|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
En die zegt dan dat IK gek ben als ik om 10 uur naar bed ga. Wut. |
|
nietmeer
|
De pot verwijt de ketel dat-i zwart ziet... |
|
nietmeer
|
De toestand is kritisch. De laptop ligt in coma. We vermoeden dat zijn grafische kaart het heeft begeven, maar op dit moment hebben wij geen donateurs. Bovendien is de prijslijst erg lang. We vrezen voor zijn dood. |
|
benja34 Erelid
WMRindex: 161 OTindex: 1.832
|
Alev: het wachten is op de begrafenis |
|
nietmeer
|
Alev: Aww... Daar is geen mond-tot-mond beademen meer aan... Dit laptobbertje ligt soms wel in shock, maar tot coma heeft hij het nog niet geschopt. De toestand verslechtert, het internet heeft steeds minder heldere momenten. Een onderzoek naar digitale dementie verdient aanbeveling. Laatste edit 31-10-2013 20:43 |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Doet de laptop helemaal niets meer?
stroomstootje?Laatste edit 31-10-2013 20:41 |
|
nietmeer
|
Ik pakte mijn laptop op school en hij deed het. Wanneer er opeens groene strepen op mijn beeldscherm verschijnen. Aan, uit en hij deed het weer. Toen ik mijn laptop omdraaide naar iemand toe, kreeg ik weer die strepen. Aan en uit hielp niet. Ventilator deed het wel, dus oververhitting. Laptop startte later weer op, maar alles verliep ontzettend traag. Zelfs het verschijnen van een venster ging traag.
Thuis ging hij weer aan en alles leek normaal. Ik sluit mijn laptop af en bij "Shutting down" kreeg ik opeens rare strepen. Nu als ik op de aanknop druk, gaan de lichtjes een seconde aan en dan weer uit. Als ik hen aan de oplader leg, doet hij dat constant. |
|
nietmeer
|
Alev: stroomstootje levert dus maar zeer subtiele tekenen van leven - namelijk lichtknippers - op? |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Lijkt wel of de accu niet goed meer vastzit en dat dan weer stoort op je scherm in de vorm groene strepen. (weet niets van compjoeters) |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Dat klinkt niet goed- lijkt op
a) connect verstoring
b) moederbord schade
beiden zijn zeer slecht voor de lappert |
|
nietmeer
|
@lepeltjes: als dat waar zou zijn - en ik heb ook geen flauw idee - zou dokter moeten kijken of de schuifjes waarmee je de accu vastmaakt wel netjes op "slot" zitten. Dat klopte bij deze namelijk eerst niet. |
|
nietmeer
|
|
|
EruYagami Oudgediende
WMRindex: 19.022 OTindex: 1.455
|
Ik vermoed dat er een chip/component is versleten/doorgebrand. Waarschijnlijk moet je een nieuwe kopen of laten repareren... |
|
nietmeer
|
Ik denk dat het aan de grafische kaart ligt en da's duur.. |
|
WortelKwadraat Erelid
WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
hallo luitjes |
|
nietmeer
|
@Roxichu: Net als jij laatst, was ik moe Maar ik heb heerlijk geslapen iig Is er hier nog iemand aanwezig? |
|
nietmeer
|
Kijk naar Nu Online ofzo. |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
morgen taz ik dacht, zal even wat nieuws gaan lezen, is er geen nieuws! morgen alev Laatste edit 01-11-2013 07:20 |
|
nietmeer
|
Nos journaal. |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
een prettige dag verder allemaal |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: morgen Was even filmpje kijken Maar je gaat alweer zie ik |