|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
|
|
nietmeer
|
Watermeloen? Kan ook drinken zijn. Mag ik een hapje? Nou denk ik bij geslachte limonade aan een heel lange wandeling. We waren op vakantie in een mooi gebied en gingen wandelen. Helaas belandden we eerst in een enorm groot, stoffig, heet, kaalgeslagen veld. Toen dat eindelijk voorbij was in een mooi bos tjokvol wilde frambozen, en toen in een redelijk saai mastbos (houtkweek, heel rechttoe rechtaan dus) Maar toen wilden we terug, en er was daar geen weg de goede kant op. We hebben echt veel te lang gelopen en uiteindelijk toen we terugkwamen een meloen geslacht. @Sto: nee, ze zeggen dat dat ongeveer even lekker is als tomatensap. Verse limonade met ijs? |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Ook lekker |
|
nietmeer
|
*haalt limoensap, suiker, water en ijsblokjes* Wil je zure of zoete? |
|
Sto Oudgediende
|
Zuur! |
|
nietmeer
|
Is goed. Vind ik zelf ook het lekkerst Het helpt ook goed tegen giechelbuien. Alsjeblieft, zure limoenade! |
|
Sto Oudgediende
|
Dankuwel! Ik heb nooit giechelbuien |
|
nietmeer
|
Mijn zusje wel, avondgiechel. Dus dan maak ik limoenade |
|
Sto Oudgediende
|
avondgiechel, wat een leuk woord |
|
nietmeer
|
limoensap dat kreeg ik altijd toen ik spaanse les had We gingen vroeger redelijk vaak naar Mallorca dus moest ik met mijn zus op spaanse les. Mja.. Nooit wat van gevolgt was toen 7 ofzo.. xD En toen ik op de middelbare school kwam en spaanse les had, wist ik niks meer en dat was ook te zien aan mijn cijfers |
|
Sto Oudgediende
|
que pasa por favor xD |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Goedenmorgen vrienden, alles okee met jullie? Met mij gaat het goed, wachten op mijn verlangens die komen gaan! zeer binnenkort als het goed is: eind juli |
|
nietmeer
|
nosphoenix: zevenjarigen moet je geen spaans leren. Als ze 't nodig hebben pikken ze 't daar wel op, en anders hebben ze er blijkbaar ook niet zoveel aan. Wat moest die docent Spaans met limoensap? @Zuwe: Veel succes! |
|
nietmeer
|
Quote wortel: nosphoenix: zevenjarigen moet je geen spaans leren. Als ze 't nodig hebben pikken ze 't daar wel op, en anders hebben ze er blijkbaar ook niet zoveel aan. Wat moest die docent Spaans met limoensap? @Zuwe: Veel succes! Geen idee, hij had limoenen in huis? Maar het was ook een soort van vervangende oppas he. Daarnaast waren de lessen ook gewoon leuk hoor |
|
nietmeer
|
nosphoenix: Ow, gezellige oppas is wel leuk Maar waarom moet dat in een les-jasje? Dat snap ik nog steeds niet Waarom waren jullie eigenlijk in Mallorca? |
|
nietmeer
|
Familie en kennisen. Maar voor mij was het meer voor dat ene restaurant met die overheerlijke spareribs |
|
nietmeer
|
Er was een hevige strijd tussen de kleine letters en hoofdletters. De hoofdletters wilden meer ruimte van de kleine letters, maar zij konden hun taak niet zomaar laten vallen. En zo brachten de puntjes vrede tussen de twee volkeren. Maar uit het niets kwam er opeens een dubbele punt tevoorschijn die verwarring opbracht of er nou wel of geen hoofdletter gebruikt moest worden Stomme dubbele punt. Levens verpesten.. *mompel* interpunctie moet gewoon dood Ja, hallo. Wil je soms dat er hele volkeren uitsterven? D: Nou eigenlijk... Nou ja Wat? Niks hoor. Je bent alleen opeens een zijdehoen geworden. Smaak die beesten lekker? Nooit gegeten, maar ze zijn wel gaaf |
|
nietmeer
|
Ik zat te lezen en dacht "Van waar ken ik dit?" Erm.. Had je opeens de behoefte om Nosphoenix' pp en die van mij te kopieëren? |
|
nietmeer
|
Alev: Yep Is het niet heel onhandig als nosphoenix in jouw pp reageert en jij in het zijne? |
|
nietmeer
|
wortel: Voor de stiekeme lezers wel, maar voor jezelf niet. Het is een soort openbaar heen en weer gemail. De naar jou toegezonde berichten in jouw eigen PP. |
|
nietmeer
|
Alev: Aha. |
|
nietmeer
|
Ik had vogelvoer besteld online. Krijg ik een mail dat ik niet thuis was.
Datum: 11 juni 2013 Tijdstip: 15:45
Ik was best heel erg thuis toen. In de woonkamer enzo. Ze hebben gewoon niet aangebeld bij ons. :') |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
Arme jij |
|
nietmeer
|
Inderdaad. Arme ik. En arme vogels, die hebben dat voer nodig. Morgen is het helemaal op wat ik nu in huis heb. |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Deurbel stuk? vast niet, wel raar dat je dan mail krijgt ipv een briefje in de bus dat het bij de buren is afgegeven of op te halen bij dichtstbijzijnd postkantoor |
|