![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Ik vind die mega evolutions uitgemolken :/ Heb weer een Eevee gevangen c: Dit keer hopen dat ik er niet perongeluk weer een Espeon van maak xDD
Laatste edit 23-10-2013 22:39 |
|
WortelKwadraat Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/33837.jpg) WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
Hallo luitjes |
|
nietmeer
|
Ja, de mega evolutions zijn gai. Zelfs gai pikmins hebben een mega evolution.
Ga Eevee's fokken en verkoop ze als sjalen. |
|
Roxichu Erelid
|
Noh :c |
|
nietmeer
|
Maar je zult er zoveel mee verdienen. |
|
benja34 Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40669.jpg) WMRindex: 161 OTindex: 1.832
|
@Roxichu: als je een umbreon wil moet je je eevee 's nachts laten evolueren ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) |
|
Roxichu Erelid
|
@benja34: Weet ik. Het leuke is alleen, ik speel bijna alleen maar 's nachts... en toen kwam er een espeon uit... Wut? xD |
|
benja34 Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40669.jpg) WMRindex: 161 OTindex: 1.832
|
|
|
Roxichu Erelid
|
Ik ben er weg van Moet morgen weer om 6 uur op :c Gelukkig vrijdag vrij ![:jeej](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/pompom.gif) |
|
nietmeer
|
Ik weet niet hoe dat dagnacht gebeuren werkt. Bij mij is het nooit nacht in Pokémon. |
|
nietmeer
|
Ik moet morgen om zes uur al op de bakkerij staan. :'( |
|
nietmeer
|
@Roxichu: werk ze morgen nog ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) en slaap lekker ![O+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/lovely.gif) ![*)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/loveys.gif) |
|
nietmeer
|
Alev: Nou dan mag jij je bedje ook wel eens in duiken ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
nietmeer
|
Heb de vorige dagen best lang in bed gelegen. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
lepeltjes Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/27374.jpg) WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Alev: Daar is vakantie ook voor |
|
bouwboy Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/36493.jpg) WMRindex: 674 OTindex: 2.097
|
Slapen wa is da. Ik doe meestal.ook in vakantie. 01.00 naar bed, en om 06.15 weer op. En dat gaat gwn goed. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) goede avond |
|
nietmeer
|
Ja maar gezond is het niet ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
nietmeer
|
Gezond is voor ieder persoon anders. |
|
nietmeer
|
En toch ook weer niet ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) Dus hup slapen jij anders kom je er morgen niet uit, en ik heb geen zin om je morgenochtend wakker te moeten maken ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Niemand hoeft mij morgenochtend wakker te maken. Zelfs mijn moeder niet. ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) |
|
nietmeer
|
Jij moest toch om 6 uur beginnen? ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) Oh wacht Gewoon niet slapen Laatste edit 23-10-2013 23:22 |
|
nietmeer
|
Alev: gelukkig maar, want ik ga er mijn wekker iig niet voor zetten ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Hee Nos andere ava? ![O+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/lovely.gif) |
|
nietmeer
|
Dezelfde blote knijn. |
|
nietmeer
|
Hm volgens mij had ik deze al een paar keer gehad. |
|
nietmeer
|
Ik wil niet werken. |