![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
Sto Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/4225.jpg) WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Je kan nog 60 jaar in de grote mensen wereld spelen, geniet van de jeugdigheid! |
|
nietmeer
|
Ja. Jeugdigheid als in draaimolens. Draaimolens zijn magisch ![O+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/lovely.gif) Maar pokémon... |
|
nietmeer
|
Pokémon is voor kleine kinderen, maar draaimolens niet? Quote: Draaimolens zijn vooral onder jongere kinderen populair. De draaimolen bestaat vaak uit een ronddraaiend plateau met een overkapping. Op het plateau staan verschillende objecten waar een kind op of in kan zitten. Bekend zijn het paard, de brandweerwagen en de politieauto. |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
Ik heb met dat de league gewonnen en Steven geraped. |
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Pokemon is magisch :c |
|
nietmeer
|
Alev: draaimolens zijn voor veel jongere kinderen dan pokémon. Maar pokémon is lang zo goed niet ![:nee](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/no.gif) Draaimolens zijn lief ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) Waarom haal je er een quote/uitleg bij? ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) |
|
Sto Oudgediende
|
Om een mening te onderbouwen met feiten waarschijnlijk? Zelfs als kind vond ik draaimolens al niets ![:nee](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/no.gif) |
|
benja34 Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40669.jpg) WMRindex: 161 OTindex: 1.832
|
pokemon is leuk ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) moet weer eens zoeken welk team ik ook alweer had ![:)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/smile.gif) |
|
nietmeer
|
Ja, je vangt beesten en laat ze tegen elkaar vechten. Je slaat wilde dieren halfdood. Best wel gaaf. :>
En Pikmin heeft zijn scary things. Een aantal pikmins zijn beschreven als kinderlokkers.. |
|
benja34 Erelid
|
Alev: hypno en drowzee indedaad ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
nietmeer
|
@Sto: Mmm. Nooit in Koningin Julianatoren geweest? Die hebben een draaimolen achterin, die is liiief @Roxichu: vast wel. Maar ik word toch meer betoverd door draaimolens. En draaiorgels hebben dezelfde magie. ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
nietmeer
|
In de nieuwe generaties ook. Je hebt een Pikmin die op een ballon lijkt met een roze kruis op het gezicht. Da's ook een kinderlokker.
En Lavendertown. :< |
|
Roxichu Erelid
|
X en Y stamt af van Noorse Mythe... Hnggg c: Oeh ja bah, lavendertown.. Brr Bedoel je Drifloon?
Laatste edit 23-10-2013 21:56
Laatste edit 23-10-2013 21:56 |
|
nietmeer
|
|
|
Sto Oudgediende
|
wortel: ik houd niet van draaien, mijn endolymfe en perilymfe gaan dan klotsen ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
benja34 Erelid
|
@Roxichu: die heeft een geel kruis, maar probeert wel kinderen te vangen ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
|
|
nietmeer
|
@Sto: Uhhh, je wilt niet klotsen? Nou, en draaimolen gaat zo sloom, dan heb je nergens last van. Zweefmolens zijn veel erger, of achtbanen... |
|
benja34 Erelid
|
|
|
Sto Oudgediende
|
wortel: ik wil niet dat de vloeistoffen in mijn evenwichtsorgaan gaan klotsen, wat duizeligheid en misselijkheid veroorzaakt. Raar hoor |
|
nietmeer
|
Beschrijving uit Pearl: It tugs on the hands of children to steal them away. However, it gets pulled around instead.
Wtf. En Cubone bestaat, omdat zijn moeder is overleden en hij haar schedel draagt. |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: maar wat was er eerder, de dode moeder of het kind ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
benja34 Erelid
|
@Sto: de moeder, het kind draagt die schedel, maar bestaat niet om die reden ![:nee](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/no.gif) |
|
nietmeer
|
@Sto: Groot gelijk dat je niet misselijk wilt worden. Natuurlijk! Maar zweefmolens, achtbanen zijn toch weinig beter? |
|