|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Taz: , had er nog nooit van gehoord, totdat ik dit las vandaag: Quote: De Marechaussee onderzoekt de ware identiteit van de man en vrouw die vermoedelijk uit Eritrea komen. Beide vreemdelingen hebben inmiddels asiel aangevraagd |
|
nietmeer
|
Tss aardrijkskunde was zeker niet een van je beste vakken? Niet dat ik het zo aan zou kunnen wijzen op de kaart |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Ik ben een topografisch genie! Ik kan de werelddelen vinden, en dan houd het op |
|
nietmeer
|
Ik heb het wel geweten, maar ja als je er verder niks te zoeken hebt dan vergeet je dat wel eens Ik ga koken Laatste edit 31-10-2013 17:32 |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Oy c: |
|
Roxichu Erelid
|
Zo. Rox heeft een nieuwe studentenrekening geopend.
"Rox is dat niet een beetje laat?"
SHUT UP c: |
|
nietmeer
|
Anti-luchtpijpmijt besteld. |
|
nietmeer
|
Iemand heeft twee lampjes aan mijn Groningen-fiets gehangen. Ik heb nu een rood lampje en een wit lampje erbij . |
|
nietmeer
|
Dat is leuk. |
|
nietmeer
|
VVN in actie dus: VeiligVerkeerNederland Quote taz:: en wie is fluu? De docenten op school hebben allemaal een afkorting, en de knettergekke geschiedenisdocent heet dus Flu En daarom is hij anti-antaFlu Die klapperende eierstokken Laatste edit 31-10-2013 19:41 |
|
Roxichu Erelid
|
Ik had honger. Nu niet meer. ~Cool story bro. Liedje voor Halloween c: In mijn ogen dan. Laatste edit 31-10-2013 19:49 |
|
nietmeer
|
|
|
Roxichu Erelid
|
De wereld is mooi Worteltje c: Omg ik hou van Halloween... Wil iemand een eng verhaaltje horen? Laatste edit 31-10-2013 19:53 |
|
nietmeer
|
Laat maar horen Hoi overigens |
|
Roxichu Erelid
|
Nja, tis meer een liedje... Maar het verhaal erachter is zo awesome... Child's PlayAls je het verhaal wil lezen, hier staat het. Ik wil het best vertalen, maar dan komt het er nooit zo gaaf uit. |
|
nietmeer
|
Mooi verhaal, wel zielig, maar mooi |
|
Roxichu Erelid
|
Uhuhu c: |
|
nietmeer
|
Halloween is deurbel-pestend. Als die mensen nou een lliedje zongen inplaats van een gil gaven... |
|
benja34 Erelid
WMRindex: 161 OTindex: 1.832
|
wortel: liedjes zingen is voor sint-maarten |
|
nietmeer
|
Laptop reanimeren. |
|
benja34 Erelid
|
Alev: mond-op-usb beademing? |
|
nietmeer
|
ik ga maffen spreek jullie morgen weer |
|
benja34 Erelid
|
Taz: tot morgen, slaap lekker |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.282 OTindex: 94.090
|
Taz: nu al kun je om half 9 slapen? |
|
nietmeer
|
@benja34: Weet ik. Maar daarom is Sint-Maarten leuker. En eng zijn is dan geen doel Dit laptobbertje begint ook pleisters nodig te hebben... Hij is redelijk kortgeleden nog geopereerd, dat wel. Taz: iig niet te laat zo te zien |
|