|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: dat is een end uit de buurt En vertrouwden ze jou dat wel toe |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
oké Da's wel erg kort besneden hoor tot het hoofd. |
|
WortelKwadraat Erelid
WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
Taz: Ja tuurlijk, k was zelf zo goochem om de route na te kijken en een nieuwe te plannen , |
|
nietmeer
|
@lepeltjes: maar dan is dat ook wel duidelijk. Het grote broertje van mijn nieuwe ava staat boven m'n blog |
|
nietmeer
|
wortel: Uitgeprint |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: oh das wel handig idd Hadden ze je anders om laten rijden? En hoe zit dat met tanken eigenlijk? Tanken jullie op de vestiging of hebben jullie een pas oid? |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Alev: Yeah, geprint Klopt, die ava gaf je me destijds ook een link naar, maar die is nu dood Deze wil ik er best nu instoppen, though |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: Ja anders waren we in een onmogelijke wijk terecht gekomen voor een 13 meter bus en nog aan de verkeerde kant van wijchen ook. Er wordt op de vestiging getankt, door een tanker, hoeven we niet eens zelf te doen. Op voorwaarde dat ik die dag in eigen tijd reed , mocht ik een bus mee nemen van de baas ^^ |
|
nietmeer
|
Ja, ik gebruik avatarmaker.net Heel handig voor als je een foto wilt bijsnijden. Die maakt dan ook een tijdelijke link voor je aan. |
|
nietmeer
|
Alev: ik heb de ava al in gebruik |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: ook lekker snugger dan van ze En wel heel aardig dat je de bus me mocht nemen Dat zijn aardige bazen dat |
|
nietmeer
|
wortel: 't Is meteen een stuk duidelijker van wat het is. |
|
nietmeer
|
Alev: mooizo! |
|
nietmeer
|
Zo, dan ga ik weer verder met mijn NaNo. Moet nog 1000 woorden voor vandaag. |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: ja , die route van de anwb routeplanner , was door een collegaatje geprint. ik heb met streetview die wegen eerst maar eens bekeken |
|
nietmeer
|
Alev: ;ijkt me nog een hoop werk |
|
nietmeer
|
|
|
WortelKwadraat Erelid
|
|
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: aka Busdriver Ja en een heel stuk makkelijker te onthouden ook Wanneer laat je jenaam veranderen? |
|
nietmeer
|
wortel: Ja, is het ook. Elke dag 1666 woorden schrijven, zodat je aan het eind van de maand 50000 woorden hebt. 't Is me vorig jaar al gelukt en het gaat me dit jaar weer lukken. |
|
nietmeer
|
Alev: Veel zucces dan |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Ugh. Waarom zijn mensen zo moeilijk. |
|
WortelKwadraat Erelid