|
nietmeer
|
net even te ver weg ...ik plunder de fridge maar eens even twee bamiballen gevonden |
|
nietmeer
|
Geen voedsel meer pls. Kan niks meer zien |
|
nietmeer
|
@Ronnymij: Hmm ik heb alleen maar kauwgom liggen Oh wacht een emmertje met pinda's Net even wat gezonder dan bittere ballen |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Gezoutte pinda's niet |
|
WortelKwadraat Erelid
WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
geen warm welkom terug ?? ? |
|
nietmeer
|
@Roxichu: nee het is een of andere oosterse mix met allerlei soorten noten en wat pittigs er door heen |
|
nietmeer
|
|
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: Ja zeker lang niet gezien. Ja heel goed hier, druk met werk weer tegenwoordig ^^. Maar ben weer terug hoor ^^. Hoe is t met jou ? En de boel hier ? |
|
nietmeer
|
Taz: te laat , ik ben al aan het bakken en de geur alleen al is onweerstaanbaar ik ben verloren |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: Dat is wel mooi dat het zo lekker druk gaat met je werk Wat voor werk deed je ook alweer? Iets bij de politie of zo toch? Of ben ik nu in de war met iemand anders Tja hoor es moet je vaker langskomen hoor De boel hier begint langzamer hand steeds meer leven te krijgen, het cafe heeft er een poos wat levenloos bij gehangen, op het randje van faillissement Met mij gaat het redelijk, lees anders mijn blog even, dan hoef ik het verhaal niet nog een keer te vertellen |
|
nietmeer
|
|
|
Roxichu Erelid
|
Oh jongens ik ga stuk Echt heel stom maar mijn omslagfoto op fb is nu echt te komisch.... afbeelding |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: Het was wel de bedoeling toen om misschien wat bij de politie te doen , maar ben gelukkig toch maar eindelijk buschauffeur geworden hifi ^^. Ga ik zeker doen hoor. Mooi dat de boel begint op te leven weer . Okey dan, ga k zo ff lezen |
|
WortelKwadraat Erelid
|
|
|
nietmeer
|
@Roxichu: He wat doe je met mijn oma op dat plaatje @WortelKwadraat: Zo zo buschauffeur toe maar En in welke regio rij je dan? |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: In een aardig deel van Zuid-Holland Noord |
|
nietmeer
|
Furfrou is lief. |
|
Roxichu Erelid
|
Ik ga slapen... heb het weer veel te laat gemaakt... moet morgen om 6 uur op potverpleures :c Alev: ik vindt het maar een maffe poedel Laatste edit 21-10-2013 23:23 |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
hell yeah, goeden avond heb een computer van 8 jaar oud aan de praat gekregen helaas mijn 5jaar oude nog wel steeds stuk,,, |
|
nietmeer
|
Alev: Wie is Furfrou nou weer? @WortelKwadraat: dus in het deel tegen Lisse aan zeg maar? @Roxichu: Welterusten en tot morgen Ik wil je best wakker maken hoor als het niet lukt |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: In Lisse mag ik net niet komen. Wel in de Krimpenerwaard , Gouda en af en toe een ritje naar Oegstgeest via Leiden. Ook geregeld rijd ik naar DenHaag CS |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: ja zo goed ben ik niet op de hoogte hoe die bussen daar rijden, maar ik dacht me wel eens te herinneren, dat er een bus reed van Leiden naar Lisse De krimpener waard is mooi en Gouda is een ramp Tenminste de laatste keer dat ik daar reed |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: Jup klopt. K heb ook bijna nooit stadsdienst in Gouda. Vooral de streeklijnen ^^ (klopklopklop) |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: Gelukkig maar, want in die stad daar verdwaalde ik zowat met al die opbrekingen en weet ik veel wat allemaal nog meer. (Tis voor mij een poos geleden dus ik weet het niet meer heel zeker, maar ik weet wel dat er toen ongeveer heel Gouda open lag ) Je rijdt zeker voor Connexxion of eh. nee wacht die rijden daar niet meer dacht ik Eh.. hoe heten z daar ook al weer? Gele bussen waren het, als ik mij niet vergis |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: hahha , maar dat is Gouda, daar ligt altijd wel wat, of alles open xD . Nee voor Arriva . Gele bussen ? Dat is al wat jaartjes geleden hoor , toen had k nog niet t besef wat een bus is |
|