets mis met ouderen wassen dan ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) ? |
|
Sto Oudgediende
|
@Little Queen: het is fijn als ze gewassen worden, zolang ik het niet hoef te doen ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Taz: Zou je secretaresse willen worden, of begrijp ik hem nu verkeerd? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Hm, even mijn CV aanpassen dan.
"Is bereid om balzakken te wassen" |
|
nietmeer
|
kleine koningin welkom ![_O_](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/worshippy.gif) |
|
Sto Oudgediende
|
Taz in een mantelpakje ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
nietmeer
|
Secretaresse... Moet je dan niet je geslacht veranderen? |
|
Roxichu Erelid
|
Of Secretaris... Maar Secretaresse klonk leuker in dit geval |
|
Sto Oudgediende
|
"Een 'mannelijke secretaresse' krijgt doorgaans de titel secretariaatsmedewerker." Een secretaris is iets anders dan een secretaresse ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) (en niet alleen geslacht) Laatste edit 21-10-2013 14:56 |
|
nietmeer
|
@Roxichu: ja dan heet het ook anders zoiets als administratief medewerker @Sto: eh.. nou sorry hoor ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) ![_O-](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/dijkletser.gif) Alev: alleen je naam goed kunnen spellen is al voldoende ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|