|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@benja34: dat leek me al logischer wortel: ik houd ook niet van zweefmolens, en zolang achtbanen niet over de kop gaan zijn ze tolereerbaar Laatste edit 23-10-2013 22:03 |
|
nietmeer
|
Sapphire Duskull: Duskull wanders lost among the deep darkness of midnight. There is an oft-told admonishment given to misbehaving children that this Pokémon will spirit away bad children who earn scoldings from their mothers.
Gen 5 Duskull: It loves the crying of children. It startles bad kids by passing through walls and making them cry.
Ruby Banette: Banette generates energy for laying strong curses by sticking pins into its own body. This Pokémon was originally a pitiful plush doll that was thrown away.
|
|
nietmeer
|
Shedinja: SHEDINJA’s hard body doesn’t move - not even a twitch. In fact, its body appears to be merely a hollow shell. It is believed that this POKéMON will steal the spirit of anyone peering into its hollow body from its back.
Maar als je die fucker gebruikt om mee te battelen, kijk je naar zijn rug... |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Nieuwe pokemons zijn douchebags. 2de generatie is het maximum |
|
benja34 Erelid
WMRindex: 161 OTindex: 1.832
|
Kadabra: It happened one morning - a boy with extrasensory powers awoke in bed transformed into Kadabra. dus ik zit met een jongen te vechten Alev: dan ben ik al meerdere malen zielloos |
|
nietmeer
|
Maar Linoone is awesome en komt van generatie III. Ik houd meer van Bever dan van Vuurkip. |
|
benja34 Erelid
|
treecko is de beste starter zigzagoon is nog wel leuk, linoone minder |
|
nietmeer
|
@Sto: Ow, oké, dan zijn we het weer een beetje eens Elk van de vier keer dat ik in een achtbaan heb gezeten heb ik besloten nooit meer in een achtbaan te gaan... Twee daarvan gingen niet over de kop *skriiiek skriiiek!* |
|
nietmeer
|
Quote @Sto: Nieuwe pokemons zijn douchebags. 2de generatie is het maximum Jonge Fucking dinosauriers met bazookas waren de shit. |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Zigzagoon is schattig, linoone is gewoon awesome.
|
|
Roxichu Erelid
|
Leafeon en Espeon. <3 Nu nog een Glaceon, Umbreon en een Sylveon. En Xerneas vangen. En dan heb ik mijn dreamteam. c: |
|
nietmeer
|
Ik moet maar een beschermingsbril dragen als ik noedels eet |
|
benja34 Erelid
|
yveltal is vetter dan xerneas |
|
Roxichu Erelid
|
Xerneas is in mijn ogen cooler, omdat hij de Yggdrasil moet voorstellen... Mijn favoriete Mythe c: Yveltal moet de vogel voorstellen die boven de Yggdrasil vliegt... even zijn naam vergeten... |
|
nietmeer
|
Goedenavond Hoe gaat het hier? En wie schenkt er voor mij een glaasje gemeente pils in? |
|
benja34 Erelid
|
alsjeblieft |
|
nietmeer
|
Ah lekker heerlijk uit de kraan Zo, en nu mezelf even achter de vodden zitten.. |
|
nietmeer
|
Ik dacht: "Wauw, Yveltal" ...totdat ik zijn staart zag. Waarom? |
|
benja34 Erelid
|
ik vindt het er wel mooi uitzien |
|
Roxichu Erelid
|
Ik vind het ook niet zo mooi nee xD En Zygarde dan. Wat een lelijk ding is dat xD |
|
nietmeer
|
*gaat geboeid in de hoek naar het gesprek over Pokemon luisteren* |
|
nietmeer
|
Waarom heeft Xerneas zwaarden als poten?! |
|
nietmeer
|
Het enige wat ik gaaf vind van Xerneas is zijn hoorns. Het enige wat ik minder vind van Yveltal is zijn staart.
Ik denk dat Y wint. Maar Y heeft een penismewtwo. |
|
Roxichu Erelid
|
HAHAHA. |
|
benja34 Erelid
|
die nieuwe mewtwo is inderdaad lelijk, de oude was wel vet |
|