|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@Saturus: heb respect voor je dat je een half uur naar die zin gekeken hebt |
|
Saturus Senior lid WMRindex: 3 OTindex: 510 Wnplts: Oosterhout S |
@Sto: Een half uur is misschien een hyperbool |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
@Saturus: congruentie van getal, heet zoiets toch? |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
denk het, goedemiddag |
|
nietmeer
|
hoi Zin in iets te drinken? |
|
Loek Oudgediende
|
jaaaaa jij ook? |
|
nietmeer
|
Wat wil je? |
|
wortel: BIER!!!! |
|
Loek Oudgediende
|
|
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Loekje Gefeliciteerd ! *Zet lang zal ie leven in* |
|
Loek Oudgediende
|
jeej dank je LQQQQ |
|
nietmeer
|
zal-i leven in de gloria, in de gloria, in de gloriaa!*zet bier op tafel*
Zal ik ook appeltaart halen? Past wel bij een jaardag! |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Lekkurr taart |
|
nietmeer
|
Hij kruimelt wel nogal, hij is niet zo stevig want er zit geen ei in en geen melk... Maar wel lekkurrr Wil je er slagroom bij? Dan zit er nog wat melk aan. |
|
nietmeer
|
Ik til de laptop op en Nachtgold trekt een heel beangstigend hoofd. Hilarisch. |
|
Thaiko Erelid
WMRindex: 238 OTindex: 1.814 S |
Hey allemaal,
Tijdje ni geweest door school en mijn ongeluk en alles. Veel gemist enzo? Is bookwurm trouwens nog actief?
|
|
nietmeer
|
|
|
Sto Oudgediende
|
@Thaiko: bookwurm heb ik tijd al niet gezien |
|
Thaiko Erelid
Alev: Ja, had een ongeluk met een auto. Ik zat op de fiets en had voorrang. Verder geen verkeer en alles is ovezichtelijk. Ze remt af en kijkt naar mij. En opeens geeft ze gas toen ik er bijna was omdat ze mij niet zag. Allemaal heel erg raar. Eerste paar dagen ging het goed maar daarna kreeg ik een blackout. Een late reactie van een hersenschudding zei de dokter, moest rustig aan doen maar langzaam weer aan de slag. @Sto: Dat is jammer. Bij al haar emails staat op "nietmeer", ze zal wel weg zijn gegaan, wel jammer |
|
nietmeer
|
@Thaiko: Ja, nietmeer betekent dat het account is geschrapt. Jij bent nog van de "oude lichting", jij denkt dat het café nog actief is |
|
Thaiko Erelid
wortel: Ja eigenlijk wel, hoezo is iedereen hierzo een beetje dood? Loopt WMR niet meer goed of? |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Als men alles normaal gaat vinden wat anders zo ontzettend raar is en alleen berichten plaatst die een beetje overdreven of beladen zijn.. wars is van iets ideaals of iets met gemeenschapszin of een streven zou ontlokken.. vooral weerd van de site..
tja, dan blijft de reclame het leukst.
Menigen van anderen zijn ook niet gewenst maar een journalistiek stukje overnemen vanaf een andere krant - want vaak ook een stukje politieke lading bevat of waar toch wel een generiek denken uit te distileren valt.. is welkom.
En het is minder 'gevaarlijk' om mainstream media te copieren dan uitgewerkt analytisch werk van een expert of een onderzoeks journalist. Want het gevaar is dat men dit werk niet begrijpt - of de onderliggende signalen niet herkent.. met mainstream hoef je daar niet bang voor te zijn.. Daarom heet het ook mainstream. |
|
Loek Oudgediende
|
eeen goeeeede dag |
|
@Loek: heeeeeeeeeeeeeeeeetzelfde |
|