![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
Sto Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/4225.jpg) WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Dan zit hij waarschijnlijk als een boer met kiespijn, maar vooruit |
|
nietmeer
|
Ah heerlijk een kruk met rugleuning ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Kreeg voor het etene nog een leuk idee voor een nieuw thema op mijn blog, maar dat wil alleen nog niet helemaal lukken zoals ik het gepland had ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) Er was ook een alternatief, dus misschien dat dat wat is ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) |
|
Sto Oudgediende
|
Zal ik een shoarmazaak beginnen? |
|
Sto Oudgediende
|
Mm blijkbaar niet |
|
nietmeer
|
@Sto: eh. he ja ik zat even in gedachte sorry ![:$](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/oops.gif) |
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Maak je dan ook Turkse Pizza? ![(A)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/hypocrite.gif) Ben ik echt gek op! |
|
Sto Oudgediende
|
@Roxichu: ik weet niet of ie Turks is, ik versta er hem in ieder geval voor geen meter! |
|
Roxichu Erelid
|
....Wauw... xD |
|
Sto Oudgediende
|
Aan allen die gekomen zijn, proficiat. Aan allen die niet gekomen zijn...ook proficiat! |
|
nietmeer
|
|
|
Roxichu Erelid
|
Nee bah sambal :c
|
|
nietmeer
|
Juist wel en dan vooral lekker veel, tenminste toen ik rookte vond ik het lekker omdat dan je smaak naar de knoppen is, maar ik heb nu al meer dan 2 weken geen turkse pizza meer gegeten ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Eh.. maak daar maar een maand van Laatste edit 21-10-2013 22:17 |
|
nietmeer
|
Turkse pizza is niet lekker. Dun stukje deeg met een beetje triest gehakt erover heen. Nee, etli ekmek is heerlijk. Of Adana kebab. En dan de rijst die je erbij krijgt. Yum. |
|
Roxichu Erelid
|
Ik heb het al maanden niet meer op. Heb er wel weer eens zin in |
|
nietmeer
|
Alev: Hmm klinkt lekker nu maar hopen dat ik het kan onthouden ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) Oh wacht ik schrijf het even op in mijn telefoon ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) |
|
nietmeer
|
@Roxichu: Zullen we daar dan gaan eten samen? ![O+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/lovely.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
Taz: Als jij naar Tilly wilt komen daarvoor ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Want hier hebben ze een heel goed zaakje ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
nietmeer
|
Oh, voor die gerechten moet je naar Turkije, hoor. In Nederland zijn ze niet te vreten. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) In Nederland moet je een broodje döner eten, of... Kapsalon. ![(L)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/heart.gif) Dat is een laag friet, döner erover heen, sla erover heen met gesmolten kaas erop. En dan verdrinken in knoflook. Héérlijk. |
|
WortelKwadraat Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/33837.jpg) WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
Een hele goedenavond , Ik ben er wederom maals terug back in the house menson |
|
Roxichu Erelid
|
Ik ben afgelopen meivakantie in Marmaris geweest. Ben ontzéttend verliefd geworden. De zee, de omgeving, het warme weer, het eten, de lieve locals... Ik wil terug :c |
|
nietmeer
|
oh god bitterballen vullen meer dan ik dacht.. Ik dacht dat ik erl we 15 op kon. Shiiiit heb er nog 8 over en zit bomvol ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) |
|
nietmeer
|
@Roxichu: Tuurlijk wik daarvoor naar Tilly ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Voor een lekker broodje Hmm ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Al schijnt dat zaakje wat op de Dapper markt zit ook erg goed te zijn en was zelfs als beste getest of zo ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) Daar was wat mee iig ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Alev: Wist je dat dat Kapsalon in Rotterdam is bedacht? Maar om er nou helemaal voor naar Turkije te gaan voor de Döner of Pizza, dat vind ik wel weer een beetje ver ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
ik heb honger nu |
|
nietmeer
|
ik heb nog 6 bitterballen voor je. .. Pff Ik gooi ze weg ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) |
|
nietmeer
|
Kan me weinig schelen waar kapsalon bedacht is, als ik het maar kan opeten. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|