|
nietmeer
|
|
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Ik snap het niet. I'm lost. You lost me. Ergo, waar hébben jullie het over.
Laatste edit 31-10-2013 15:07 |
|
nietmeer
|
@Roxichu: wij hadden het over sto's ava Moet je een knuffel hebben? |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Avatarperikelen, niks om je brein over te breken |
|
Roxichu Erelid
|
Wut. Die logica. x"D @Sto: ~krak~ Btw, deze ava is nice. Laatste edit 31-10-2013 15:11 |
|
nietmeer
|
@Sto: het blijft wennen die ava |
|
nietmeer
|
@Roxichu: als jij je ava maar niet wijzigt, want ik vind hem wel bij je passen Zo blijf je mysterieus |
|
Sto Oudgediende
|
@Taz: ik vind hem te fel . Terug naar de slak! |
|
Roxichu Erelid
|
Taz: Ik zit er wel over te denken hem te veranderen...Heb alleen nog geen idee wat. Is deze zo mysterieus dan? En als je hem bij mij vindt passen, betekend dat dan dat je mij mysterieus vindt? Why? |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@Roxichu: vanwege maskers en die ava die laat maar een helf van het gezicht zien en dan zelfs nog bedekt Vandaar dat ik hem wel bijje vind passen |
|
Roxichu Erelid
|
Bedankt... voor het... Compliment, I guess? |
|
nietmeer
|
@Roxichu: was idd een compliment Hoe gaat het met je heup eigenlijk? |
|
Sto Oudgediende
|
@Roxichu: en heb je je schadevergoeding al |
|
nietmeer
|
@Sto: zo snel gaat dat niet, moet eerst nog allemaal verzekeringen lang en zo, duurt meestal wel een poosje Tenminste zo ging dat bij mij toen ik vorig jaar werd aangereden werd door een Bulgaar. Zit nu nog steeds te wachten, en ik weet niet eens of ik het nog ga krijgen |
|
Sto Oudgediende
|
Taz: ik weet niet of ze te officiële weg bewandelen of de 1 op 1 manier |
|
nietmeer
|
dat weet ik ook niet natuurlijk |
|
Roxichu Erelid
|
@Sto: Juah, komt goed joh. Hij zei dat hij het direct overmaakte naar mijn rekeningnr. We hebben er maar geen verzekeringen aan te pas laten komen, anders krijg je het verhaal van hierboven. Taz: Gaat goed, doet niet zoveel pijn meer.... ~Pulkt aan de korstjes~ |
|
nietmeer
|
@Roxichu: doe dat nou niet dat pulken, dan geneest het sneller Goed dat het niet zo'n zeer meer doet, want wat ik had gelezen had je erger terecht kunnen komen |
|
Roxichu Erelid
|
Maar pulken is leuk c:
|
|
nietmeer
|
maar ook ranzig Doet mij denken aan dat stukje van Jochem Meyer over dat schoolreisje waar die ene jongen ook zo zat te krabben klik hierHet was trouwens een meisje: Loes Laatste edit 31-10-2013 15:40 |
|
Roxichu Erelid
|
Ik krab niet zo :/ De wond zit precies op de rand van mijn broek, dat schuurt.... Dus pulk ik zodat het minder schuurt |
|
nietmeer
|
Kan je er dan geen pleister op plakken? |
|
Roxichu Erelid
|
Zo'n grote pleisters hebben ze niet x'D |
|
nietmeer
|