|
nietmeer
|
Morgen word ik gebeld door die vriend van mijn collega van het GVB, dus wie weet ben ik binnenkort weer aan het werk *viert feestje* |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Hij is zwart met rood, en ja hij is waterdicht.Jullie zijn veeleisend D: |
|
nietmeer
|
Ik heb een winterjas, lekker warm. Alleen is het totaal níet waterdicht en da's vervelend. |
|
nietmeer
|
@Roxichu: en dat voor een jas die niet eens van ons is xD |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Jullie maken je gewoon zorgen om mij ~hoest kuch proest blerg~ .... KippenvelLaatste edit 07-11-2013 20:12 |
|
nietmeer
|
Jeagermeister begint zomaar te krijsen.
"Pardon?"
Jeagermeister maakt een zacht geluidje en is daarna stil.
"Chapchapchap."
*chap* |
|
WortelKwadraat Erelid
WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
Taz: hey dat doe je goed man, ga je de bus op dan ? |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: als het even kan Al vanaf mijn 4e willen worden dus dat zou wel een droom zijn die uitkomt |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: Hoop t voor je man, wees welkom als fijne bus collega zeg ik dan , ik wilde t van af mn 12e ben t met mn 21ste geworden dit jaar, zei je gegund |
|
nietmeer
|
Nachtgold zat op de kooi en vloog naar mij toe toen ik floot en "Kom" zei. Twee meter afstand. |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: Zo ver is het nog niet, maar het komt wel steeds dichterbij Alleen jammer dat het GVB niet zo ver weg rijdt Maar ja ik kan altijd nog overstappen naar een andere maatschappij als ik ga verhuizen oid |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: ja , Arriva bijvoorbeeld |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: bijvoorbeeld of EBS of CXX of breng of noem maar op Al is breng van de oostkant van het land dus die maakt weinig kans |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Taz: vandaag duurde de reis een half uur langer dan gepland, oftewel 2.5 uur ipv 2 uur |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: hehe das waar kan ook nog |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Alev: Tof nog even door oefenen en dan kan hij volgende zomer op bevel muggen vangen. |
|
nietmeer
|
|
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: I Know, maar CXX ligt al op sterven na dood hoor . |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@lepeltjes: Fuck you, Cesar. Vogelfluisteren is helemaal in. Nachtgold begint kaftpapier van mijn boek af te scheuren en blaft. Ik blaf terug en hij blaft weer. |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: joh, ze draaien al jaren verlies, nu ze utrecht kwijt zijn kunnen ze t wel schudden denk ik.. |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Doe maar grommen dan weet hij wie de baas is
|
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: oh in dat geval ben ik blij dat ik er weg ben maar ja dat is met die consessies he dan heb je dat de ene ker win je wat, de andere keer verlies je wat. |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: Ja , alleen wat t is met cxx, die zijn utrecht kwijt, de concessie waar ze nog winst vandaan haalden, das afgelopen, dus t zal mij benieuwen, maar ik ben blij dat k lekker in zuid holland zit met splinternieuwe bussen |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: ze rijden nu toch al in veel steden samen met een ander onder de naam R-Net, dus ach dat zal wel loslopen. En anders wachten we dat gewoon rustig af Ik ben jaloers op je |
|