![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
Loek
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/8810.jpg) WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
ik ben nooit echt in gouda geweest... ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
nietmeer
|
Maar arriva die reden vroeger toch in gele bussen ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) Tegenwoordig zijn ze groenig, maar ben even te lui om op te zoeken hoe en wat daarvoor dan reed ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) Weet je welke bussen ik in al die jaren het mooiste vond? ![O+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/lovely.gif) Dat waren deze die rijden tegenwoordig in Cuba en later kwamen deze schoonheden![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) En sindsdien zijn de bussen lang zo comfortabel niet meer ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
WortelKwadraat Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/33837.jpg) WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
@Taz: Oh alle streekvervoerders reden in t geel. Klopt inderdaad nu groen, sommige blauw. Dat waren mooie bussen ja, die DAF s en die DenOudsten, niet kapot te krijgen die autos ^^ |
|
lepeltjes Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/27374.jpg) WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
hier grijs Qbuzz die bakken trillen vanzelf uit elkaar zal morgen eens kijken welk merk ze eigenlijk zijn ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
was dat niet de NZH ? |
|
nietmeer
|
Ja ok ze zuipten misschien wat meer, maar oh wat machtig mooi ![(L)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/heart.gif) Die bussen van tegenwoordig vind ik te laag ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) ja dat is handig voor kinderwagens zeiden ze, nou mijn reet, dan gaan ze maar lekker lopen ![:-:](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/angry.gif) Tegenwoordig nemen ze alles mee wat op wieltjes staat ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) En je houd geen zit plek meer over wegens de ruimte die je voor die mensen moet overhouden ![:S](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/confused.gif) Dat waren nog eens tijden met die oude bussen ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) En wat dacht je van Deze Daf uit Amsterdam, gevolgd door deze Volvo's?Oer degelijk, tegenwoordig zijn het allemaal van die k*t Mercedessen |
|
WortelKwadraat Erelid
|
@lepeltjes: Ik denk de Mercedes. @Ronnymij: In Leiden enzo reed de NZH ja. maar er was iets zuidelijker ook nog de Westnederland en later de Zuidwestnederland (ZWN) tot 1999 toen werd oa de ZWN Connexxion. |
|
nietmeer
|
@Loek: Dan zou ik er ook lekker uit wegblijven, want Kammie woont er @Ronnymij: jep en daarvoor hier in Noord Holland Centraal Nederland @lepeltjes: het zullen wel goedkope barrels wezen ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: Die Dafs, geweldig. heb er 1 keer mee gereden, rijd heerlijk. En die volvos ook , dat waren helemaal mooie wagens die geledes. K mis op Utrecht CS nog wel t geluid van de piepende V-snaren van die volvo's hoor ![:{](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cry.gif) . Ja CN heb ook in Utrecht gereden meen ik Laatste edit 22-10-2013 00:16 |
|
nietmeer
|
Centraal NederlandNZHen wat wel grappig was was dat je toen vaak nog gewoon kon zien waar het logo van CN had gezeten ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Ja mooi is dat he. Heb je bij t GVU momenteel met die oude CXX bussen nu . |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: Ja die Dafs die hadden ook wel hele lekkere stoelen ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Jammer alleen dat tuig ze altijd kapot ging snijden en er een zooi kauwgom onder plakte ![:{](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cry.gif) |
|
nietmeer
|
|
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: Ja joh, dat soort mensen zal k nooit begrijpen . jammer hoor. Die 25 meter bussen in utrecht is ook mooi spul om mee te rijden Laatste edit 22-10-2013 00:19 |
|
nietmeer
|
mooie plaatjes Taz
ik ga slapen want mn alarm gaat rond 0630 af
trusten allemaal |
|
WortelKwadraat Erelid
|
|
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: dit mooie spul mag k ook mee rijden ^^ Volvo |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: als ik in de bus zit zeg ik er wel wat van ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Anders maken ze er helemaal een teringbende van ![:@](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/frown2.gif) En nee ik ben geen bus chauffeur, maar wou het vroeger wel graag worden ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Mede dankzij die robuuste uitstralingen @Ronnymij: Slaap lekker ![*)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/loveys.gif) Ik ga ook zo, want ik word ook weer om 8 uur half 9 aan de ontbijt tafel verwacht ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: ze zijn wel leuk, maar net iets te schattig ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) Al hebben ze zo te zien wel een kleine verhoging, of zie ik dat verkeerd? ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: Dat geloof ik best, ik wilde het al worden sinds mn 12e , ben nu 22 en heb t voor mekaar. ging op mn 21ste de bus op hoor hihihi . Ja dat hebben ze inderdaad |
|
nietmeer
|
Ik wou het worden vanaf mijn 4e, ben nu 29 en ik ben iets heel anders geworden ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Nou ja een poos vrachtwagen chauffeur, en nu "taxi" chauffeur voor Connexxion ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Dus ik heb bij cxx gewerkt iig ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) En tegenwoordig zou ik dan op de touringcar willen rijden ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Die zijn ook nog wel machtig mooi ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) De streek en stads bussen is me te laag ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) En vooral als je vrachtwagens gewend bent |
|
nietmeer
|
|
|
WortelKwadraat Erelid
|
Ah okey dan welke regio rijd je dan ? Nou zeg , valt wel mee hoor, zeker die Qliners van ons zit je lekker hoog. MEt die mecedes citaro's zit je erg laag. K ga morgen ff wat nieuwe (tour)bussen uitproberen op busworld in België |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: regio Amsterdam ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Dus lekker door de binnenstad heen crossen ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: aha okey dan hihi |
|